UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Львові
  4. Резюме Менеджер з успіху клієнтів, Керівник підрозділу, Корпоративний тренер в
  5. Менеджер з успіху клієнтів, Керівник підрозділу, Корпоративний тренер
Запропонувати вакансію
Резюме Менеджер з успіху клієнтів, Керівник підрозділу, Корпоративний тренер
Гнатів Олена

Менеджер з успіху клієнтів, Керівник підрозділу, Корпоративний тренер

Заблоковано
60 000 грн.
 24 липня  Місто: Львів
Вік:40 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: Консалтинг; Керівництво; Робота за кордоном
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Market Account Lead
Nestle Business Services Centre (FMCG), Львів
12.2022 − 03.2025 (2 роки 2 місяці)
  • Drived and promoted Total Service Quality Approach within 3 NBS Centers and 38 Nespresso Markets
  • Established joint goals and priorities planning for NBS and 7 Markets, collaborating towards common achievements
  • Implemented a Predictive Analytics tool to forecast Net Promoter Score and take required actions in advance 
  • Delivered regular service performance and continuous improvement overview in terms of customer insights 
  • Conducted regular meeting governance within Nespresso Markets and operational teams aimed to strategic planning and main performance metrics review
  • Organized 11 Market facing activities, workshops, teambuildings
  • Drived strategic partnership, onboarded 12 new Market partners and built relationship with 80+ executive and operational ones
 Є рекомендації з даного місця роботи
Business Order Administration Team Lead
Nestle Business Services Centre (FMCG), Львів
05.2021 − 11.2022 (1 рік 6 місяців)
  • Acted as a People Manager for a team of 23 employees 
  • Recruited 10 new employees to the team
  • Extended the scope for existing Markets – 9 new activities transferred, increasing Centre`s penetration rate 
  • Managed performing activities for 4 Markets in scope (Switzerland, Nordic, Canada, Singapore)
Business Order Administration Specialist/Senior Specialist
Nestle Business Services Centre (FMCG), Львів
09.2017 − 04.2021 (3 роки 7 місяців)
  • Delivered transition of 3 new activities Market based (France, Israel)) and remotely (Italy)
  • Leaded, participated and supported improvement initiatives in the team
  • Processed Web Hold Order Management activities using local CRM software
  • Created schedule, arranged shifting and meal allowance for the team of 19 employees
  • Supported the team in their daily work and achieving the set goals
  • Performed Line Manager`s duties at the time of absence
Викладач кафедри фінансів
Львівський університет банківської справи (Освіта), Львів
02.2007 − 06.2019 (12 років 4 місяці)
  • Delivered workshops and lectures in Finance, Tax system and Investments
  • Prepared and published about 15 articles in Finance area

Освіта

Університет банківської справи  (Львів)
Фінанси
повна вища, 09.2001 − 06.2006 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта

 Інтернет-маркетинг та особистий бренд, 2025
 Train the Trainer (Корпоративний бізнес-тренер), 2023
 Лідерство в умовах війни (навчальна програма для лідерів), 2022
 Ситуативне лідерство, 2017
 Навчання дорослих англійською мовою, 2017

Знання мов:

Англійська - Високий рівень (вільно), Польська - Середній
Додатково: Англійська - щоденне письмове та усне спілкування з клієнтами, проведення зустрічей та презентацій. Польська - побутовий розмовний рівень спілкування.

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: MS Office (Excel, PowerPoint, MS Teams etc)
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Я менеджер з успіху клієнтів, з досвідом управління командою та навчання дорослих. Найбільше моє натхнення - допомагати зростати і розвиватись людям, командам, бізнесу.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: У звʼязку з релокацією до Польщі (м. Катовіце) шукаю роботу віддалено або у гібридному форматі.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору