UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Помощник руководителя в Києві
  5. Помощник руководителя
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Помощник руководителя

Заблоковано
18 000 грн.
  6 вересня 2018  Місто: Київ
Вік:43 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Керівництво

Досвід роботи

Юрисконсульт
Група компаній: ТОВ «Альтеренс», ТОВ «Компанія «ВіндЕлектрик»» м. Київ
06.2006 − 09.2018 (12 років 3 місяці)
- Розроблення установчих документів ТОВ, ПП. Державна реєстрація «під ключ» створення, припинення діяльності ТОВ, ПП, ФОП. Державна реєстрація внесення змін до установчих документів ТОВ, ПП. Подальше супроводження необхідних дій у державного реєстратора. - Реєстрація торгової марки. - Комплексне юридичне супроводження фінансово-господарської діяльності підприємства. - Робота з договорами (розробка, ведення, аналіз тощо). - Претензійно-позовна робота. - Захист інтересів підприємства при проведенні планових та позапланових перевірок органами державного нагляду та контролю. - Представництво інтересів підприємства у господарських, адміністративних, районних судах. - Представництво інтересів підприємства в органах державної влади. - Розробка локальних нормативно-правових актів (накази, інструкції, протоколи, процедури, політики тощо). - Повне ведення кадрового діловодства (розроблення трудових договорів, контрактів, посадових та робочих інструкцій тощо). - Повне супроводження ЗЕД підприємства (розробка, аналіз міжнародних контрактів, контроль за укладеними контрактами, отримання разових індивідуальних ліцензій тощо). - Акредитація, переакредитація підприємства на митниці. - Робота з митними брокерами (підготовка всіх необхідних документів для здійснення експортно-імпортного оформлення вантажів на митниці). - Надання юридичних консультацій. - Моніторинг та аналіз діючого законодавства України. - Допомога бухгалтерській службі підприємства. - Ведення особистих справ Учасників підприємства, директорів.
Юрист
ТОВ „Юридична компанія „Феміда” м. Вінниця
07.2004 − 05.2006 (1 рік 11 місяців)
- Розроблення установчих документів ТОВ, ПП. Державна реєстрація «під ключ» створення, припинення діяльності ТОВ, ПП, ФОП. Державна реєстрація внесення змін до установчих документів ТОВ, ПП. Подальше супроводження необхідних дій у державного реєстратора. - Комплексне юридичне супроводження фінансово-господарської діяльності клієнта компанії. - Претензійно-позовна робота. - Представництво інтересів клієнта у господарських, адміністративних, районних судах. - Представництво інтересів клієнта в органах державної влади. - Робота з договорами (розробка, ведення, аналіз тощо). - Надання юридичних консультацій з цивільного, трудового, сімейного права.
Викладач юридичних дисциплін
Технологічно-промисловий коледж ВДАУ м. Вінниця
03.2004 − 06.2004 (4 місяці)
Юрист
ВАТ „Могилів-Подільська швейна фабрика „АЛІСА”
08.2003 − 02.2004 (6 місяців)
- Комплексне юридичне супроводження фінансово-господарської діяльності фабрики. - Претензійно-позовна робота. - Представництво інтересів фабрики у господарських, адміністративних, районних судах, в органах державної влади. - Робота з договорами (розробка, ведення, аналіз тощо), супроводження ЗЕД.

Освіта

Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Спеціальність – «Правознавство». Спеціалізація – Цивільне та трудове право. Кваліфікація – Спеціаліст права.
повна вища, 09.2005 − 06.2011 (5 років 9 місяців)
Міжрегіональна Академія Управління Персоналом
Спеціальність – «Правознавство». Спеціалізація – Комерційне та трудове право. Кваліфікація – Спеціаліст права.
повна вища, 09.2000 − 06.2003 (2 роки 9 місяців)
Вінницький технікум м’ясної та молочної промисловості
Спеціальність – «Правознавство». Кваліфікація – Юрист.
, 09.1996 − 06.2000 (3 роки 9 місяців)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 

Особисті позитивні якості:

Вміння швидко вчитися. Висока продуктивність праці, здатність у короткий термін виконувати великий обсяг роботи, результативність, своєчасність та оперативність виконання роботи. Повне і логічне викладення матеріалу, вміння працювати з документами, юридично грамотне складання документів. Старанність, чесність, відповідальність, пунктуальність, активність, принциповість.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору