Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Особиста інформація
Дата народження: 1 березня 1987 року
Місце проживання: Україна, м. Івано-Франківськ
Сімейний стан: одружений, є дитина
Профіль: менеджер-аналітик з бажанням реалізації цікавих ідей
Ціль: отримати позицію аналітика в ІТ-напрямі
Досвід роботи
07.2019 -09.2022 (> 3 р.)
ТОВ «НЬЮ ВІТА ГРУП» (мережа магазинів(більше 300), non-food рітейл)
Керівник відділу організаційного розвитку (кількість підлеглих – 1-2 чоловік)
Основні обов’язки : розробка та автоматизація бізнес-процесів, реалізація HR-проектів (створення проектного офісу, розробка системи KPI, адміністрування і доопрацювання HR чат-боту), контроль та внесення змін в організаційну структуру компанії.
Досягнення : запущено проектний офіс, розроблено КРІ для 7-ми із 9-ти департаментів, описано та внесено зміни до більше 30-ти процесів, 5 автоматизовано.
Менеджер з організаційного розвитку
Основні обов’язки : внесення змін та контроль дотримання затвердженої організаційної структури.
Досягнення : актуалізована організаційна структура всієї компанії.
06.2014 -07.2019 (5 р.)
ТОВ «ЦИТАДЕЛЬ ГРУП» (продаж та виробництво гаражних воріт, захисних ролет, автоматики)
Керівник монтажного відділу (кількість підлеглих – 6-8 чоловік, (3-4 монтажних бригади)
Основні обов’язки : планування та організація монтажів та ремонтів, вирішення рекламацій.
Досягнення : вчасно та якісно виконано 95% монтажів в «пікові» сезони .
Менеджер з постачання воріт та автоматики (кількість підлеглих – 2-4 чоловік)
Основні обов’язки : підготовка та запуск воріт в роботу, замовлення комплектуючих, вирішення рекламацій.
Досягнення : виконання на 90-95% замовлень клієнтів по термінах і якості, позитивне вирішення 80% рекламацій.
10.2013 - 02.2014 (5 міс.)
ТОВ «РЕСТОРАН ГРУП КОМПАНІ»(мережа закладів швидкого харчування)
Старший менеджер (кількість підлеглих – 2 чоловік)
Основні обов’язки : організація і контроль замовлень та доставки товарів, інвентаризації, підбір персоналу.
Досягнення : рівень виконання замовлень по якості і кількості – 90-95%, відсутні недостачі на складі.
11.2009 - 05.2013 ( ̴ 4 р.)
ТОВ «АЛЬЯНС МАРКЕТ», до реорганізації- ЗАТ «Євротек» (мережа продуктових супермаркетів по Україні)
Менеджер з управління товарними запасами
Основні обов’язки : формування товарних запасів, розробка нових схем замовлення(автозамовлення).
Досягнення : збільшено % виконання замовлень по кількості з 70% до 85%, участь у впровадженні WMS.
Спеціаліст по супроводженню проектів
Основні обов’язки : аналіз бізнес-процесів роботи розподільчого центру та торгових точок, пропозиції для змін.
Досягнення : розробка алгоритмів автоматизації замовлень та підвищення % виконання.
Освіта та курси
з 01.2023р.- проходжу курс Front-End Self-Paced Online Program від EPAM UNIVERSITY;
з 10.2022р.- проходжу курси по верстці сайтів(Євген Андріканич), JS(Богдан Стащук(udemy) та React);
02.2022 р.- Курс «Проджект-менеджмент», Laba, Київ, наявний сертифікат;
04.2011р. - Бізнес-тренінг по логістиці «Как привести свой склад в соответствие с его потенциалом», Київ;
2004–2009 р. - Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу. Спеціальність: фінанси;
2007–2008 р. - Участь в міжнародній студентській організації „AIESEC”, пройшов тренінги по менеджменту.
Професійні навики і знання
1.Розробка, оптимізація та автоматизація процесів – володію методикою розробки, опису та автоматизації процесів (на платформі Bitrix 24, можу освоїти інші платформи).
2.Знання основ проектного менеджменту – освоюю системи ведення проектів: waterfall, канбан, scrum, agile.
3.Планування та контроль – постійно вдосконалюю навички планування та контролю виконання як власних завдань, так і завдань підлеглих.
4.Знання технологій:
- основи HTML, CSS, JS, верстка макетів;
- вивчаю бібліотеку React;
- основи проектування сайтів : DOM-дерево, технологія БЕМ;
- знання циклу розробки програмного забезпечення;
- створення сайтів на CMS WordPress – маю досвід створення власного сайту та розміщення на хостингу;
- створення та налаштування чат-ботів на платформах-конструкторах(наявні власні проекти).
5.Розробка організаційної структури підприємства – володію основними підходами для формування структур.
6.Знання мов: англійська(задовільно – B1-B2, в більшості розумію, можу говорити і вести переписку, додатково вивчаю), українська(рідна), російська(добре – говорю, пишу), німецька(можу читати, частково розумію).
Особисті навики і риси
1.Люблю створювати щось нове – програми, процеси, ідеї та речі(меблі, інструменти).
2.Вмію структурувати і впорядковувати інформацію(групую інформацію, визначаю порядок подання).
3.Постійно вивчаю щось нове(методи, технології) в напрямках, в яких працюю чи які подобаються.
4.Вмію аналізувати інформацію і робити висновки – шукаю закономірності та пропоную варіанти.
5.Відповідальний та самокритичний – визнаю свої помилки та стараюсь дотримуватися даного слова.
6.Люблю допомагати колегам в питаннях, в яких розбираюсь, ділитися досвідом.
7.Вмію спілкуватися на різних рівнях(ТОП-менеджери, продавці, з людьми різними за віком та поглядами).
8.Захоплення: ІТ(створення цифрових продуктів), стартапи, технології(як працюють), подорожі, дизайн будинків.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Аналітик в Києві"