Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Обробка вхідних запитів клієнтів від (через електронну пошту, Телеграм чат,) за питаннями, пов'язаними з використанням крипто-процесингових послуг.
Допомога у вирішенні технічних проблем, пов'язаних з депозитами, обмінами, виведенням фіатних грошей і криптовалюти.
Аналіз та усунення неполадок у роботі платіжних систем, що стосуються торговельних та фіатних транзакцій.
Робота з базами даних, логами і системою моніторингу для виявлення та усунення помилок.
Тесне співробітництво з розробниками, інженерами та відділом безпеки для оперативного вирішення складних технічних питань.
Передача зворотного зв'язку від клієнтів для покращення продукту.
Моніторинг і звітність:
Відслежування статусу транзакцій, виявлення та аналіз проблемних випадків.
Підготовка звітів про технічні інциденти та їх усунення.
Навики вирішення проблем і уміння працювати в стресових ситуаціях.
Опит роботи з криптовалютними кошельками, біржами або платіжними системами.
Знання основних криптовалют (Bitcoin, Ethereum, USDT та ін.) та їх особливості.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Спеціаліст підтримки клієнтів, Менеджер по роботі з клієнтами в Чернівцях"