Аккаунт не активирован. Проверьте почту . 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Соискателю
  4. Прием на работу

Робота для молоді

15 января 2009 805

Молоді без досвіду роботи вперше працевлаштуватися дуже непросто. Тут потрібно знати, де і як шукати. Існує кілька способів пошуку:

- сайти з працевлаштування;
- газети з оголошеннями;
- кадрові агенції;
- безпосереднє звертання до працедавця;
- тематичні виставки вакансій для молоді.

Останній спосіб для молодих спеціалістів найбільш корисний. Виставка вакансій — це подія, яка збирає працедавців, що готові запропонувати свої вакансії аудиторії, на яку ця виставка розрахована. Тобто, якщо виставка для студентів, працедавець наперед готовий до того, що кандидатам необхідні будуть особливі умови, зокрема, гнучкий графік, який дозволятиме поєднувати трудову діяльність з навчанням.

Основний успіх таких виставок вакансій в тому, що вони діють всупереч факту, що в велику компанію без досвіду не беруть. Зазвичай, працедавці самі заманюють студентів і молодих спеціалістів кар’єрою в великій компанії.

Що дають

В принципі, всі «молодіжні» професії давно відомі. Для студентів, які вчаться на 1-2 курсах університетів, підходять вакансії, які не вимагають серйозної професійної підготовки: офіціант, продавець-консультант, промоутер, оператор call-центру. Часто така робота не має відношення до майбутньої спеціальності. Компаній, які пропонують такі варіанти, надзвичайно багато: мережі кафе і ресторанів, великі мережеві магазини, оператори мобільного зв’язку. Їх відмінною рисою є те, що якщо мережа зростає швидкими темпами, то попит на працівників не змінюється. Відповідно, існує безперестанний набір нових працівників і можливість швидкого кар’єрного росту для тих, хто вже працює в мережі.

Чим ближче до закінчення навчання, тим більше можливостей для працевлаштування. Студентів старших курсів часто приймають менеджерами з оформлення кредитів у банківські структури, менеджерами з продажу у різноманітні організації. Якщо володіти навиками роботи з комп’ютером, можна влаштуватися, наприклад, секретарем. Крім того, студентів 4-5 курсів великі компанії охоче беруть на стажування (у відділи підбору персоналу, технічної підтримки та ін.) Умови стажувань різні: в деяких компаніях вона оплачувана, а в деяких — ні. Останній варіант, наприклад, практикується в компанії Coca-Cola, але відоме ім’я надає стажеру в майбутньому непогані шанси для працевлаштування. До речі, конкурс, що існує при відборі на стажування, залишається дуже серйозним, незалежно від умов, які пропонує компанія.

Також у старшокурсників є можливість влаштуватися працювати згідно професії. Наприклад, студентів юридичних факультетів часто запрошують на позиції помічника в юридичні відділи. Також багато «профільних» пропозицій для студентів і випускників технічних, економічних і харчових спеціальностей.

Неочікуваний варіант

Є ще одна професія, про яку молоді спеціалісти зазвичай навіть не думають — бортпровідники (стюардеси і стюарди). Вимоги до кандидатів: знання іноземної мови, міцне здоров’я, приємна зовнішність і хороша дикція. Спеціальної освіти для цього непотрібно — тих, хто пройшов суворий відбір, навчають всьому необхідному. Эту и другую информацию вы можете почерпнуть в эфире Алиф ТВ канала.

Аналізуй!

Звичайно, виставка вакансій — не панацея від всіх бід, як і будь-який з існуючих варіантів пошуку роботи. І ваша поява на такому заході не гарантує, що ви одразу знайдете потрібну вакансію. Працедавців на виставках багато, і всі вони справді пропонують можливість працевлаштування. Причини повернення додому з пустими руками найчастіше ховаються в тому, що не було пропозиції, яка б підійшла саме вам. Молоді кандидати часто не вміють себе подати, не знають, чого саме вони хочуть, але бажають багато заробляти. Виставка вакансій — чудовий спосіб оцінити реальне становище на ринку праці і зрозуміти, скільки вам готові платити за ваші знання. Крім цього, це можливість попрактикуватися в проходженні співбесіди і подивитися, як це роблять інші.

На думку працедавців, у молодих кандидатів є немало переваг перед більш досвідченими: вони амбітні, багато чого хочуть досягнути, прагнуть всьому навчитися і схоплюють нову інформацію буквально «на льоту». Основний мінус, що вчити їх потрібно багато чому, а це процес довгий і дорогий, який часто ще й буває невиправданим — молодий спеціаліст, отримавши достатньо досвіду, може просто перейти в іншу компанію.

Джерело: Марія Максимова/РДВ Медіа

Читайте также
↑ Наверх