Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Вітаю! Мене звуть Сергій, я фахівець з реклами у Google, Meta, TT та Linkedin.
Performance рекламою займаюсь більше 4 років. Працював із понад 45 проектами з України, Америки, Швеції, Кенії та росії.
Маю гарний досвід у просуванні проектів електронної комерції, а також послуг у B2C та В2В сегменті.
До Вашого проекту зможу підключитися відразу на будь-якій стадії: запуску, оптимізації або масштабування, та довести його до необхідних показників.
Нижче я описав результати моєї роботи в деяких проектах.
------------------------------------------
КЕЙС №1. Приватна шкіряна мануфактура (інтернет-магазин. росія).
Виробництво шкіряних сумок та рюкзаків ручної роботи. Період роботи 01.12.2019 - 01.03.2021 (1 рік 3 місяці)
Основне завдання - збільшення кількості продажів на сайті за допомогою таргетованої реклами у Facebook та Instagram.
Ціль рекламних кампаній - покупки на сайті.
Стратегія просування:
1. Конверсійні кампанії.
2. Продаж за каталогом через Facebook Commerce Manager.
3. Динамічний ретаргетинг.
4. Ретаргетинг.
Результати:
Покупок на сайті – 1 123
Вартість однієї покупки – 860 руб.
Цінність покупок – 14 985 200 руб.
Рекламний бюджет – 966 183,44 руб.
ROAS - 15,51
Скріншот результатів:
docs.google.com/document/d/1qZQckD6MEtS6zBSM3_ENZyu0BNSofkT2WfGGjtKie_4/edit?usp=sharing
КЕЙС №2. Мережа зоомагазинів у Кенії(інтернет-магазин).
Період роботи 01.10.2020 - 30.09.2021 (12 місяців).
Основне завдання - збільшення кількості продажів на сайті за допомогою таргетованої реклами у Facebook та Instagram.
Ціль рекламних кампаній - покупки на сайті.
Стратегія просування:
1. Конверсійні кампанії.
2. Продаж за каталогом через Facebook Commerce Manager.
3. Динамічний ретаргетинг.
4. Ретаргетинг.
Результати:
Покупок на сайті – 912
Вартість однієї покупки – 14,79$
Цінність покупок – 59 504$
Рекламний бюджет – 13 493$
ROAS - 4,41
Скріншот результатів: drive.google.com/file/d/1XTOCB6C_M3u9bP0TBE952DgBk3YZuFGj/view?usp=sharing
КЕЙС №3. Салон краси преміум-класу у Києві.
Період роботи 01.10.2019 - 24.02.2022 (3 роки і 5 місяців).
Основне завдання - збільшення кількості звернень до директу за допомогою таргетованої реклами в Instagram.
Ціль рекламних кампаній – запити на фарбування волосся.
Стратегія просування: повідомлення в директ Instagram.
Результати:
Запитів - 1 368
Вартість запиту - 1,18-2,31 $;
Клієнтів – 460;
Цінність покупок - 92 200 $;
Рекламний бюджет - 4700 $;
ROAS - 19,61 (з урахуванням повторних продажів)
Скріншоти результатів: docs.google.com/document/d/18j3vrUy_zqDCioPNJ3horKmXP2rUeL8seUzSAcRb_1A/edit?
usp=sharing
Ще два кейси за посиланням: docs.google.com/document/d/1-6ngnqqS5mDOK9EoSl1ZIRPkar0tjc1AsogIVQ156V8/edit?usp=sharing
Навички роботи з комп'ютером:
Microsoft: word, excel, powerpoint, outlook, onenote.
Google: документи, таблиці, презентаціі, форми.
Професійні та інші навички:
- Google Analitics. Детальний аналіз реклами та конверсій;
- GTM. Налаштування основних подій на сайті;
- Facebook Analitics. Збір,аналіз та звіти ефективності реклами;
- Meta, Google, TikTok та Linkedin Ads. Запуск, оптимізація та масштабування реклами;
- Створення чат-ботів у Manychat та Sendpulse;
- Створення простих лендінгів на конструкторах сайтів;
- Створення сайтів-квізів;
- Проектування та впровадження маркетингових воронок;
- Створення рекламних матеріалів (зображення, відео, анімація).
ЗНАННЯ І ДОСВІД:
1. Конкурентний аналіз;
2. Складання портрета цільової аудиторії та її сегментування;
3. Складання карти цінності товару;
4. Визначення рекламних значень та складання ціннісної пропозиції;
5. Проектування та впровадження стратегії просування;
6. Створення креативних рекламних комунікацій (відео, анімація, зображення);
7. Написання текстів, що продають;
8. Запуск та проведення А/В-тестування;
9. Вміння оптимізувати та масштабувати рекламні кампанії;
10. Грамотне управління та перерозподіл рекламних бюджетів;
11. Дотримання основних показників ефективності реклами:CPA, CR, CPL, CPO, ROAS.
Додаткова інформація:
ГАРАНТУЮ відповідальне ставлення, дотримання дедлайнів, виконання встановлених KPI.
Відповідальний, адекватний, легкій у спілкуванні, налаштований на довгострокову співпрацю, на зв'язку 24/7.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Таргетолог, Media Buyer, PPC спеціаліст (Google, Meta, Linkedin, TikTok) в Києві"