Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
До спектра моїх обов’язків входило:
- забезпечення якісного надання послуг поштового зв’язку населенню, підприємствам, установам, організаціям;
- забезпечення збереження готівки, поштових відправлень, матеріальних цінностей, товарів та документації;
- своєчасний розгляд скарг і заяв споживачів щодо надання послуг поштового зв’язку та розробка пропозицій для усунення причин їх виникнення;
- аналіз результатів роботи відділення, робота з персоналом;
- ведення касової звітності.
До спектра моїх обов’язків входило:
- прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, переданих керівникові на підпис, їхнє редагування;
- прийняття вхідної кореспонденції, її передавання на розгляд керівника й подальша передача відповідно до прийнятого рішення в структурні підрозділи чи конкретним виконавцям для використання в процесі роботи та/або підготовки відповідей;
- ведення діловодства: складання листів, запитів й інших документів, підготовка проектів доповідей, звітів тощо, необхідних для роботи керівника;
- оперативне зберігання документів, формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх схоронності й у встановлений термін здача в архів;
- контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;
- прийом і передача повідомлень зручними каналами зв’язку (факс, електронна пошта тощо);
- забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;
- організація й координація зустрічей керівника, розробка найбільш раціонального розпорядку його роботи;
- підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їхня реєстрація), ведення й оформлення протоколів нарад;
- організація презентацій і представницька діяльність;
- організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників;
- виконання особистих доручень керівника.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Помічник юриста, секретар, діловод, архіваріус, офіс-менеджер, інспектор з кадрів в Львові"