Всі ділянки обліку (бухгалтерія, податки, фінанси), організація документообігу підприємств та аутсорсинг бухгалтерських послуг для клієнтів компаній.
Комплексне ведення одночасно декількох ЮО та ФОП згідно з вимогами українського законодавства (спрощена/загальна система оподаткування, ПДВ).
- Правильне відображення усіх господарських операцій на рахунках бухгалтерського обліку.
- ЗП: 50 штатних співробітників підприємства, двічі на місяць, своєчасно та без помилок отримували свою заробітну плату та аванс, враховуючи розрахунки всіх податків, компенсаційних виплат та утримань.
- Первинні документи: формування, проведення та систематизація, перехід на електронний обмін та звіряння взаєморозрахунків з контрагентами.
- ПДВ: формування, реєстрація та контроль податкових зобов’язань та податкового кредиту (вкл. імпорт послуг, компенсуючі ПЗ, розподіл ПК, негосподарська діяльність), розблокування ПН/РК в ЄРПН.
- Взаємодія з банківськими установами: клієнт-банки (у т.ч. інших країн), сплата усіх платежів, підготовка документів по експорту та імпорту (ЗЕД), облік валютних операцій (купівля-продаж валюти, курсові різниці).
- Облік доходів та витрат компанії. Моніторинг та аналіз даних бухгалтерського обліку протягом місячного, квартального та річного закриття.
- Своєчасна та правильна звітність щодо ЄСВ, 1ДФ, ФСС, статистика без сплати штрафів. Підготовка внутрішньої звітності за запитом керівництва.
- Формування КЕП, робота в Арт-Звіт+, М.Е.Doc, Електронному кабінеті платника.
- Заміщення посади головного бухгалтера, фінансового директора на час їх тимчасової відсутності та реалізація стратегії виходу з кризи відділу бухгалтерії, коли пішов керівник.
- Надання усних та письмових консультації з питань обліку для клієнтів та співробітників компанії.