Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- прослуховування й оцінка звернень клієнтів та записів екранів операторів вхідної, вихідної лінії, відділу заборгованості, відділу продажів та чату;
- перегляд існуючих критеріїв оцінювання, скриптів, інформації в “базі знань” та пропозиції по їх оновленню й оптимізації;
- прийом вхідних дзвінків та звернень в чаті;
- написання характеристик роботи операторів на основі оцінених діалогів;
- внесення інформації в CRM-систему та в Google Таблиці;
- виконання планів оцінювання
- прийом вхідних дзвінків;
- здійснення вихідних дзвінків;
- обробка пошти та звернень в чаті;
- оформлення замовлень;
- внесення даних в CRM-систему та 1С;
- допомога в навчанні та адаптації нових операторів
- організація й проведення уроків;
- організація й проведення виховних заходів;
- написання планів-конспектів уроків та сценаріїв виховних заходів;
- організація й проведення екскурсій, факультативів, майстер-класів та гуртків
Підписатись на розсилку нових резюме: "Оператор чату, Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з продажів, Оператор КЦ в Києві"