UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Таргетолог, Media Buyer, PPC спеціаліст (Google, Meta, Linkedin, TikTok) в Києві
  5. Таргетолог, Media Buyer, PPC спеціаліст (Google, Meta, Linkedin, TikTok)
Запропонувати вакансію
Резюме Таргетолог, Media Buyer, PPC спеціаліст (Google, Meta, Linkedin, TikTok)
Бровченко Cергій

Таргетолог, Media Buyer, PPC спеціаліст (Google, Meta, Linkedin, TikTok)

Заблоковано
 31 березня 2023  Місто: Київ
Вік:36 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота, разова робота
Рубрики: Реклама, маркетинг, PR
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Вітаю! Мене звуть Сергій, я фахівець з реклами у Google, Meta, TT та Linkedin.

Performance рекламою займаюсь більше 4 років. Працював із понад 45 проектами з України, Америки, Швеції, Кенії та росії.

Маю гарний досвід у просуванні проектів електронної комерції, а також послуг у B2C та В2В сегменті.


До Вашого проекту зможу підключитися відразу на будь-якій стадії: запуску, оптимізації або масштабування, та довести його до необхідних показників.

Нижче я описав результати моєї роботи в деяких проектах.
------------------------------------------
КЕЙС №1. Приватна шкіряна мануфактура (інтернет-магазин. росія).
Виробництво шкіряних сумок та рюкзаків ручної роботи. Період роботи 01.12.2019 - 01.03.2021 (1 рік 3 місяці)
Основне завдання - збільшення кількості продажів на сайті за допомогою таргетованої реклами у Facebook та Instagram.
Ціль рекламних кампаній - покупки на сайті.
Стратегія просування:
1. Конверсійні кампанії.
2. Продаж за каталогом через Facebook Commerce Manager.
3. Динамічний ретаргетинг.
4. Ретаргетинг.
Результати:
Покупок на сайті – 1 123
Вартість однієї покупки – 860 руб.
Цінність покупок – 14 985 200 руб.
Рекламний бюджет – 966 183,44 руб.
ROAS - 15,51
Скріншот результатів:
docs.google.com/document/d/1qZQckD6MEtS6zBSM3_ENZyu0BNSofkT2WfGGjtKie_4/edit?usp=sharing

КЕЙС №2. Мережа зоомагазинів у Кенії(інтернет-магазин).
Період роботи 01.10.2020 - 30.09.2021 (12 місяців).
Основне завдання - збільшення кількості продажів на сайті за допомогою таргетованої реклами у Facebook та Instagram.
Ціль рекламних кампаній - покупки на сайті.
Стратегія просування:
1. Конверсійні кампанії.
2. Продаж за каталогом через Facebook Commerce Manager.
3. Динамічний ретаргетинг.
4. Ретаргетинг.
Результати:
Покупок на сайті – 912
Вартість однієї покупки – 14,79$
Цінність покупок – 59 504$
Рекламний бюджет – 13 493$
ROAS - 4,41
Скріншот результатів: drive.google.com/file/d/1XTOCB6C_M3u9bP0TBE952DgBk3YZuFGj/view?usp=sharing

КЕЙС №3. Салон краси преміум-класу у Києві.
Період роботи 01.10.2019 - 24.02.2022 (3 роки і 5 місяців).
Основне завдання - збільшення кількості звернень до директу за допомогою таргетованої реклами в Instagram.
Ціль рекламних кампаній – запити на фарбування волосся.
Стратегія просування: повідомлення в директ Instagram.
Результати:
Запитів - 1 368
Вартість запиту - 1,18-2,31 $;
Клієнтів – 460;
Цінність покупок - 92 200 $;
Рекламний бюджет - 4700 $;
ROAS - 19,61 (з урахуванням повторних продажів)
Скріншоти результатів: docs.google.com/document/d/18j3vrUy_zqDCioPNJ3horKmXP2rUeL8seUzSAcRb_1A/edit?

usp=sharing

Ще два кейси за посиланням: docs.google.com/document/d/1-6ngnqqS5mDOK9EoSl1ZIRPkar0tjc1AsogIVQ156V8/edit?usp=sharing


Навички роботи з комп'ютером:

Microsoft: word, excel, powerpoint, outlook, onenote.

Google: документи, таблиці, презентаціі, форми.


Професійні та інші навички:

- Google Analitics. Детальний аналіз реклами та конверсій;

- GTM. Налаштування основних подій на сайті;

- Facebook Analitics. Збір,аналіз та звіти ефективності реклами;

- Meta, Google, TikTok та Linkedin Ads. Запуск, оптимізація та масштабування реклами;

- Створення чат-ботів у Manychat та Sendpulse;

- Створення простих лендінгів на конструкторах сайтів;

- Створення сайтів-квізів;

- Проектування та впровадження маркетингових воронок;

- Створення рекламних матеріалів (зображення, відео, анімація).

ЗНАННЯ І ДОСВІД:

1. Конкурентний аналіз;

2. Складання портрета цільової аудиторії та її сегментування;

3. Складання карти цінності товару;

4. Визначення рекламних значень та складання ціннісної пропозиції;

5. Проектування та впровадження стратегії просування;

6. Створення креативних рекламних комунікацій (відео, анімація, зображення);

7. Написання текстів, що продають;

8. Запуск та проведення А/В-тестування;

9. Вміння оптимізувати та масштабувати рекламні кампанії;

10. Грамотне управління та перерозподіл рекламних бюджетів;

11. Дотримання основних показників ефективності реклами:CPA, CR, CPL, CPO, ROAS.

Додаткова інформація: 

ГАРАНТУЮ відповідальне ставлення, дотримання дедлайнів, виконання встановлених KPI.
Відповідальний, адекватний, легкій у спілкуванні, налаштований на довгострокову співпрацю, на зв'язку 24/7.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору