Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
До переліку моїх обов'язків входить:
Здійснення ефективної роботи департаменту маркетингу в холдингу:
розробка і впровадження стратегії маркетингу
постановка і контроль виконання завдань співробітникам департаменту:
поставка і контроль виконання завдань для агентств: контекст, банерна реклама, pre-rolls.
підготовка звітів по ефективності рекламних кампаній
оцінка і оптимізація кампаній на основі даних Google Analytics
контроль виконання термінів і бюджетів
аналіз конкурентів і споживачів, аналіз і прогнозування продажів
аналіз ефективності використовуваних інструментів Digital (сайт, SEO, smm , мессенджери, банерів) та інструментів продаж
взаємодія із суміжними підрозділами (ІТ, менеджери онлайн, відділ контенту і тп).
Дана посада передбачає від мене приймати швидкі і нестандартні рішення, нести відповідальність за них, розставляти пріоритети і цілі.
Розробка і впровадження маркетингової стратегії філії;
Здійснення планування та координацію робіт з проведення BTL заходів
Розробка та захист річного маркетингового бюджету, медіа-планування, організація зав’язків зі ЗМІ;
Розробка прогнозів, збір та обробка статистичних даних про автомобільний ринок;
Визначення конкретних носіїв реклами (Інтернет, газети, журнали, рекламні ролики тощо) та їх оптимізація;
Формування розподілу та подальшої оцінки ефективності використання рекламного бюджету;
Контроль звітів та архівації документів стосовно маркетингової діяльності Філії;
Замовлення виготовлення рекламної продукції, контроль їх розміщення;
Контроль достовірності та актуальності інформації (ціни, акції та інше), яка розміщується на зовнішніх та внутрішніх носіях інформації
Креатив та розробка макетів рекламних матеріалів;
Адміністрування сайту компанії, редагування його наповнення як графічного так і контекстного;
Організація взаємодії з питань маркетингу з дистриб’юторськими компаніями та головним офісом АТ;
Зйомки власний проектів. Написання сценаріїв.
Узгодження бюджету з керівництвом каналу.
Робота в кадрі, планування тем, пошук гостей. Контроль роботи на всіх етапах виробництва,
Організація роботи журналістів та ведучих проектів в рамках бюджету;
контроль використання бюджету проекту;
виконання КПП (календарно-постановочного плану);
організація закордонних зйомок: пошук перекладачів, автомобілів, забезпечення
планування і пошук фінансування виробництва проектів (фільмів);
пошук фрілансів (операторів, режисерів, дизайнерів, стилістів, звукорежисерів, та ін.);
контроль рекламних (комерційних) проявів, моніторинг рейтингу (долі) проекту (фільму)
контроль на всіх етапах виробництва до запуску в ефір
Підписатись на розсилку нових резюме: "Директор з маркетингу, керівник відділу маркетингу в Києві"