Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Надавав дружелюбну та ефективну підтримку клієнтам через електронну пошт та чат.
Вирішував запитання та виявляв проблеми клієнтів оперативно, забезпечуючи позитивний досвід взаємодії з компанією.
Опрацьовував та зберігав фідбек від клієнтів для аналізу та вдосконалення обслуговування.
Допомагав клієнтам обирати продукти/послуги, що найкраще відповідають їхнім потребам.
Вирішував скарги та проблеми клієнтів, працюючи для знаходження задовільних рішень.
Співпрацював з командами різних підрозділів компанії для забезпечення ефективної комунікації та надання послуг.
За два роки праці зміг отримати підвищення 3 рази за допомогою власноі мотивації та вмінню швидко вчитися, 2 з яких розширювали область відповідальності та додавали нові обов'язки. Також успішно займався навчанням нових співробітників з подальшим моніторингом їхньої роботи з метою підвищення якості надання послуг.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Customer care representative в Києві"