UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Ужгороді
  4. Резюме Помічник керівника в
  5. Помічник керівника
Запропонувати вакансію
Резюме Помічник керівника
Тимбай Каріна

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяПомічник керівника

Заблоковано
30 000 грн.
  2 березня  Місто: Ужгород
Вік:33 роки
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: IT, WEB фахівці; Офісний персонал; Керівництво
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Юрист по роботі з договорами
Державна установа «ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ПІДРОЗДІЛІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ» (Державна організація), Ужгород
08.2022 − 11.2023 (1 рік 3 місяці)
  • Фінансове право
помічник керівника
Mappitall (IT - розробка програмного забезпечення), Ужгород
01.2021 − 01.2024 (3 роки )
  • тайм-менеджмент керівника;
  • планування ділових поїздок керівника;
  • ведення листування та телефонних переговорів з бізнес-партнерами і клієнтами;
  • ведення документації;
  • написання ділових листів.                                                                                                                                                                                                               обов'язки фінансиста:
  • бюджетування;
  • фінансовий аналіз;
  • планування;
  • CashFlow;
  • P&L;
  • ціноутворення;
  • фінансовий контроль.
фінансовий директор
TRIVINITY (d/b/a Datassential) представник в Україні - ТОВ "Траст Соурсінг" (IT - розробка програмного забезпечення), Київ
11.2019 − 02.2022 (2 роки 3 місяці)
  • Штат компанії понад 100 чоловік.
  • постановка та управління фінансового, бухгалтерського, управлінського обліку;
  • Cashflow;
  • P&L;
  • облік заробітної плати (нарахування, виплата та оформлення);
  • організація та контроль бізнес процесів;
  • контролю дебіторської та кредиторської заборгованості;
  • юридичний супровід діяльності компанії (написання та робота з договорами, взаємодія з державними органами);
  • ведення кадрової документації, прийом на роботу, звільнення співробітників;
  • постановка та ведення документообігу, розробка інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, положень по роботі з персоналом;
  • постановка, впровадження, автоматизація та супроводження управлінського обліку;
  • планування бюджету, розподіл коштів бюджету;
  • контроль фінансових витрат, підрахунок фактичних прибутків;
  • аналіз бюджету по проектам, контроль та аналіз виконання;
  • створення звітів по проектам;
  • забезпечення фінансового порядку у патежах, робота з валютою;
  • співпраця (організація та контроль роботи) із страховою компанією "УНІКА";
  • ведення первинної бухгалтерської та фінансової документації (договора, рахунки, акти);
  • комунікація з банківськими установами, здійснення банківських платежів, відкриття рахунків.
помічник адвоката
Адвокатське об'єднання "РАДНИК" (Юриспруденція), Київ
01.2015 − 11.2019 (4 роки 10 місяців)
  • аналіз судової практики та змін законодавства;
  • надання правової допомоги структурним підприємствам, підрозділам, клієнтам, участь у переговорних процесах;
  • розробка договорів, правовий аналіз документів, необхідних для укладення угод;
  • підготовка висновків з правових питань у сфері господарського, цивільного, земельного, трудового, адміністративного, податкового та іншого законодавства;
  • взаємодія з державними органами: (правоохоронними, контролюючими, податковими, місцевого самоврядування, органами юстиції тощо);
  • реєстрація, перереєстрація та ліквідація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, супровід їх діяльності;
  • юридичний супровід процедури ліцензування;
  • усні та письмові консультації клієнтів роботодавця;
  • розробка та затвердження типових форм договорів;
  • правовий супровід договорів, ведення переговорів з контрагентами.

Освіта

Академія праці, соціальних відносин і туризму (Київ)
Юридичний
повна вища, 09.2007 − 05.2013 (5 років 7 місяців)

Додаткова освіта

 Growth Factory (контроль дебіторської заборгованості, ціноутворення та прибутковість проєкту, планування доходів і витрат в ІТ, CashFlow, Profit and Loss) Ужгород, 2023
 SUPERLUDI (бюджетування, планування, CashFlow, Profit and Loss) Київ, 2022

Знання мов:

Українська - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: MS Excel MS Office Google Docs Assembla Клієнт-Банк Poster
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Професійні навички: • управління персоналом компанії зі штатом понад 100 чоловік; • робота в юридичній/фінансовій сфері; • стратегічне фінансове бізнес-планування діяльності підприємства, контроль і управління фінансовими ресурсами; • керівництво процесом бухгалтерського,податкового та управлінського обліку; Працюю з комп'ютерними програмами Microsoft Office, Assembla, Google Docs, інформаційною системою ЛІГА, Клієнт-Банком. Особисті якості: • володіння лідерськими та управлінськими навичками, які дозволяють створювати ефективні команди; • уміння освоїти у стислі терміни навички, пов'язані зі специфікою підприємства; • здібність швидко адаптуватися до зміни потреб та умов підриємства; • орієнтована на результат; • висока культура спілкування, грамотна усна та письмова мова, знання ділового етикету; • навички ведення переговорів та ділової переписки; • пунктуальність, уважність, надійність, енергічність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, уміння вирішувати конфліктні ситуації; • уміння працювати і самостійно, і в команді - з однаковою ефективністю; Сімейний стан: незаміжня, дітей немає.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Удосконалення свої професійних знання, умінь, навичок та здобуття нових.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору