UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Ст.касир, поміч. бухгалтера, завідувач каси, адміністратор в Києві
  5. Ст.касир, поміч. бухгалтера, завідувач каси, адміністратор
Запропонувати вакансію
Резюме Ст.касир, поміч. бухгалтера, завідувач каси, адміністратор
Шевченко Юлія

Ст.касир, поміч. бухгалтера, завідувач каси, адміністратор

Заблоковано
 10 червня 2022  Місто: Київ
Вік:34 роки
Режим роботи:повний робочий день, позмінна робота, плаваючий графік роботи
Рубрики: Банківська справа, ломбарди; Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Офісний персонал
 Перебуваю в шлюбі 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Головний економіст служби роздрібного бізнесу
АТ "Ощадбанк" (Банківська сфера), Київ
11.2018 − 04.2020 (1 рік 5 місяців)

- Комплексне обслуговування фізичних осіб. (залучення клієнтів, проведення переговорів/презентацій);

- Виконання планових показників, продаж / оформлення банківських продуктів;

- Презентація, продаж/оформлення страхових продуктів. Побудова довгострокових відносин з клієнтами

- Кредитування: (кредитні ліміти, кредит готівкою, іпотека, авто кредитування);

- Збір, аналіз та формування пакету документів щодо надання кредиту;

- Організація процесу укладення кредитних та ін. пов'язаних з організацією договорів;

- Збір та подальша підготовка документів на розгляд кредитного комітету;

- Підготовка та укладення договорів пов'язаних з видачею кредиту;

- Робота з картковими рахунками: відкриття/закриття, оформлення та видача особистих, миттєвих, зарплатних, пенсійних, соціальних карт (MasterCard, VISA);

- Відкриття / закриття /обслуговування поточних рахунків, у національній та ін. вал.;

- Укладання договорів, відкриття / закриття та ведення депозитних рахунків;

- Робота з розрахунковими, транзитними і позичковими рахунками;

- Відкриття / закриття договорів на оренду банківської сейфової комірки;

- Формування виписок, довідок суворої звітності та довіреностей банку;

- Виплата по спадщині;

- Здійснення ідентифікації клієнтів та первинного фінансового моніторингу.

- Формування документів дня по відділенню, складання звітності.

Провідний економіст служби роздрібного бізнесу
АТ "Ощадбанк" (Банківська сфера), Київ
06.2016 − 10.2018 (2 роки 3 місяці)

- Робота з картковими рахунками: відкриття / закриття, оформлення та видача;

- Відкриття / закриття / обслуговування поточних рахунків, у національній та ін.вал.;

- Робота з розрахунковими, транзитними і позичковими рахунками;

- Укладання договорів, відкриття / закриття та ведення депозитних рахунків

- Консультування та залучення клієнтів;

- Продаж всього спектру банківських продуктів (кредити готівкою, кредитна картка, депозити, поточні/карткові рахунки тощо);

- Формування необхідних пакетів документів клієнтів;

- Підтримка відносин з діючими клієнтами, збільшення клієнтської бази, виконання плану;

- Формування виписок, довідок суворої звітності;

- оформлення договорів та продаж страхових продуктів;

- кредитування: консультація, розрахунок суми кредиту, погашення кредиту;

- здійснення ідентифікації клієнтів;

- формування документів дня, складання звітності.

Завідувач сектора роздрібного бізнесу
АТ "Ощадбанк" (Банківська сфера), Київ
07.2013 − 05.2021 (7 років 10 місяців)

- Організація зустрічей та контроль роботи сектора;

- Супроводження бази наявних та нових клієнтів на відділенні в частині якості обслуговування та виконання планових показників;

- Проведенні навчань співробітників та здійснення контролю щодо дотримання стандартів якості при обслуговуванні клієнтів;

- Розподіл обов'язків між своїми підлеглими, встановленні рівня їх відповідальності за станом роботи та здійсненні загальним керівництвом відділу;

- Організування та проведення роботи по залученню нових клієнтів на обслуговування до Банку;

- Організація і контроль роботи відділення (відкриття, закриття, результати продажів, операції, робота зі скаргами/запереченнями клієнтів);

- Контроль операційної діяльності відділення;

- Аналіз результатів роботи відділення, роботи з персоналом;

- Операційне супроводження клієнтів;

- Консультація та обслуговування клієнтів;

- Надання консультацій клієнтам щодо зарахування/ списання коштів по власним картковим карунках

- Продажу банківських продуктів та послуг;

- Організація роботи сектора;

- Здійснення табельного обліку робочого часу співробітників відділення;

- Робота із вхідними зверненнями в телефонному режимі;

- Збільшення портфелю клієнтів;

- Допомога у вирішенні нестандартних ситуацій та запитів клієнтів;

Старший контролер касир
АТ "Ощадбанк" (Банківська сфера), Київ
07.2013 − 12.2015 (2 роки 5 місяців)

- здійснення внутрішньо банківських операцій;

- відправка / виплата міжнародних грошових переказів: WesterUnion, MoneyGram, Unistream, Ria, Express to family, INTELEXPRESS, ХАЗРИ;

- відкриття / закриття операційного дня банку;

- контроль за правильністю складання вхідних та вихідних документів клієнтів;

- валюто обмінні операції: покупка / продаж / конвертація / визначення платоспроможності;

- інкасація: формування супровідних відомостей, підготовка інкасаторської сумки;

- прийом / обробка / формування / введення та оплата платіжних документів;

- здійснення прийому та видачі готівкових грошових коштів фіз. та юр. особам;

- оформлення касових документів, ведення касової книги та банківських журналів;

бухгалтер
ТОВ « ЦСБ «Профі» (Супровід бізнесу) (Бухгалтерія), Київ
07.2009 − 02.2012 (2 роки 7 місяців)

- Ведення первинної документації;

- Формування та подання бухгалтерської та податкової звітності;

- Укладання договорів;

- Розрахунок заробітної плати;

- Контроль за рухом грошових коштів та документального супроводу;

- Ведення обліку взаєморозрахунків з покупцями і постачальниками;

- Підписання актів звірок з клієнтами і постачальниками;

Освіта

« Національний університет харчових технологій»  (Київ)
« Облік і аудит »
повна вища, 09.2008 − 05.2012 (3 роки 7 місяців)
Державний вищий навчальний заклад « Київський енергетиний коледж»  (Київ)
«Бухгалтерській облік »
середньо-спеціальна, 09.2005 − 05.2008 (2 роки 7 місяців)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: • Навички роботи з комп’ютером: Windows, MS Outlook,Word, Exel, Internet, банківські аналітичні системи – досвідчений користувач ( ММФО, СardMenegment, СRM); • -Вміння організовувати роботу інших людей ; • -Встановлення планів та контроль іх виконання .
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Легко знаходжу спільну мову з людьми, амбіційна, вільно взаємодію з командою, легко навчаюсь специфіці, уважна до деталей, високий рівень самодисципліни та відповідальності, стрессостійка, відмінне почуття гумору.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору