UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Луцьку
  4. Резюме Customer Support manager в
  5. Customer Support manager
Запропонувати вакансію
Резюме Customer Support manager
Демчук Євгеній

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяCustomer Support manager

Заблоковано
30 000 грн.
  1 березня  Місто: Луцьк
Вік:31 рік
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота, плаваючий графік роботи
Рубрики: IT, WEB фахівці; Телекомунікація та зв'язок; Торгівля, продажі, закупівлі
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Агент служби підтримки
SupportYourApp (IT), Луцьк
11.2020 − 02.2024 (3 роки 3 місяці)

Обробка платежів та алокація таких при зв'язку з потенційним клієнтом (фіат/крипто)

Обробка документів клієнтів при реєстрації та підвищенні рівня аккаунта клієнта (KYC L1 and L2)

Консультант з обслуговування корпоративних клієнтів
АТ КБ "ПриватБанк" (Банківська справа), Луцьк
12.2017 − 11.2020 (2 роки 11 місяців)

Прийом дзвінків від корпоративних клієнтів і вирішення іхніх питань пов'язанах з їхньою роботою з банком.


Support agent (Remote Assistance Mac/PC)
ZoomSupport (IT), Луцьк
10.2013 − 11.2017 (4 роки 1 місяць)

1. Комунікація з клієнтами англійською мовою в чатах, на дзвінках та в електронних листах

2. Надання кваліфікованої допомоги в налаштуванні, встановленні, вирішенні різних питань та виправленні проблем з програмним забезпеченням комп'ютера за допомогою віддаленого контролю

Освіта

ЛНТУ
Комп'ютерні системи та мережі
повна вища, 09.2011 − 06.2015 (3 роки 9 місяців)

Знання мов:

Англійська - Високий рівень (вільно)

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору