Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Обов'язки:
- документування нарад (письмовий супровід, оформлення та розсилка учасникам);
- видача перепусток, контроль трудової дисципліни і облік робочого часу (ведення табелю) за допомогою роботи в системі контролю та управління доступом «Бар'єр». Робота з програмними додатками МооnReport (проходи співробітників в підконтрольних зонах) і МооnSysEdt (програмування перепусток);
- ведення зрізу (фотографії) робочого дня співробітників відділів;
- аналіз, контроль та вирішення питань своєчасного надання послуг корпоративного зв'язку підприємству (своєчасна оплата, перевитрати, зміна мобільних пакетів);
- бронювання готелів та квитків (для відряджень).
Обов'язки:
- пошук та аналіз інформації за завданням керівника в телефонному режимі або мережі Internet;
- ведення електронних баз даних об'єднання;
- подача документів, здача різної звітності в податкові органи, пенсійні фонди, суди і т.д.;
- супровід клієнтів об'єднання в державні інстанції (банки, ПФУ, ЦНАП, фонди соціального страхування, тощо), психологічна підтримка та допомога в вирішенні їх питань;
- складання простих документів (різних заяв, запитів, тощо), швидкий набір тексту, сканування документів;
- робота з поштою (регулярна відправка та отримання різного виду листів «Укрпошта», «Нова Пошта») та реєстрація кореспонденції;
- розміщення публікацій та новин на офіційному сайті АО «Лєдаправо» (ledapravo.com.ua/);
- відповідальне виконання кур'єрських функцій по доставці/передачі різного роду документації;
- виконання різноманітних доручень керівника;
- досвід роботи з електронною системою документообігу "ДокПроф" та великим об'ємом вхідної документації.
Обов'язки:
- координація роботи офісу;
- ділове листування, комп'ютерний набір документів для директорського складу (договорів, службових записок, заяв, тощо);
- облік та реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, контроль термінів відповідів на листи та виконання робіт;
- прийом та розподіл телефонних дзвінків (міні-АТС);
- ведення бази даних (call-центр заявок від клієнтів з різних питань);
- координація бригади оперативного реагування (слюсаря, сатехніка, прибиральниці, менеджера об'єкту, тощо) на заявки з боку кліентів, контроль та якість виконаних робіт;
- реклама об'єктів компанії в мережі Internet та ЗМІ;
- пошук та підбір різноманітної бізнес-інформації (аналіз ринку, послуг, моніторинг діяльності конкурентів та ін.);
- робота з офісною технікою (копіювання, сканування документів, інше).
Обов'язки:
- відповідь на телефонні дзвінки;
- облік та реєстрація вхідної (вихідної) кореспонденції;
- відправка документів поштою, е-mail, кур'єрською доставкою;
- ведення кадрової документації (накази по особовому складу, оформлення та ведення трудових книжок і особових справ працівників, ведення табелю обліку робочого часу);
- облік надання відпусток працівникам;
- забезпечення життєдіяльності офісу (підписка, канцтовари, доставка води та інше).
Підписатись на розсилку нових резюме: "Помічник керівника, секретар, адміністратор в Харкові"