UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві, Резюме в Білій Церкві, Резюме в Вишневому
  4. Резюме Бухгалтер, начальник відділу кадрів, HR директор в Києві
  5. Бухгалтер, начальник відділу кадрів, HR директор
Запропонувати вакансію
Резюме Бухгалтер, начальник відділу кадрів, HR директор
Мельник Юлія

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяБухгалтер, начальник відділу кадрів, HR директор

Заблоковано
35 000 грн.
 13 грудня 2023  Місто: Київ
 Готова до переїзду в: Біла Церква, Вишневе
Вік:35 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота, додатковий заробіток
Рубрики: HR, управління персоналом; Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Керівництво
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

начальник відділу кадрів
ДП ДГ "Шевченківське" ІБКіЦБ НААН України (Сільське господарство), Денихівка
05.2022 − По теперішній час (1 рік 11 місяців)
Бухгалтер з оперативного обліку
Філія Денихівська ТОВ СП НІБУЛОН (Оптова торгівля зерном), Денихівка
08.2021 − 05.2022 (8 місяців)
Провідний спеціаліст управління адміністративних послуг
Виконавчий комітет Тетіївської міської ради (Надання адміністративних послуг), Денихівка
02.2021 − 09.2022 (1 рік 7 місяців)
головний бухгалтер
Денихівська сільська рада (Орган місцевого самоврядування), Денихівка
10.2016 − 02.2021 (4 роки 4 місяці)
Старший контролер касир
АТ ОЩАДБАНК (Банк), Денихівка
02.2008 − 08.2016 (8 років 6 місяців)

Освіта

Хмельницький Національний Університет (Хмельницький)
Облік та аудит
повна вища, 09.2017 − 06.2019 (1 рік 9 місяців)
Київський технікум готельного господарства (Київ)
Облік та аудит
середньо-спеціальна, 09.2005 − 06.2007 (1 рік 9 місяців)

Знання мов:

Українська - Високий рівень (вільно), Англійська - Середній, Німецька - Початковий

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Досвідчений користувач ПК, офісною технікою та знання : MS Excel, Word, 1С, M.E.Doc, клієнт банк, Sonata, Free Zvit, Казначейські програми, Dilovod.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Цілеспрямована, організована, відповіальна,вміння працювати з великим об’ємом інформації.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору