UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Одесі
  4. Резюме Керівник відділу продажу та підтримки в
  5. Керівник відділу продажу та підтримки
Запропонувати вакансію
Резюме Керівник відділу продажу та підтримки
Дідик Ігор

Керівник відділу продажу та підтримки

Заблоковано
 28 квітня  Місто: Одеса
Вік:38 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Консалтинг; Керівництво; Торгівля, продажі, закупівлі
 Перебуваю в шлюбі 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Керівник відділів продажу та підтримки
Portraithy.com (Торгівля в США)
11.2024 − 04.2025 (5 місяців)

7 підлеглих. Складання графіка роботи відділу. Курування командою. Навчання стажистів. Складання звітів. Підтримка високої якості команди.
Створено потужні канали продажів на таких маркетплейсах, як Etsy, eBay, Amazon тощо.
Стратегічне планування розвутку компанії та розширення клієнтскої бази.
Повністю переформував графік та роботу свого відділу під ринок США.

Підняв конвертацію за 60% до 76%.

Підняв середній чек з $410 до $480

 Є рекомендації з даного місця роботи
Менеджер проекту
JD Ecommerce (Торгівля в США)
03.2023 − 11.2024 (1 рік 8 місяців)

Операційне керівництво двома інтернет-магазинами, що торгують на території США. Generationecostore.com та Luxuryfireplacestore.com.
Обидва магазини збудовані на платформі Shopify
Прийом дзвінків, чатів та імейлів. Також найм, навчання та керівництво командою продавців.
До повсякденних обов'язків також входило спілкування з постачальниками, обробка замовлень, додавання та оптимізація товарів у магазин.

 Є рекомендації з даного місця роботи
Керівник відділів продажу та підтримки
WorkFlow (Ремонт побутової техніки в Канаді)
05.2021 − 03.2023 (1 рік 9 місяців)

Створення та підтримка процесів для двох абсолютно різних відділів.
Досягнення та перевищення цілей обох відділів, поставлених мені вищим керівництвом.
Створення докладних щоденних/щотижневих/щомісячних звітів обох відділів.
Управління персоналом обох відділів. Складання графіка роботи обох відділів.
Розробка та участь у впровадженні CRM/ERP системи.

Кожна мета була досягнута та перевиконана у строки.

Менеджер Проекту
TransactFirst (IT), Одеса
01.2020 − 05.2021 (1 рік 3 місяці)

14 підлеглих. Складання графіка роботи відділу. Курування командою. Навчання стажистів. Складання звітів. Підтримка високої якості команди.
Організував та втілив ініціативу «Польовий агент». 

Також розробив під неї CRM/GPS систему

Менеджер Проекту
SD-Smart (IT), Одеса
06.2018 − 01.2020 (1 рік 7 місяців)

23+ підлеглих.
Складання графіка роботи відділу. Курування командою.
Розробив та впровадив CRM систему.
Навчання стажистів. Складання звітів. Пошук кандидатів. Офіс офісу.
Моєю основною метою було забезпечити високий рівень утримання клієнтів, тому я провів багато часу з керівниками інших відділів, координуючи кожен аспект стратегії компанії, такої як продажі воронок, промо-заходи, стратегічний дизайн веб-сайту і т. д.

Керівник відділів продажу та підтримки
E-Driving (Онлайн Курси Водіння в США), Одеса
03.2016 − 03.2018 (1 рік 11 місяців)

16 підлеглих. Складання розкладу роботи відділу. Курування командою. Навчання стажистів. Складання звітів. Керування офісом.

 Є рекомендації з даного місця роботи
Тім Лід служби підтримки
E-Driving (Онлайн Курси Водіння в США), Одеса
04.2015 − 03.2016 (10 місяців)

Керував командою, складав графік роботи команди, підтримував найвищий рівень роботи команди.

 Є рекомендації з даного місця роботи
Оператор служби підтримки
E-Driving (Онлайн Курси Водіння в США), Одеса
01.2013 − 04.2015 (2 роки 3 місяці)

Консультував та надавав технічну підтримку молодим американцям у проходженні онлайн курсів водіння.

 Є рекомендації з даного місця роботи

Освіта

ОГАСА (Одеса)
Архітектор
повна вища, 09.2004 − 07.2009 (4 роки 9 місяців)

Знання мов:

Англійська - Високий рівень (вільно), Російська - Професійний (експерт), Українська - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Высокий уровень владения компьютером. Доскональное знание Google Docs и Google Excel. Большой опыт работы с CRM системами, такими, как Shopify, Wordpress, Tomono, Bitrix, Jira, Zendesk, AMO, KOMMO и тд.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору