UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Директор по персоналу в Києві
  5. Директор по персоналу
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяДиректор по персоналу

Заблоковано
20 000 грн.
 30 липня 2020  Місто: Київ
Вік:48 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: HR, управління персоналом; Керівництво; Торгівля, продажі, закупівлі
 Перебуваю в шлюбі 

Досвід роботи

менеджер з персоналу
ДП
09.2015 − 04.2018 (2 роки 7 місяців)

Організація HR- процесів та кадрової роботи з «нуля». Ведення кадрової роботи підприємства з чисельністю 40 осіб самостійно, одноосібно (ДП «ВУГЛЕСИНТЕЗГАЗ УКРАЇНИ»).

Документальне оформлення процесів прийому, переведення та звільнення працівників. Оформлення розпорядчих документів з кадрових і соціальних питань, відпусток та відряджень. Ведення особових справ, карток ф.П-2. Підготовка наказів та ведення журналів обліку наказів. Оформлення лікарняних листів, розрахунок трудового стажу та страхового стажу. Ведення соціальних питань, питань заохочувальних та компенсаційних виплат, нагороджень.

Визначення потреби в кадрах, пошук та підбір персоналу, адаптація персоналу, організація навчання персоналу, атестація та оцінка персоналу.

Підготовка організаційної структури та штатного розпису. Розробка колективного договору в т.ч коефіцієнтів співвідношень посадових окладів, положень про преміювання та інших виплат. Розрахунок фонду оплати праці.

Підготовка трудових договорів (угод) та контрактів. Розробка посадових інструкцій та положень про структурні підрозділи.

Ведення обліку робочого часу та часу відпочинку. Складання графіка відпусток та облік використання відпусток.

Ведення військового обліку та мобілізаційної роботи. Проведення звірки з райвійськкоматами та підготовка звітності з питань військового обліку.

Оформлення та ведення трудових книжок, книги обліку трудових книжок та вкладишів.

Ведення та документальне оформлення питань комісії з соціального страхування (голова комісії), підготовка звітності.

Оформлення документів для відрядження, розробка положень про відрядження працівників підприємства, організація поїздок.

Кадрове діловодство всіх стадій та процесів кадрової роботи, та підготовка документів до архівного зберігання.

Розробка політики соціальної відповідальності, кодексу корпоративної етики, політики кадрової безпеки, антикорупційної програми, правил внутрішнього трудового розпорядку та інших нормативних актів, внутрішніх інструкцій та документів з питань управління персоналом.

Складання звітності (до органів статистики, фондів зайнятості населення, фонду інвалідів, фонів соцстрахування, військкоматів та ін).

провідний інженер відділу аналізу діяльності суб'єктів електроенергетики
ВП
02.2014 − 06.2015 (1 рік 4 місяці)

аналіз діяльності суб"єктів електроенергетики

завідувач сектору організаційно-кадрової роботи Управління кадрової політики і соціальних питань, головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи Управління кадрової політики і соціальних питань
Національна акціонерна компанія
07.2008 − 06.2013 (4 роки 11 місяців)

Організація кадрової роботи компанії та контроль виконання завдань - ведення кадрової роботи персоналу чисельністю 150-200 ос., документальне оформлення прийому, переведення , звільнення, заохочення, відпусток, відряджень, ведення особових справ, трудових книжок, наказів, питань комісії соціального страхування, соціальних питань, профспілкових,підготовка штатного розпису, посадових інструкцій, положень про структурні підрозділи, розробка внутрішніх нормативних документів, правил, інструкцій, політик, положень, наказів та розпоряджень. Організація та підготовка відряджень, облік та оформлення документальне відпусток, питання матеріального забезпечення, оплати праці та матстимулювання.Підбір персоналу, оцінка персоналу, атестація, організація навчання та підвищення кваліфікації персоналу, організація корпоративної культури.

провідний спеціаліст відділу енергетичних балансів Департаменту з виробництва
Національна акціонерна компанія
12.2004 − 06.2008 (3 роки 6 місяців)

аналіз енергетичних балансів

головний спеціаліст з реєстрації, збору внесків та відшкодувань шкоди потерпілим
Відділення ВД Фонду соцстрахування від нещасних випадків на виробництві у Бородянському районі
04.2001 − 11.2004 (3 роки 7 місяців)

реєстрація срахувальників, збір внесків, звітність, нарахування та виплата відшкодувань потерпілим на виробництві

головний спеціаліст
Відділення державного казначейства у Бородянському районі
09.1997 − 04.2001 (3 роки 7 місяців)

облік видатків держбюджету

заступник завідуючої соціальної служби
Бородянський відділ соцзабезпечення
06.1994 − 09.1997 (3 роки 3 місяці)

керівництво соціальною службою, ведення кадрової роботи відділення

бухгалтер
Господарська асоціація малих підприємств
07.1993 − 06.1994 (11 місяців)

бухоблік

Освіта

Міжгалузевий інститут управління
економіст
повна вища, 09.2003 − 06.2004 (9 місяців)
Український фінансово-економічний інститут
бакалавр з обліку та аудиту
, 09.1996 − 06.1999 (2 роки 9 місяців)
Ірпінський індустріальний технікум
бухгалтер
середньо-спеціальна, 09.1990 − 06.1993 (2 роки 9 місяців)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 

Знання трудового законодавства та законодавства із загальнообов’язкового державного страхування (з тимчасової втрати працездатності, безробіття, нещасних випадків на виробництві, пенсійного), цивільного, антикорупційного, військового. Знання законодавчої бази з питань відпусток, відряджень, оплати праці, податкового та соціальних питань.

Організація кадрової роботи з «нуля». Ведення кадрової роботи підприємства з чисельністю 40 осіб самостійно, одноосібно (ДП «ВУГЛЕСИНТЕЗГАЗ УКРАЇНИ»). Ведення кадрової роботи в НАК «Енергетична компанія України» з чисельністю 200-300 осіб.

Документальне оформлення процесів прийому, переведення та звільнення працівників. Оформлення розпорядчих документів з кадрових і соціальних питань, відпусток та відряджень. Ведення особових справ, карток ф.П-2. Підготовка наказів та ведення журналів обліку наказів. Оформлення лікарняних листів, розрахунок трудового стажу та страхового стажу. Ведення соціальних питань, питань заохочувальних та компенсаційних виплат, нагороджень.

Визначення потреби в кадрах, пошук та підбір персоналу, адаптація персоналу, організація навчання персоналу, атестація та оцінка персоналу.

Підготовка організаційної структури та штатного розпису. Розробка колективного договору в т.ч коефіцієнтів співвідношень посадових окладів, положень про преміювання та інших виплат. Розрахунок фонду оплати праці.

Підготовка трудових договорів (угод) та контрактів. Розробка посадових інструкцій та положень про структурні підрозділи.

Ведення обліку робочого часу та часу відпочинку. Складання графіка відпусток та облік використання відпусток.

Ведення військового обліку та мобілізаційної роботи. Проведення звірки з райвійськкоматами та підготовка звітності з питань військового обліку.

Оформлення та ведення трудових книжок, книги обліку трудових книжок та вкладишів.

Ведення та документальне оформлення питань комісії з соціального страхування (голова комісії), підготовка звітності.

Оформлення документів для відрядження, розробка положень про відрядження працівників підприємства, організація поїздок.

Кадрове діловодство всіх стадій та процесів кадрової роботи, та підготовка документів до архівного зберігання.

Розробка політики соціальної відповідальності, кодексу корпоративної етики, політики кадрової безпеки, антикорупційної програми, правил внутрішнього трудового розпорядку та інших нормативних актів, внутрішніх інструкцій та документів з питань управління персоналом.

Складання звітності (до органів статистики, фондів зайнятості населення, інвалідів, соцстрахування, військкоматів та ін).

Вміння бухгалтера. Нарахування та виплата заробітної плати, відпускних, лікарняних тощо. Ведення обліку касових та банківських операцій, заробітної плати, розрахунків із соціального страхування, розрахунків з підзвітними особами, складання звітності до фіскальних органів та фондів.

Підвищення кваліфікації: 2017 р.- «Система заробітної плати: грейди і КРІ» ; 2008 р.- «Підвищення кваліфікації працівників кадрових служб».

Спеціальні вміння та знання: ПК (Excel, Word, Internet, E-mail), користування оргтехнікою, система клієнт-банк, 1С-бухгалтерія/кадри.

Особлива інформація: інвалід 3 групи довічно (загальне захворювання), не потребую особливого облаштування робочого місця чи особливих умов праці.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору