Працівники цієї сфери є найбільш популярними і затребуваними на ринку праці. Через те що напрямок досить поширений в столиці, фахівцям, і правда, слід докласти всіх своїх вмінь і знань, щоб скласти функціональне резюме «Маркетинг, реклама, PR» в Києві.
У компанії, які займаються пошуком гідної кандидатури на вакансію, приходять щодня десятки, а то і сотні резюме на дану посаду. Тож як серед численної кількості документів обрати хоча б десяток цікавих претендентів?
Як показали дослідження, HR-менеджери великих компаній в Києві при підборі кандидатури одбирають цікаві резюме в кілька етапів.
Дивним є факт, що із сотні резюме, що надсилають в компанії Києва, на одне в середньому йде не більше двох хвилин. І чим тоді пошукач може зацікавити їх?
Для цього необхідно:
Досвід роботи - один з найголовніших пунктів вашого резюме «Маркетинг, реклама, PR» в Києві. Цікавим є, де працював претендент, як довго, яку посаду обіймав і чи були просування по кар'єрних сходах. Вказуйте коротко і зрозуміло, які професійні обов'язки й функції в компанії ви виконували.
Чудовим доповненням до резюме «Маркетинг, реклама, PR» в Києві буде рекомендаційний лист. Він виконує не останню роль в прийомі на роботу. Зазвичай на співбесіді дізнаються інформацію про попереднього роботодавця і телефонують йому, з'ясовують необхідні дані про претендента як працівника і людину.
Резюме і рекомендаційний лист - запорука успішного прийому на роботу фахівців цього напрямку.