UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві, Резюме в Львові, Резюме в Івано-Франківську
  4. Резюме Аналітик в Києві
  5. Аналітик
Запропонувати вакансію
Втерковський Антон

Аналітик

Заблоковано
 17 січня 2023  Місто: Київ
 Готовий до переїзду в: Львів, Івано-Франківськ
Вік:37 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: IT, WEB фахівці; Консалтинг; Реклама, маркетинг, PR
 Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Особиста інформація


Дата народження: 1 березня 1987 року

Місце проживання: Україна, м. Івано-Франківськ

Сімейний стан: одружений, є дитина

Профіль: менеджер-аналітик з бажанням реалізації цікавих ідей

Ціль: отримати позицію аналітика в ІТ-напрямі




Досвід роботи


07.2019 -09.2022 (> 3 р.)

ТОВ «НЬЮ ВІТА ГРУП» (мережа магазинів(більше 300), non-food рітейл)

Керівник відділу організаційного розвитку (кількість підлеглих – 1-2 чоловік)

Основні обов’язки : розробка та автоматизація бізнес-процесів, реалізація HR-проектів (створення проектного офісу, розробка системи KPI, адміністрування і доопрацювання HR чат-боту), контроль та внесення змін в організаційну структуру компанії.

Досягнення : запущено проектний офіс, розроблено КРІ для 7-ми із 9-ти департаментів, описано та внесено зміни до більше 30-ти процесів, 5 автоматизовано.

Менеджер з організаційного розвитку

Основні обов’язки : внесення змін та контроль дотримання затвердженої організаційної структури.

Досягнення : актуалізована організаційна структура всієї компанії.


06.2014 -07.2019 (5 р.)

ТОВ «ЦИТАДЕЛЬ ГРУП» (продаж та виробництво гаражних воріт, захисних ролет, автоматики)

Керівник монтажного відділу (кількість підлеглих – 6-8 чоловік, (3-4 монтажних бригади)

Основні обов’язки : планування та організація монтажів та ремонтів, вирішення рекламацій.

Досягнення : вчасно та якісно виконано 95% монтажів в «пікові» сезони .

Менеджер з постачання воріт та автоматики (кількість підлеглих – 2-4 чоловік)

Основні обов’язки : підготовка та запуск воріт в роботу, замовлення комплектуючих, вирішення рекламацій.

Досягнення : виконання на 90-95% замовлень клієнтів по термінах і якості, позитивне вирішення 80% рекламацій.


10.2013 - 02.2014 (5 міс.)

ТОВ «РЕСТОРАН ГРУП КОМПАНІ»(мережа закладів швидкого харчування)

Старший менеджер (кількість підлеглих – 2 чоловік)

Основні обов’язки : організація і контроль замовлень та доставки товарів, інвентаризації, підбір персоналу.

Досягнення : рівень виконання замовлень по якості і кількості – 90-95%, відсутні недостачі на складі.


11.2009 05.2013 ( ̴ 4 р.)

ТОВ «АЛЬЯНС МАРКЕТ», до реорганізації- ЗАТ «Євротек» (мережа продуктових супермаркетів по Україні)

Менеджер з управління товарними запасами

Основні обов’язки : формування товарних запасів, розробка нових схем замовлення(автозамовлення).

Досягнення : збільшено % виконання замовлень по кількості з 70% до 85%, участь у впровадженні WMS.

Спеціаліст по супроводженню проектів

Основні обов’язки : аналіз бізнес-процесів роботи розподільчого центру та торгових точок, пропозиції для змін.

Досягнення : розробка алгоритмів автоматизації замовлень та підвищення % виконання.


Освіта та курси


з 01.2023р.- проходжу курс Front-End Self-Paced Online Program від EPAM UNIVERSITY;

з 10.2022р.- проходжу курси по верстці сайтів(Євген Андріканич), JS(Богдан Стащук(udemy) та React);

02.2022 р.- Курс «Проджект-менеджмент», Laba, Київ, наявний сертифікат;

04.2011р. - Бізнес-тренінг по логістиці «Как привести свой склад в соответствие с его потенциалом», Київ;

2004–2009 р. - Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу. Спеціальність: фінанси;

2007–2008 р. - Участь в міжнародній студентській організації „AIESEC”, пройшов тренінги по менеджменту.

Професійні навики і знання


1.Розробка, оптимізація та автоматизація процесів – володію методикою розробки, опису та автоматизації процесів (на платформі Bitrix 24, можу освоїти інші платформи).

2.Знання основ проектного менеджменту – освоюю системи ведення проектів: waterfall, канбан, scrum, agile.

3.Планування та контроль – постійно вдосконалюю навички планування та контролю виконання як власних завдань, так і завдань підлеглих.

4.Знання технологій:

- основи HTML, CSS, JS, верстка макетів;

- вивчаю бібліотеку React;

- основи проектування сайтів : DOM-дерево, технологія БЕМ;

- знання циклу розробки програмного забезпечення;

- створення сайтів на CMS WordPress – маю досвід створення власного сайту та розміщення на хостингу;

- створення та налаштування чат-ботів на платформах-конструкторах(наявні власні проекти).

5.Розробка організаційної структури підприємства – володію основними підходами для формування структур.

6.Знання мов: англійська(задовільно – B1-B2, в більшості розумію, можу говорити і вести переписку, додатково вивчаю), українська(рідна), російська(добре – говорю, пишу), німецька(можу читати, частково розумію).

Особисті навики і риси


1.Люблю створювати щось нове – програми, процеси, ідеї та речі(меблі, інструменти).

2.Вмію структурувати і впорядковувати інформацію(групую інформацію, визначаю порядок подання).

3.Постійно вивчаю щось нове(методи, технології) в напрямках, в яких працюю чи які подобаються.

4.Вмію аналізувати інформацію і робити висновки – шукаю закономірності та пропоную варіанти.

5.Відповідальний та самокритичний – визнаю свої помилки та стараюсь дотримуватися даного слова.

6.Люблю допомагати колегам в питаннях, в яких розбираюсь, ділитися досвідом.

7.Вмію спілкуватися на різних рівнях(ТОП-менеджери, продавці, з людьми різними за віком та поглядами).

8.Захоплення: ІТ(створення цифрових продуктів), стартапи, технології(як працюють), подорожі, дизайн будинків.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору