Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Обов’язки:
Координація гуманітарної допомоги:
Розробка та реалізація планів гуманітарної допомоги.
Співпраця з партнерами, такими як уряди, міжнародні організації та НУО.
Моніторинг та оцінка програм гуманітарної допомоги.
Звітування про результати програм гуманітарної допомоги.
Написання тендерів:
Розробка та подання тендерних документів
Управління процесом тендерних закупівель
Переговори з постачальниками
Написання протоколів:
Ведення записів зустрічей.
Підготовка звітів та протоколів.
Редагування та коректування документів.
Обов’язки:
Управління інформаційними ресурсами:
Збір, опрацювання, аналіз та організація інформації про проекти та програми благодійного фонду, пов'язані з УВКБ ООН.
Забезпечення актуальності та точності даних в інформаційних системах і базах даних.
Комунікації та зв'язки:
Взаємодія з партнерами УВКБ ООН для обміну інформацією та координації спільних проектів.
Підтримка ефективних комунікацій всередині фонду і з зовнішніми стейкхолдерами.
Розробка інформаційної стратегії:
Розробка та реалізація стратегії збору, зберігання, обробки та поширення інформації відповідно до цілей благодійного фонду та партнерства з УВКБ ООН.
Підтримка проектів і програм:
Допомога в підготовці інформаційних матеріалів для проектів, що здійснюються фондом у співпраці з УВКБ ООН.
Моніторинг і звітність щодо реалізації інформаційних компонентів проектів.
Забезпечення безпеки даних:
Розробка і впровадження заходів щодо захисту конфіденційності та безпеки інформації, особливо в контексті співпраці з міжнародними організаціями.
Навчання та розвиток:
Проведення і організація заходів для внутрышньо переміщених осіб (ВПО) у рамках фінансування УВКБ ООН.
Дотримання тенденцій у сфері інформаційного менеджменту та впровадження нових методів.
Звітність та оцінка:
Підготовка регулярних звітів про хід реалізації проектів і програм для УВКБ ООН і потреб ВПО.
Участь в оцінці ефективності інформаційних стратегій і пропозиція поліпшень.
Участь у заходах і міжнародних форумах:
Представлення благодійного фонду на заходах і форумах у сфері благодійності та розвитку, особливо в контексті співпраці з УВКБ ООН.
Участь у координаційних нарадах і зустрічах з партнерами з питань роботи з колективними центрами та допомогою ВПО.
Обов’язки:
Пошук компаній-ліцензіарів (брендів) для партнерства;
Обговорення умов Договорів та партнерства;
Дотримання умов;
Супровід та спілкування з Ліцензіарами;
Організація та участь у ІТ-конференціях;
Пошук шляхів розвитку компанії;
Участь у додаткових проектах компанії (контроль роботи, дотримання термінів);
Гейм-дизайнер: допомога у написанні концептів до ігор, івентів, нарративний дизайн, сценаріїв;
Проджект-менеджер: ведення додаткових проектів компанії, таких як: гра жанру Tower Deffence, Roblox.
Додатково:
Найм персоналу;
Оплата клієнтам медіаційної системи CAS (Clever Ads Solutions);
Створення та підписання договорів з клієнтами;
Створення звітів по медіації, звітів Роялти, доходів та витрат;
Проведення оплат у базі 1С.
Досягнення:
Підписання Договорів та робота з такими компаніями та брендами, як: Sanrio (Hello Kitty), ZAG (Lady Bug& Cat Noir), MGA (L.O.L. Surprise!), Vlad&Niki (YouTube бренд), Like Nastya (YouTube бренд).
Обов’язки:
Пошук клієнтів.
Розписування та розподіл завдань та проектів;
Мітинги з командою;
Написання технічних завдань;
Контроль виконання;
Зустрічі та дзвінки з клієнтами.
Додатково: фінансові питання, підписання контрактів, організаційні питання
Досягнення: Розробка РПГ гри, допомога усім в команді знайти роботу у іншій компанії.
Обов’язки:
Управління проектами;
Розпис завдань проектів;
Розподіл завдань;
Контроль виконання роботи;
Підрахунок вартості та часу на розробку;
Прописування завдань у додатку Asana;
Спілкування з клієнтами;
Менеджмент;
Підписання договорів
Робота з методології Agile - Scrum;
Проведення мітингів з програмістами, дизайнерами та художниками
Організація роботи учасників розробки проектів.
Додатково, помічник керівника:
Створення договорів українських та міжнародних;
Підписання контрактів з клієнтами;
Фінансове управління;
Менеджмент;
Проведення зборів;
Організація роботи в офісі та колективі;
Контроль роботи;
Вирішення різнопланових завдань;
Робота через систему CRM Bitrix24, як адміністратор, контроль виконання завдань;
Створення та написання інструкцій;
Написання бізнес-плану;
Ведення документації;
Ведення рахунків компанії;
Виконання всіх вказівок керівника.
Досягнення: допомогла розвинути компанію з 0: з 2х працівників, компанія розрослась до 30, поділилася на відділи та досягла хороших результатів.
Обов’язки:
Видача та прийом готівки;
Ведення документації;
Залучення клієнтів, збільшення клієнтської бази;
Робота з клієнтами;
Керівник відділення з квітня 2017 року;
Реклама;
Прийом та підбір персоналу в місто;
Навчання персоналу;
Виконання прямих вказівок керівництва компанії.
Досягнення: менш ніж за місяць стала керівником відділення, добилась хороших результатів: відділення стало кращим у місті. Була назначена відповідальною за усіх працівників у місті, а також найм та навчання персоналу.
Обов’язки:
Прийом оплати за товари;
Ведення касової документації;
Інкасація коштів.
Прийом товару;
Розміщення товару в торговому залі;
Викладка товару;
Заміна керівника магазину за його відсутності.
Досягнення: були найкращі результати по магазинам по обслуговуванню клієнтів. За два місяці отримала підвищення та стала менеджером магазину, відповідальною за товар, організацію та замісником керівника.
Обов’язки:
Пошук клієнтів для реклами;
Написання рекламних статей;
Інтерв'ю;
Організація роботи;
Допомога директору та виконання його вказівок;
Контроль роботи відділу.
Досягнення: допомогла розвинути рекламний відділ газети, домовилась з декількома досить успішними місцевими компаніями про розміщення реклами.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Проектний менеджер в Чернівцях"