UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Хмельницькому
  4. Резюме Помічник керівника, діловод в
  5. Помічник керівника, діловод
Запропонувати вакансію
Загоруйко Ольга

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяПомічник керівника, діловод

Заблоковано
10 000 грн.
 16 серпня 2021  Місто: Хмельницький
Вік:34 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал; Сільське господарство, агробізнес; Юриспруденція, право
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

помічник керівника
Клінінгова компанія (Обслуговування на постійній основі та одноразові надання послуг), Хмельницький
06.2019 − 11.2020 (1 рік 5 місяців)

Організаційні питання фірми, офісна робота, приймання замовлень, пошук нових клієнтів. Документообіг. Ведення юридичних осіб, ОСББ та інших.

Секретар відділу по роботі в департаменті середнього та малого бізнесу
ПАТ «Аграрний Фонд», Хмельницький
10.2015 − 08.2018 (2 роки 10 місяців)

• Приймання та реєстрація вхідної, вихідної та внутрішньої кореспонденції.

• Перевірка кореспонденції на відповідність її оформлення.

юристконсульт
Держсільгоспінспекція в Хмельницькій області
03.2014 − 10.2015 (1 рік 7 місяців)

• Ведення претензійно - позовної документації.

• Ведення ділового листування з юридичними, фізичними особами, в т.ч. з органами державної влади.

• Участь у перевірках підприємств з питань дотримання земельного законодавства.

помічник нотаріуса
Приватний нотаріус Хмельницького міського нотаріального округу
07.2013 − 03.2014 (7 місяців)

• Оформлення договорів з купівлі-продажу, дарування, оренди, довіреності, заяви, підряду, надання послуг і т.д.

Освіта

Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко – гуманітарний університет імені академіка Степана Дямянчука»
Правознавство, юрист
повна вища, 09.2007 − 06.2012 (4 роки 9 місяців)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 

Ведення претензійно - позовної документації.

Ведення ділового листування з юридичними, фізичними особами, в т.ч. з органами державної влади.

Оформлення договорів з купівлі-продажу, дарування, оренди, довіреності, заяви, підряду, надання послуг і т.д.

Участь у перевірках підприємств з питань дотримання земельного законодавства.

Приймання та реєстрація вхідної, вихідної та внутрішньої кореспонденції.

Перевірка кореспонденції на відповідність її оформлення.

Контроль за станом організації діловодства і термінами виконання документів.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору