UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Помічник бухгалтера в Києві
  5. Помічник бухгалтера
Запропонувати вакансію
Резюме Помічник бухгалтера
Найденкіна Оксана

Помічник бухгалтера

Заблоковано
 29 липня  Місто: Київ
Вік:36 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: HR, управління персоналом; Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Офісний персонал
 Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

помічник керівника
ТОВ "Дельта Дизайн" (Маркетинг, реклама, PR), Київ
07.2023 − По теперішній час (1 рік )

- Оформлення договорів, листів та наказів ;
- Виписка довіреностей ;
- Робота з персоналом, оформлення особистих справ працівників компанії;
- Спілкуванння з контрагентами для отримання бухгалтерських документів ;
- Виставлення рахунків, написання специфікації та додатків відповідно рахунку, виписка актів;
- Відправка документів НП та Укрпоштою ;
- Створення ТТН та реєтру НП для відправки продукції клієнтам;
- Завантаження портфоліо на сайт компанії.

Помічник першого заст. Міністра молоді та спорту України
Міністерство молоді та спорту України (Спорт ), Київ
07.2016 − 11.2016 (4 місяці)

- Прийом відвідувачів ;
- Робота з документами;
- Виконання доручень першого заступника міністра молоді та спорту України.

Адміністратор
ПП "Всеукраїнский сервісный центр" (Ремонт ноутбуків, компьютерів , планшетів та інш. ), Київ
09.2014 − 07.2016 (1 рік 9 місяців)

- Консультація клієнтів по телефону;
- Оформлення техніки в ремонт;
- Замовлення запчастин для ремонту техніки;
- Виставлення рахунків, виписка актів;
- Робота з документами компанії.

Освіта

Київський університет імені Бориса Гринченко (Київ)
Початкової освіти" Спеціальність: організатор початкової школи , учитель початкової школи, учитель англійської мови в початковій школі.
повна вища, 09.2005 − 09.2010 (5 років )

Додаткова освіта

 Навчально-тренінговий центр "Навігатор" Програма курсу – Комплекс з кадрового Менеджменту, Спеціальність – Директор з персоналу

Знання мов:

Українська - Вище середнього

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: MS Excel, MS Word, MS Office, MS PowerPoint, MS Outlook, Email, Trello, Worksection, AmoCRM, Сервіс Вчасно.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: - Швидко навчаюсь всьому новому; - Виконую в термін поставлені задачі ; - Вміння планувати свій час та визначати пріоритети.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Готова працювати дистанційно , повний робочий день .

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору