UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Сервіс координатор в Києві
  5. Сервіс координатор
Запропонувати вакансію
Резюме Сервіс координатор
Сотніченко Олена

Сервіс координатор

Заблоковано
25 000 грн.
 23 січня  Місто: Київ
Вік:33 роки
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: Логістика, доставка, склад; Виробництво; Інші пропозиції
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Сотніченко Олена Іванівна

Шукаю дистанційний формат роботи.

Дата народження: 16 квітня 1991

Національність: українка

Сімейний стан: не заміжня, дітей не маю


Освіта:


2008 ― 2012 Інститут Туризму ФПУ

Факультет: Туристичного менеджмента

Кафедра: Менеджмент туристичної індустрії

Форма навчання: Денна

Освіта: Бакалавр


Досвід роботи:

10.11.2022 – теперешній час. Бест Тайм (best-time.biz/)

Посада: контент менеджер

- редагування та публікація контенту.

24.11.2021 – 15.03.2022 (в період окупації м. Ірпінь – виробництво було зруйноване ворогом), 

ТОВ «Екософт»

Посада: керівник проекту Watter

  • супровід поточних клієнтів та консультування нових (формат листування та телефонних розмов, повідомлення в Direct Instagram);
  • оперативна обробка заявок в облікових програмах і формування рахунків клієнтам;
  • контролювання надходження оплати по закріпленим клієнтам;
  • комунікація з усіма контрагентами (клієнт, підрядники, партнери, менеджери інших підрозділів), знаходження компромісів під час реалізації завдань;
  • відповідальність за виконання планів продажу, оптимізацію та автоматизацію процесів, ціноутворення тощо;
  • дослідження та розвиток проєкту.

23.09.2020 – 23.11.2021, ТОВ «Мідсан»

Посада: Координатор, сервіс менеджер

- робота з клієнтами у сфері ароматизації промислових приміщень (арома-маркетинг) шляхом формату листування, телефонних розмов та повідомленнь в Direct Instagram);

- складання ТЗ для робіт з обладнанням (монтаж/тех.огляд/демонтаж), комунікація з інженерами;

- оперативне вирішення всіх запитів замовника, контроль виконання робіт;

- комунікація зі складом, робота в 1С;

- ведення звітності, готовність брати на себе відповідальність та розвиток проєкту.


25.09.2019 – 21.09.2020, ТОВ «Мілоан»

Посада: фахівець відділу верифікації

- обробка та аналіз кредитних заявок;

- перевірка документів на достовірність, перевірка платоспроможності клієнта;

- прийняття рішень щодо видачі кредитних коштів.

26.10.2016 – 01.02.2019, АТ «Альфа Банк»

Посада: ведучий спеціаліст відділу прямих продажів

- виїзди на зустрічі, презентації банківських продуктів, консультації клієнтів;

- укладання договорів, звітність.

Мови:

Українська, російська – вільно.

Англійська – базовий побутовий. У процесі вивчення.

Комп'ютерні навики: Word, Excel, Power Point, Internet, оргтехніка.

Особисті якості:

Комунікабельність, відповідальність, багатозадачність, пунктуальність. Командний співробітник. Активна життєва позиція.

Захоплення: Піший туризм.



Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору