Ця професія вважається молодою не тільки на Україні, але й в усьому світі: їй лише кілька десятків років. Тому навіть серед самих іміджмейкерів немає єдиної думки, чим саме повинен займатися фахівець по іміджу.
Салони краси, PR-агентства.
Розкид цін на послуги іміджмейкерів дуже великий: заробіток залежить від його кваліфікації, комплексу послуг, що надаються, і популярності. Іміджмейкер-стиліст в салоні заробляє від 1000$. А вартість комплексу послуг іміджмейкера-політтехнолога стартує з відмітки 15000$.
Останнім часом учбових закладів, які готують іміджмейкерів, з'явилося достатньо багато. Але в державному реєстрі спеціальностей іміджології і іміджмейкерів немає. Тому в дипломах державного зразка ці слова можуть фігурувати лише як назва спеціалізацій. У деяких вузах курси по іміджології читають на факультетах зв'язків з громадськістю або менеджменту. Глибші знання в області іміджології можна отримати в профільних спеціалізованих учбових центрах, які проводять курси візажу та стилістів.
А ви знаєте, що професія іміджмейкера не тільки цікава, але і достатньо складна? Щоб з вас вийшов чудовий Іміджмейкер, потрібно володіти теоретичним і практичними знаннями, а головне - уміти гармонійно їх об'єднувати в процесі роботи.
Також пам'ятайте - успішний Іміджмейкер не може собі дозволити допустити помилку в роботі. Тим більше, якщо ви налаштовані на успішну кар'єру. Адже підвищують тільки кваліфікованих фахівців.
Якщо ж ви вже вирішили, що Іміджмейкер – це ваша майбутня професія, але ще не знаєте, як стати іміджмейкера, перегляньте пропозиції українських вузів і учбових центрів по підготовці фахівців цієї сфери.