Как сообщает британская газета Daily Mail, некоторые компании используют голосовые анализаторы нового поколения, которые способны вывести на чистую воду тех сотрудников, кто, ссылаясь на мнимую болезнь, не выходит на работу. Специальное ПО анализирует голос звонящего и определяет, действительно ли у него больной голос или же тот лжет, после чего "выносит свой приговор".
Система прошла испытания в северо-западной части Лондона. Благодаря выявленным случаям симуляции казна округа Хэрроу сэкономила 420 000 фунтов.
Британская экономика ежегодного теряет 13 млрд фунтов из-за того, что в среднем один день из восьми, проведенных на больничном, оказывается необязательным. Другими словами, сотрудники компании предпочитают "поболеть" лишний денек.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.