Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Робота в програмі 1С: оформлення рахунків для клієнтів та подальший контроль наявності первинної бухгалтерської документації.
Укладання договорів та контроль їх реалізації і терміну виконання, а саме: -договорів оренди та суборенди, -договорів зі страхування співробітників, - договорів зі страхування орендованого майна, - договорів з доставки і вручення поштових відправлень, - договорів з утилізації відходів, - договорів по наданню телекомунікаційних послуг, -договорів по наданню комунальних послуг (водопостачання та опалення). Тісна співпраця з бухгалтеріією щодо надання розрахунків по вищезазначеним послугам та контроль їх своєчасної оплати. Ведення канцелярської роботи: облік і реєстрація кореспонденції, листування з контрагентами, замовлення канцтоварів та хозтоварів для офісу, бронювання готелей та квитків для керівництва, підготовка нарад.. Ведення та контроль щодо дотримання пожежно-профілактичної діяльності на підприємстві. Видача зі складу матеріальних цінностей, необхідних для роботи підприємства та ведення щоденної звітності їх залишку на складі. Впровадження на підприємстві сертифікації на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015. . Якісне та швидкісне виконання доручень директора різної складності.
Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, надання одноразової допомоги по втраті годувальника; надання адресних допомог
Оформлення віз та тимчасового виду на житло (реєстрації) іноземним студентам. Підготовка документів для відряджень українських викладачів та студентів університету. Співпраця з посольствами, міліцією, ВВІР(міграційна служба). Ведення та облік документів, повязаних з вищезазначеними обов'язками
Оформлення страхових полісів та оформлення їх супроводжуючої документаціі та звітності
Підписатись на розсилку нових резюме: "Заступник директора в Києві"