Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Посадові інструкції
    3. Туризм та спорт
    4. Посадова інструкція менеджера з туризму (укр.)

    Посадова інструкція менеджера з туризму (укр.)



    (назва установи, організації)

    ЗАТВЕРДЖУЮ

    (уповноважена особа)



    (ПІБ, підпис)


    "___" ______________ 201_ р.



    ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ МЕНЕДЖЕРА З ТУРИЗМУ


    I. Загальні положення
    1. Менеджер з туризму належить до професійної групи "Професіонали", є штатним працівником підприємства, та призначається на посаду і звільняється з посади наказом директора підприємства у встановленому трудовим законодавством порядку.
    2. Менеджер з туризму підпорядковуєтся безпосередньо директору.
    3. На період відсутності менеджера з туризму його обов’язки виконує інший менеджер з туризму, який є також штатним працівником.
    4. При виконанні своїх трудових обов’язків, менеджер з туризму керується:
      - нормативними документами по питанням виконуваної роботи;
      - статутом підприємства;
      - наказами та розпорядженнями директора;
      - правилами внутрішнього трудового розпорядку;
      - даною посадовою інструкцією.
    5. На дану Посаду призначається особа, що має повну вищу або базову вищу професійну освіту (бажано за фахом) "менеджер з туризму", без вимог до стажу роботи.
    6. Менеджер з туризму повинен знати:
      - законодавство України про туризм, нормативні акти органів виконавчої влади в цій галузі;
      - міжнародні договори і угоди щодо туризму, в яких бере участь Україна;
      - історичні, природні, культурні пам’ятки країн світу;
      - традиції, географію і клімат зарубіжних країн;
      - систему класифікацій та схему роботи з гостинницями, санаторіями, віллами та готелями.
      - перелік об’єктів громадського харчування і розваг, а також установ оздоровчого і спортивного назначення по своєму направленню;
      - види засобів транспорту і варіанти можливих транспортних сполучень з зарубіжними територіями;
      - порядок роботи консульсько-візових служб;
      - порядок валютного і митного контролю;
      - туристичні каталоги і довідкову інформацію;
      - кон’юктуру туристичного ринку;
      - основи маркетингу і реклами;
      - правила страхування туристів;
      - правила оформлення путівок, ваучерів, страхових полюсів;
      - порядок роботи з дисконтними картками;
      - вартість турів та інших послуг, що надаються суб'єктом туристичної діяльності;
      - правила складання кошторисів турів та екскурсій;
      - правила встановлення ділових контактів і тактику проведення ділових переговорів;
      - методи зібрання і обробки інформації із застосуванням сучасних технічних засобів зв’язку і комп’ютерних технологій.
    7. Менеджер з туризму повинен вміти:
      - поповнювати інформаційний матеріал рекламного характеру;
      - отримувати інформацію про місце розташування, клімат, історію країн світу;
      - в цікавій та доступній формі подавати інформацію клієнту;
      - планувати та організовувати туристичні поїздки;
      - бронювати автобусні тури, авіа-білети та білети на залізно дорожній транспорт;
      - оформлення договорів і контрактів з реалізації турів;
      - користуватися довідковою літературою і інтернет-ресурсами;
      - подавати та отримувати необхідні довідки та документи, в тому числі закордонні паспорта туристів для оформлення віз;
      - підписувати відповідні документи.
    8. _________________________________________________________________.
    9. _________________________________________________________________.


    II. Завдання та обов'язки
    1. Збирає, вивчає і аналізує вимоги та побажання клієнтів до туристичних послуг.
    2. Здійснює пошук найбільш вигідних по вартості, строкам і якості послуг, які надаються туроператорами, які надають послуги по розміщенню і екскурсійному обслуговуванню туристів.
    3. Встановлює контакти з готелями, санаторіями і організаціями, які надають екскурсійні і транспортні послуги по перевезенню пасажирів; погоджує з ними основні умови договору на надання послуг і забезпечує заключення такого договору.
    4. Приймає участь у встановленні вартості туристичного пакету , який залежить від вартості послуг, включених в перелік тура і власних витрат.
    5. Забезпечує клієнта необхідною усною і письмовою інформацією, а також консультує клієнтів про:
      - правила в’їзду в країну та перебування в ній;
      - порядок і терміни оформлення віз;
      - валютний і митний контроль;
      - пам’ятки історії та культури;
      - транспортне, візове, екскурсійне обслуговування;
      - розміщення і харчування туристів;
      - маршрути подорожей і програми перебування;
      - дату і час початку і закінчення подорожі;
      - порядок зустрічі, проводів і супровід туристів;
      - міру забезпечення безпеки під час подорожі.
    6. Формує списки туристів і складає графіки заїзду в санаторії, готелі, вілли.
    7. Подає та отримує необхідні довідки та документи, в тому числі закордонні паспорта туристів для оформлення віз.
    8. Отримує інформацію про місце і час прибуття туристів, організовує своєчасний від’їзд і приїзд туристичної групи.
    9. Проводить інструктаж туристів по дотриманню заходи безпеки при огляді пам’яток, а також інструктує про правила поведінки в транспортних засобах і правилах надання першої медичної допомоги;.
    10. Веде статистику організованих турів та готує звітність.
    11. Негайно повідомляє директора та зацікавлених осіб про надзвичайну ситуацію з туристами під час туристичної поїздки, а також про туристів, які не повернулися із подорожі.
    12. _________________________________________________________________.
    13. _________________________________________________________________.


    III. Права

    Менеджер з туризму має право:
    1. знайомитися з проектами рішень директора підприємства, які стосуються його професійної діяльності.
    2. запрошувати і отримувати від директора підприємства та інших спеціалістів (бухгалтера, юриста, програміста та ін..) документи, інформацію, в тому числі програмне забезпечення, необхідні для виконання його посадових обов’язків.
    3. подавати на розгляд директору пропозиції по удосконаленню роботи, пов’язаної з обов’язками, які передбачені в даній посадовій інструкції.
    4. повідомляти директора про усі недоліки, виявлені під час роботи і подавати пропозиції по їх усуненню.
    5. взаємодіяти з усіма службами підприємства по питаннях своєї професійної діяльності.
    6. _________________________________________________________________.
    7. _________________________________________________________________.


    IV. Відповідальність

    Менеджер по туризму несе відповідальність за:
    1. невиконання або неналежне виконання своїх посадових обов’язків, передбачених данною посадовою інструкцією – відповідальність несеться в межах встановлених діючим трудовим законодавством України.
    2. нанесення матеріальної шкоди – в межах встановлених діючим трудовим та цивільним законодавством України.
    3. правопорушення, здійсненні при виконанні своїх посадових обов’язків – відповідальність несеться в межах, встановлених діючим адміністративним, кримінальним, цивільним.
    4. _________________________________________________________________.
    5. _________________________________________________________________.

    УЗГОДЖЕНО
    Керівник
    структурного підрозділу:
    ________
    (підпис)
    ______________________
    (ПІБ)
    "____" ____________ ____р.
    Начальник
    юридичного відділу:
    ________
    (підпис)
    ______________________
    (ПІБ)
    "____" ____________ ____р.
    З інструкцією ознайомлений: ________
    (підпис)
    ______________________
    (ПІБ)
    "____" ____________ ____р.

    Шукаєте роботу?

    Шукаєте персонал?

    Інші документи

    ↑ Вгору