Творча, цікава робота. Вибір сюжету, спецефектів, образотворчих засобів – залежить від фантазії кліпмейкера. Звичайно, він працює не один. Створювати відеоролики йому допомагають сценаристи, оператори, художники, звукооператори, стилісти, гримери, костюмери, реквізитори.
Спеціалізовані рекламні агентства, студії.
У кліпмейкера немає раз і назавжди певних ставок. Чим відоміше ім'я, тим вище гонорар. Багато чого залежить від бюджету, виділеного на виробництво. Деякі групи вмудряються знімати кліпи і за $2000. А ось, наприклад, Кіркоров витрачає на візуальний ряд своїх пісень від $50000-70000. Відповідно, кліпмейкер може заробити і $200, і $5000-7000.
Вище. Спеціальності: «Режисура кіно і телебачення», «Режисура телепередач», «Реклама» із спеціалізацією «режисер реклами і мультимедіа».
А ви знаєте, що професія кліпмейкера не тільки цікава, але і достатньо складна? Щоб з вас вийшов чудовий Кліпмейкер, потрібно володіти теоретичним і практичними знаннями, а головне - уміти гармонійно їх об'єднувати в процесі роботи.
Також пам'ятайте - успішний Кліпмейкер не може собі дозволити допустити помилку в роботі. Тим більше, якщо ви налаштовані на успішну кар'єру. Адже підвищують тільки кваліфікованих фахівців.
Якщо ж ви вже вирішили, що Кліпмейкер – це ваша майбутня професія, але ще не знаєте, як стати кліпмейкера, перегляньте пропозиції українських вузів і учбових центрів по підготовці фахівців цієї сфери.