UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Туреччині
  4. Резюме Оперативний менеджер, Менеджер call-центра, Туроператор в
  5. Оперативний менеджер, Менеджер call-центра, Туроператор
Запропонувати вакансію
Резюме Оперативний менеджер, Менеджер call-центра, Туроператор
Чаки Оксана

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяОперативний менеджер, Менеджер call-центра, Туроператор

Заблоковано
20 000 грн.
  7 серпня 2023  Місто: Туреччина
Вік:50 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: Готельний бізнес; Офісний персонал; Туризм та спорт
 Перебуваю в шлюбі  Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Помічник генерального директора
ДП "СПЕЦАГРО" Міністерства аграрної політики та продовольства (Державний сектор), Київ
09.2016 − 05.2019 (2 роки 7 місяців)
  • Організація робочого дня генерального директора;
  • за необхідності здійснення координації роботи керівників структурних підрозділів підприємства з метою скорочення часу вирішення виробничих питань та поточної роботи;
  • прийом кореспонденції, що надходить, і передача її на розгляд генеральному директору підприємства, реєстрація та передача її відповідно до прийнятого рішення до структурного підрозділу або конкретних виконавців для використання в процесі роботи або підготовки відповідей;
  • прийом документів та особистих заяв на підпис генеральному директору.
  • здійснення збору та обробки інформації для керівника;
  • організація проведення телефонних переговорів генерального директора підприємства, запис у його відсутність отриманої інформації та доведення до відома її змісту;
  • за дорученням генерального директора складання листів, запитів, інших документів, підготовка відповідей авторам листів;
  • здійснення оперативного зв'язку зі структурними підрозділами підприємства, сторонніми організаціями та окремими громадянами з питань поточної діяльності підприємства;
  • забезпечення робочого місця генерального директора підприємства необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладдям.
Спеціаліст служби технічної підтримки клієнтів (сб, нед.)
КГК Глобал, ООО (додаткова робота) (Системи супутникового моніторингу транспорту), Київ
06.2016 − 06.2017 (1 рік )

- прийом телефонних дзвінків;

- вихідні дзвінки для клієнтів з метою запиту необхідної інформації;

- моніторинг та контроль техніки у програмі Wialon (аналіз переміщення техніки, маршрутів, зупинок та стоянок, використання ПММ та дотримання технологічних операцій);

- контроль справності обладнання системи GPS-моніторингу;

- формування та аналіз звітів на основі даних GPS-моніторингу.

Офіс менеджер
ТОВ "ЄВРОСМАК" (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт), Київ
03.2012 − 06.2016 (4 роки 3 місяці)
  • Організація та координація ділових контактів керівника;
  • Обробка та реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції.
  • Оформлення віз, замовлення та бронювання готелів, авіаквитків.
  • Проведення переговорів із покупцями.
  • Складання замовлень постачальникам.
  • Забезпечення постійної наявності товарів підвищеного попиту.
  • Виписка платіжних документів у програмі 1 С: рахунки, видаткові, довіреності, акти-звіряння тощо.
  • Робота із банками.
  • Щоденний контроль надходження та перерахування коштів від покупців.
  • Продзвон покупців-дебіторів.
  • Прийом готівки до каси організації від покупців по оплаченим накладним.
  • Видача готівки підзвітним особам.
Помічник генерального директора. В.о.начальника відділу кадрів
ТОВ "А.К.В.", Київ (Інше), Київ
03.2010 − 03.2012 (2 роки )
  • Зустріч та супровід гостей;
  • організація та координація ділових контактів керівника;
  • організація графіка робочого часу, планування та ведення робочого календаря керівника, підготовка та планування зустрічей;
  • контроль строків виконання доручень керівника підлеглими;
  • підготовка документів та матеріалів, необхідних для роботи керівника;
  • ведення ділового листування;
  • замовлення авіаквитків; особисті доручення керівника;
  • Ведення кадрового діловодства (прийом, звільнення, переклад, відпустки, відрядження, оформлення, облік та ведення трудових книжок, формування та ведення особових справ співробітників, табеля обліку робочого часу), накази кадрові та за основною діяльністю.

Освіта

Середнє професійно-технічне училище №38 (Київ)
Секретар керівника
середньо-спеціальна, 09.1987 − 06.1988 (9 місяців)

Додаткова освіта

 Турецька мова А1, А2. 2022 р.

Знання мов:

Турецька - Середній, Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Впевнений користувач ПК (Word, Excel, Internet, CRM);
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: - вміння згладжувати конфліктні ситуації та оперативно реагувати на зміни; -володіння діловим етикетом: дотримання субординації, тактовність, ввічливість, уміння спілкуватися з людьми; - навички роботи у режимі мультизадачності; - готовність працювати у інтенсивному режимі; - вміння вибудовувати пріоритетність завдань. - стресостійкість; - відповідальність; - старанність; - уважність; - пунктуальність; - цілеспрямованість; - позитивне мислення.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Отримання роботи в стабільній компанії, набуття та вдосконалення професійних навичок

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору