UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Вчитель англійської мови, HR менеджер в Києві
  5. Вчитель англійської мови, HR менеджер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяВчитель англійської мови, HR менеджер

Заблоковано
15 000 грн.
 26 липня 2019  Місто: Київ
Вік:35 років
Режим роботи:повний робочий день, часткова зайнятість, додатковий заробіток
Рубрики: HR, управління персоналом; Наука, освіта, переклади; Офісний персонал
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 

Досвід роботи

вчитель англійської мови
Печерська гімназія 75 (Освіта), Київ
08.2009 − По теперішній час (15 років 1 місяць)

Печерська гімназія №75 м. Києва

З серпня 2009 — липень 2018 року

З 25 серпня 2009 по серпень 2010 року працювала на контрактній основі в Печерській гімназії №75 на посаді вихователя ГПД.

З 25 серпня 2010 року працюю на постійній основі у Печерській гімназії № 75 міста Києва на посаді вчителя початкових класів.

В 2010 році пройшла навчальний курс в системі підготовки інструкторів для забезпечення проведення зовнішнього незалежного оцінювання.

З 21 по 25 червня 2010 року пройшла навчальні курси з підготовки педагогічних кадрів до роботи у науково-педагогічному проекті «РОСТОК».

22 березня 2010 року була учасником авторського семінару Ш.О. Амонашвілі «Значення творчості в роботі керівника освіти».

З 15 по 22 листопада 2011 р., а також з 17 по 24 листопада 2012 року була учасником групи викладачів у обміні досвідом з британською академією «Castle View Enterprise Academy», а саме помічником перекладача.

З 28-29 березня 2013 року брала участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції по темі «Компетентнісні засади змісту освіти в 11-річній школі», в результаті стаття Хоменко В.К. «Компетентність у контексті проблеми якості освіти» була надрукована у збірці матеріалів до конференції.

З 2011-2013 н.р. виконувала обов’язки секретаря творчої групи вчителів.

17.03.2014р. по 04.04.2014 р. пройшла курси підвищення кваліфікації на тему «Професійно-орієнтований курс для вчителів початкових класів, вихователів ГПД» та для вчителів англійської мови, виконала випускну роботу на тему «Проектне навчання в початковій школі» в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

За результатами атестації присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії».

В 2014 році опубліковано статтю Кулик В.К. «Проектне навчання: цінність не лише результату, але й процесу участі учня у проекті» в збірці матеріалів виданою Печерською гімназією № 75 міста Києва.

В 2015-2016 р. працювала адміністратором та контент-менеджером інтернет магазину з роздрібної торгівлі дитячих товарів Fixi Shop.

З 2017-2019 працюю вчителем англійської мови у початкових класах.

В 2017-2019 н.р. виконую обов’язки секретаря метод об’єднання вчителів іноземної мови.

З 02.2018-23.07.018 працювала з додатковим навантаженням 0,25 ставки заступника директора з навчально-виховної роботи.

18.02.2019-22.02.2019 пройшла курси підвищення кваліфікації для вчителів англійської мови. За результатами атестації 2018-2019 року присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії».

Освіта

Університет імені Бориса Дмитровича Грінченка (Київ)
Початкове навчання, вчитель початкових класів та англійської мови
повна вища, 09.2007 − 06.2010 (2 роки 9 місяців)
Київський міський педагогічний коледж (Київ)
Початкове навчання, вчитель англійської мови
середньо-спеціальна, 09.2004 − 06.2007 (2 роки 9 місяців)

Додаткова освіта

 22 березня 2010 року була учасником авторського семінару Ш.О. Амонашвілі «Значення творчості в роботі керівника освіти».
 З 15-18 лютого 2011 пройшла курс програми «Розвиток пам'яті, образного мислення та уяви» в університеті економіки та права «Крок».
 20 вересня 2012 року відвідала семінар "Finding the balance: playing or learning?" (Ігровий метод навчання як засіб реалізації комунікативного підходу до оволодіння іншомовною компетентністю у молодшій школі).
 26 жовтня - 1 листопада 2012 року прослухала курс по користуванню апаратним і програмним забезпеченням Intel Learning Series (ILS) та прискорений курс з використання сервісів WEB 2.0 в інноваційній моделі навчання «1 учень - 1 комп'ютер» від Intel Інновації в освіті.
 З вересня 2016 по травень 2017 пройшла курси англійської мови для рівня Upper Intermediate в «Natlen House».
 07.2017 Прослухала The Strategic Planning Course. 29.08.2017 відвідала семінар «Teaching towards exam success with Get 200!».
 30.08.2017 відвідала науково-практичну конференцію «Критичне мислення для освітян».
 14.10.2017 пройшла тренінг «Lifeworx. Story-design-strengths-destiny».
 18.11.2017 відвідала “ІІІ Іnternational educational forum-workshop”.
 17.03.2018 відвідала Фестиваль педагогічних ідей «Академія талановитих керівників». 19.03.2018 прослухала курс «Exams and grades are temporary, but education is permanent». 28.03.2018 відвідала семінар “Planning lessons in primary classroom”. 30.03.2018 відвідала Науково-практичну конференцію «Впровадження моделі blended learning для вивчення англійської мови в закладах освіти». З 19-20.2018 червня пройшла тренінг по підвищенню кваліфікації заступників керівників з початкового навчання. 22.08.2018 Welcome to Macmillan Conference “Back to school 2018”. 23.08.2018 ІІ Київський освітній форум «Нова українська школа: разом до успіху». 29.08.2018 Вебінар Пауля Пшенічки про проектний метод навчання. 24.01.2019 Електронний журнал у програмі Excel та його on-line версія у форматі Google-таблиць. З 18.02.2019-22.02.2019 пройшла курси підвищення кваліфікації для вчителів англійської мови.

Знання мов:

Англійська - Вище середнього

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Впевнений користувач: MS Office (Word, PowerPoint, Exсel, Movie Maker, ProShow Producer ) ,навички роботи з Інтернетом (Opera, Mozilla Firefox).
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Активна, цілеспрямована, вмію працювати у команді, займаюсь саморозвитком.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Потреба у розвитку своєї особистості.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору