Дата проведения: 12-13 октября
Место проведения: г. Одесса, теплоход «Зiрка Днiпра».
Форум "Персонал" живет, а значит, изменяется и развивается. Развивается по определенным законам, сохраняя важные традиции и основные принципы.
Форум не стоит в одном ряду с другими образовательными мероприятиями, поскольку главной его ценность является возможность обменяться опытом и пообщаться с коллегами, а не заслушать «45-минутные доклады о прописных истинах».
Роль Форума: содействовать становлению и развитию функции и системы управления персоналом на предприятиях Украины через создание условий для эффективного общения, обмена мнениями и идеями между специалистами в области HRM.
Видение Форума: площадка для общения как признанных HR-профессионалов, так и менеджеров, руководителей компаний, только проявляющих активный интерес к управлению персоналом.
Аудитория Форума:
· Директоры по персоналу
· Специалисты в различных областях HRM
· Руководители компаний
· Рекрутеры
· Бизнес-тренеры и консультанты
· Представители профильных СМИ
Тел.: 044/ 205-83-20 Тел./Факс: 048 / 716-58-95
e-mail: info@hrforum.com.ua
www.hrforum.com.ua
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.