Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Адміністративна функція керівництва персоналом, організація та забезпечення наступних процесів:
1) корпоративного управління (секретаря) - підготовка документів для проведення Наглядової Ради Товариства, участь в її засіданнях, а також підготовка документів для проведення Загальних зборів учасників (власник нерезидент);
2) методологія - розробка внутрішніх нормативних документів, актуалізація застарілих, розробка шаблонів документів для супроводу господарської діяльності Товариства;
3) консультування та надання рекомендацій з правових питань - з питань організації та нормативного оформлення господарської діяльності Товариства, супровід перевірок, узгодження листів, наказів, розпоряджень, контроль за виконанням та закриттям рекомендацій внутрішнього та зовнішнього аудитів, усуненням недоліків виявлених СБ та ін.
4) Керівництво операційним комітетом - розгляд питань щодо погашення дебіторської заборгованості по придбаному кредитному портфелю банку;
5) фіксація та мінімізація операційних ризиків - оперативне реагування на виявлені порушення в роботі Товариства, проведення службових перевірок підготовка висновків і звітів керівництву щодо плану заходів та мінімізації ризиків в майбутньому.
Координація роботи структурних підрозділів Банку в процесі процедури його ліквідації; консолідація інформації для подання відповідей та документів на запити Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Фонд); супроводження підготовки звітності Банку перед Фондом та забезпечення їх своєчасного надання Фонду; сприяння Уповноважені особі фонду щодо належного вжиття заходів для забезпечення збереження майна (активів) та документів банку в тому числі аналіз здійснених заходів та розробка і підготовка найменш витратної для Банку процедури щодо реалізації процесу повернення дебіторської заборгованості; проведення переговорів з контрагентами щодо добровільного виконання зобов’язань останніми перед Банком та мінімізація витрат банку пов’язаної з претензійно-позовною роботою; сприяння у здійсненні всіх необхідних заходів та вжиття максимальних зусиль для уникнення конфлікту інтересів та демократичного врегулювання спірних питань щодо належного задоволення вимог кредиторів у відповідності до встановленої черговості; здійснення координації дій структурних підрозділів банку при проведенні зарахування зустрічних однорідних вимог протягом процедури ліквідації; здійснення контролю та організація роботи структурних підрозділів банку пов’язаної з обов’язковим комплексом дій при виявленні нікчемних правочинів.
Юридичне супроводження роботи банку та відділень: вся господарська діяльність, здійснення банківських операцій, розробка та погодження: положень, інструкцій, стандартів нових продуктів, наказів, розпоряджень, договорів (господарських, кредитних в тому числі факторинг та лізинг, застави, трудових та ін.). Проведення переговорів з контрагенами, супроводження та підписання договорів, підготовка до укладення правочинів.Супроводження перевірок НБУ, обшуків та здійснення тимчасового доступу до речей та документів правоохоронними органами всіх рівнів, написання скар, заперечень, відповідей на запити. Забезпечення захисту інтересів банку після проведення перевірок на всіх рівнях в тому числі і в судах та ін.
Підготовка висновків по кредитуванню юридичних та фізичних осіб резидентів і нерезидентів, підготовка договорів іпотеки, застави, відступлення права вимоги та ін., супроводження їх нотаріального укладення від імені банку. Розробка типових договорів пов’язаних з кредитуванням та забезпеченням зобов’язань. Погодження та розробка внутрішніх нормативних актів пов’язаних з оформленням, проведенням та супроводженням активних операцій. Надання юридичних висновків, проведення моніторингу правильності оформлення виданих кредитів та ін.
Координація роботи що пов"язана з супроводженням активних операцій, розміщенням іноземних інвестицій, кредитуванням інвестиційних проектів, наданням висновків щодо можливості створення фондів фінансування будівництва, а також кредитування діючих. Погодження висновків філій, що перевищують їх ліміти, підготовка висновків про можливість отримання кредитів, також по програмі Державної іпотечної установи. Надання роз’яснень на запити пов’язані з здійсненням активних операцій банком. Участь в кредитному комітеті банку.
Надання висновків по кредитуванню юридичних та фізичних осіб, правомірності арешту коштів на рахунках та проведення виїмок, погодження відкриття рахунків, підписання договорів застави та іпотеки, вчинення виконавчих написів, представництво інтересів у суді. Членство в кредитній комісії.
Загальне правове забезпечення банківської діяльності: підготовка та розробка господарських договорів, страхування, лізинг, реклама, поставка, підряди, зовнішньоекономічні контракти, надання консультацій, юридичних висновків та роз’яснень з питань поточної діяльності банку, супроводження перевірок, правове забезпечення трудової діяльності та ін.
Оцінка документів для придбання нерухомості (укладення угод купівлі-продажу нерухомості по всій Україні) або її оренди, юридичне супроводження відкриття філій, відділень, моніторинг діяльності філіальної мережі та ін (часті відрядження).
Підготовка та розробка господарських договорів, договорів застави, поруки на розрахунково-касове обслуговування, еквайрінгові договори перевірка та підготовка локальних нормативних документів банку, переписка з контролюючими органами та клієнтами, підготовка запитів/відповідей та їх законодавче обґрунтування, надання юридичних висновків та роз’яснень з питань поточної діяльності банку та ін.
Правове забезпечення роботи: банківського нагляду, валютного контролю, інкасації, бухгалтерії та інших структурних підрозділів. Розгляд установчих документів банків поданих для реєстрації, перевірка документів для отримання реєстраційних свідоцтв та дозволів на здійснення інвестицій за кордон, розробка та розгляд проектів договорів, участь у тендерному комітеті, відповіді на запити правоохоронних та контролюючих органів та банків, представництво інтересів у господарському суді.
Ведення протоколів правління та загальних зборів акціонерів, підготовка та юридична оцінка договорів, робота з БТІ, нотаріальними конторами, ведення кадрової роботи (накази, оформлення трудових книжок).
Методичне керівництво роботою пов’язаною з здійсненням активно-пасивних операцій: відкриттям та веденням рахунків, залучення депозитів, перевірка на відповідність чинного законодавства України наданих пакетів документів, відкриття та закриття всіх банківських рахунків, блокування коштів та арешти рахунків, контроль процесу виїмки документів, розробка необхідних для роботи проектів документів, підготовка локальних нормативних документів, контроль за проведенням розрахунково-касового обслуговування, переговори з клієнтами, робота з НБУ та ДПІ в тому числі і супроводження планових та позапланових перевірок, правоохоронних та контролюючих органів.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Юрист, керівник або заступник керівника юридичної служби в Києві"