UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Житомирі
  4. Резюме Адміністратор в
  5. Адміністратор
Запропонувати вакансію
Резюме Адміністратор
Левченко Олена

Адміністратор

Заблоковано
11 000 грн.
  8 грудня 2022  Місто: Житомир
Вік:45 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: HR, управління персоналом; Консалтинг; Офісний персонал
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Контактна інформація:

м.Житомир

д.н. 23.10.1979 року


Освіта:


- 1997-2002 рр. – ОКР спеціаліст – Поліський національний університет (Державний

агроекологічний університет (м. Житомир)). Факультет аграрного менеджменту, спеціальність

«Менеджмент ЗЕД»;

- 2002-2003 рр. – ОКР

магістр

Поліський національний університет

(Державний

агроекологічний університет (м. Житомир)). Факультет аграрного менеджменту, спеціальність

«Менеджмент організацій»;


- 2018-2019 рр. – ОКР магістр ДУ «Житомирська політехніка». Факультет публічного управління

та права, спеціальність «Публічне управління та адміністрування».


Досвід роботи:


- 2003-2006 роки – асистент кафедри менеджменту організацій Державного агроекологічного

університету (м. Житомир);

- 2006-2010 роки – провідний економіст відділу зведеного бюджету та міжбюджетних відносин

Головного фінансового управління Житомирської обласної державної адміністрації;

- 2010-2021 роки – головний спеціаліст відділу аналізу виконання місцевих бюджетів, захисту

інформації та інформаційних технологій Департаменту фінансів Житомирської обласної

державної адміністрації;

- з липня 2021 року - головний спеціаліст - бухгалтер відділу бухгалтерського обліку і контролю

Департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації.


Професійні навички та знання:

- своєчасне і якісне опрацювання інформацій, орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

- реєстрація юридичних та фінансових бюджетних зобов’язань відповідно до укладених

договорів з постачальниками товарів, робіт та послуг .

- вміння працювати з первинними документами;

- здійснення платежів за товари, роботи та послуги відповідно до взятих бюджетних зобов'язань;

ділове листування - опрацювання нормативно-правових документів;

- на рівні досвідченого користувача володіння Microsoft Word, Microsoft Excel;

- вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне

забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

- вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації та

перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі;

- вільне володіння українською та російською мовами, англійською – зі словником.


Особисті якості:

- аналітичне мислення, організаційні здібності, уміння швидко орієнтуватися в ситуації, що

склалася;

- уміння спілкуватися з людьми і находити спільну мову, чесність і відкритість в спілкуванні;

- швидка здатність до навчання, комунікабельність, ініціативність;

- цілеспрямованість, активність, відповідальне ставлення до роботи, пунктуальність;

- здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору