UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Офісний персонал

Резюме в Україні, Розділ: Офісний персонал

Резюме 1-20 з 6059
Показати: 
Ctrl →
1 з 303

Резюме офісного персоналу - квиток в початок кар'єри!

Шукача, який вдумливо бажає «будувати кар'єру» і не має особливого досвіду, однозначно врятує тільки офіс.

Безліч різнопланових посад хоча і стали об'єктами анекдотів про «офісний планктон», насправді здатні дати хороший старт вашого кар'єрного зростання. Залежати все буде в основному від вас, а ось почнеться тільки з правильного позиціонування своєї кандидатури.

Звичайно, як такої посади не існує, тому розглядаючи вакансії з пропозиціями роботи в офісі, виділіть для себе те, що вас цікавить, в першу чергу не забувши і про «запасний» варіант роботи.

Все, що вам треба, це правильно написати резюме. Тому будьте уважні.

Як написати правильне резюме офісного персоналу?

Для початку варто запам'ятати кілька основних принципів написання успішного резюме. Це:

  • відсутність великого тексту, що стомлює того, хто читає його;
  • чітка орієнтування на конкретно визначену вакансію;
  • приклади досягнень в минулому, що так чи інакше пов'язані з вимогами майбутньої роботи;
  • дотримання «дрес-коду» резюме - ділового стилю;
  • уникнення шаблонних слів і виразів;
  • грамотність і читабульність цифр.

Не розписуючи весь свій трудовий шлях, максимально сконцентруйтеся на бажаній вакансії. Оскільки вам сподобалася саме вона, будьте впевнені, що у вашій біографії обов'язково знайдеться досвід роботи або освіта, які підходять під вимоги вакансії. Не бійтеся невеликого досвіду, це набагато краще, ніж втомлювати роботодавця переказом свого життя.

Не забудьте забезпечити своє резюме «офісний персонал», супровідним листом, в якому покажіть зацікавленсть конкретною компанією, попередньо знайшовши інформацію про неї в інтернеті. Звернувши на своє резюме якомога більшу увагу, ви тільки виграєте, виділяючись із стандартних шаблонних кліше.

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору