Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- Замовлення матеріалів для виробництва фармацевтичної продукції.
- Робота в 1С: створення рахунків, актів, накладних, ТТН, заведення договорів і нових контрагентів, переміщення товару між складами, постановка товарів на прихід, відображення повного циклу виготовлення продукції.
- Пошук інформації в інтернеті.
- Облік матеріалів та товарів на складі.
- Створення поліграфічної продукції: замовлення дизайну, вичитка, коригування, відправка на друк та контроль доставки.
- Ведення звітної документації, оформлення договорів, рахунків, погодження документів у внутрішніх системах, контроль оплати, підготовка іншої необхідної звітності.
- Створення рекламних матеріалів, їх замовлення, облік, розподіл та контроль своєчасної доставки працівникам зовнішньої служби.
- Відстеження ефективності маркетингових і рекламних активностей та підготовка звітів за результатами.
- Формування та регулярне оновлення звітів у СРМ (ринкових, продажів, цінових та інші).
- Робота з корпоративним сайтом компанії (додавання опису продуктів, фото, статей та новин).
- Розрахунок заробітної плати для зовнішньої служби.
- Пошук та замовлення подарунків на свята для партнерів компанії, організація їх доставки.
- Збір та обробка первинних даних для аналізу ринку та конкурентного середовища.
- Підготовка до участі в медичних конференціях та презентація компанії і її продукції.
- Підбір працівників: створення вакансій, розміщення на сайтах robota.ua і work.ua, та первинний відбір кандидатів.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Помічник керівника в Києві"