UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Одесі
  4. Резюме Customer support manager в
  5. Customer support manager
Запропонувати вакансію
Резюме Customer support manager
Панайотова Ольга

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяCustomer support manager

Заблоковано
30 000 грн.
 15 квітня  Місто: Одеса
Вік:38 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: Нерухомість та страхування; Офісний персонал; Торгівля, продажі, закупівлі
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Адміністративний помічник
BEST (Послуги для населення та бізнесу)
08.2017 − 04.2025 (7 років 8 місяців)
  • робота зі страховими компаніями: контроль термінів контрактів, авторизація клієнтів на отримання медичних послуг, onboarding нових клієнтів.
  • оновлення даних клієнтів та страхових компанії в CRM (NPA): внесення нових клієнтів, оновлення інформації про тарифи та страхові коди, побудова звітів.
  • акредитація провайдерів для співпраці зі страховими компаніями: підготовка пакету документів, надсилання та контроль виконання.
  • Комунікація з клієнтами, терапевтами та супервайзерами компанії через месенджери, email і телефонні дзвінки.
  • планування сеансів терапії, шкільних спостережень і клінічних зустрічей для терапевтів та супервайзерів із клієнтами компанії.
  • щоденне оновлення розкладу клієнтів у режимі реального часу згідно з запитами сімей або терапевтів (NPA та Google Calendar).
  • створення та оновлення звітів у Excel/Google Sheets відповідно до посадових обов’язків.
Менеджер відділу роздрібного продажу
Тайсон компані (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт), Одеса
06.2016 − 09.2017 (1 рік 3 місяці)

- забезпечення виконання планів за обсягами продажів;
- планування, керівництво, координація роботи точок продажу;
- поповнення залишків та асортиментного ряду на торгових точках;
- контроль виконання вимог компанії торговими точками, складання письмових та фотозвітів;
- контроль та перевірка заповнення звітів, оформлення рахунків, переміщень, замовлень тощо у 1С по кожній торговій точці;
- проведення інвентаризації на торгових точках.

Освіта

Одеська державна академія холоду (Одеса)
Факультет інформаційних технологій
повна вища, 09.2004 − 06.2009 (4 роки 9 місяців)

Знання мов:

Англійська - Середній

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: MS Office, Користувач ПК, 1С, MS Outlook, Google Docs, Trello, Google, Basecamp, Google Календар, Знання касової дисципліни, первинної бухгалтерії, досвід роботи, Навички роботи з Amazon Seller Center, Helium 10, Keepa, Створення презентації в PowerPoint, Slack, ClickUp, Google Sheets, Ведення CRM, Перша лінія підтримки.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору