Ваші шанси знайти хорошу роботу залежать від якості Вашого резюме. Причому, саме поняття "якісне резюме" сильно змінилося за останні півтора-два роки.
Сьогодні більшість провідних компаній та кадрових агентств упровадили могутні комп'ютерні інформаційні системи. Першим і, швидше за все, єдиним читачем Вашого резюме буде пошукова машина. На неї не справлять враження ні стислість, ні красивий шрифт, ні відомі назви компаній. Зате її увага буде миттєво привернута до ключових слів, на які вона налаштована.
Якщо Ви - фахівець з устаткування томографії (використовується в медицині), то такими словами можуть бути "ядерний магнітний резонанс". Якщо Ви - фінансист, то заповітним словом може виявитися абревіатура "ACCA". Ну, а якщо Ви - випускник престижної бізнес-школи, то потрібно в резюме написати МВА, причому двічі - один раз латинськими буквами і один раз - українськими - так вірніше.
Отже, перший фільтр, який має пройти Ваше резюме, ми розібрали.
Тільки коли пошукова машина вибрала Вас з безлічі кандидатів, наявних в базі, Ваше резюме читатиме людина. Але і вона спочатку знайде очима ті місця, де зустрілися ключові слова, що її цікавлять. Благо, більшість пошукових машин їх виділяють на екрані монітора.
Якщо слова написані в "неправильному" контексті, то спеціаліст миттєво прибере резюме з екрану та почне переглядати наступне. Але якщо контекст співпав, то будьте упевнені, Ваше резюме буде прочитано повністю. І чим повніше воно відображатиме інформацію про Вас, тим вище вірогідність, що Вам запропонують саме те, що Ви хочете.
Якісне резюме у наш час це:
Сьогодні більшість провідних компаній та кадрових агентств запровадили могутні комп'ютерні інформаційні системи. Першим і, швидше за все, єдиним читачем Вашого резюме буде пошукова машина.
На неї не справлять враження ні стислість, ні красивий шрифт, ні відомі назви компаній. Зате її увага буде миттєво привернута до ключових слів, на які вона налаштована.