UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. ЗМІ, TV, Радіо

Резюме в Україні, Розділ: ЗМІ, TV, Радіо

Резюме 1-20 з 916
Показати: 
Ctrl →
1 з 46

Правильне резюме для ЗМІ, ТБ, радіо - тільки факти!

Розраховуючи знайти роботу в сфері ЗМІ, ТБ, радіо, слід розуміти, що даний узагальнений напрямок містить безліч так званих підкатегорій. Вирішивши для себе, ким власне ви хочете працювати, правильне резюме слід складати виключно під обрану спеціальність.

Звичайно, хороший журналіст може працювати випусковим редактором, а грамотний копірайтер - спробувати себе в ролі керівника видавництва. Однак своє правильне резюме для ЗМІ, ТБ, радіо складайте виключно під цю вакансію.

Для роботи в такому специфічному напрямку мало опису про одну вашу освіту і переліку попередніх робочих місць. Правильне резюме для роботи в напрямку ЗМІ або видавництва обов'язково має містити конкретні приклади і посилання на ваші роботи. Тільки так ваш потенційний роботодавець зможе скласти думку про ваші можливості й оцінити затребуваність ваших навичок.

Що означає «правильне резюме»?

Не варто забувати, що, склавши правильне резюме для ЗМІ, ТБ, радіо, необхідно ще й правильно його просувати. Правильне резюме на вакансії в ЗМІ, видавництві або поліграфії - це не тільки цікавий контент, що відповідає вимогам вакансії. Важливим залишається і правильне використання цього документа. Щоб ваше правильне резюме для ЗМІ або видавництва швидше «заробило», дотримуйтесь таких нехитрих правил:

  • відправляйте резюме на цікаві для вас вакансії;
  • помістіть ваше правильне резюме на всіх можливих інтернет-ресурсах;
  • не забувайте оновлювати ваше резюме;
  • не бійтеся правити ваш документ під нові вакансії;
  • доповнюйте своє правильне резюме правильними супровідними листами.

Контент вашого резюме - однозначно важливий! Але не менш важливий і лист, який представник роботодавця бачить першим, отримуючи ваш відгук на вакансію. Правильно написавши такого листа, ви зможете не тільки звернути увагу на весь відправлений документ, але і налаштувати читає на правильний хід думок, показавши себе цікавим кандидатом.

З креативом перегравати не варто. Слід зробити все можливе, щоб ваше правильне резюме на вакансії ЗМІ, видавництва або поліграфії вигідно виділилося серед маси відгуків, що надходять.

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору