Заступник голови
Київська міська організація Товариства Червоного Хреста України (Благодійна діяльність), Київ
01.2024 − 09.2024 (8 місяців)
- Організація роботи та ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів (10-ть районних організацій);
- Опрацювання бюджетів та безпосередня участь у процесах закупівель;
- Вирішення питань фінансово-економічної діяльності організації;
- Контроль діяльності, реалізації проектів та програм всіх структурних підрозділів (10-ть районних організацій);
- Контроль обліку надходжень та витрачання коштів і майна організації;
- Контроль дотримання фінансової дисципліни;
- Контроль за своєчасністю подання внутрішньої та зовнішньої звітності організації.
- Організація та проведення внутрішніх перевірок структурних підрозділів, надання рекомендацій щодо усунення виявлених недоліків;
- Аналіз та контроль за своєчасністю усунення виявлених недоліків за результатами внутрішніх перевірок;
- Опрацювання та затвердження положень про діяльність організації та її структурних підрозділів в новій редакції;
- Розробка колективного договору в новій редакції;
- Супровід кримінальних проваджень щодо повернення коштів та майна організації;
- Організація та надання відповідей на запити фізичних осіб, державних та правоохоронних органів;
- Вдосконалення системи внутрішнього контролю за окремими операціями;
- Відновлення ведення кадрового та військового обліку;
- Запровадження нових внутрішніх форм документообігу за окремими операціями;
- Запровадження єдиних електронних журналів реєстрації.
Директор з оподаткування
ТОВ "ПКФ УКРАЇНА" (Аудиторська діяльність), Київ
11.2018 − 01.2024 (5 років 2 місяці)
- Усне та письмове консультування з питань ведення бухгалтерського обліку та оподаткування;
- Партнер, менеджер із завдань з надання впевненості (аудит фінансової, податкової звітності, та звітності спеціального призначення в т.ч. проектів МТД), участь у понад 20 проектах підприємств різних галузей економіки та неприбуткових організацій;
- Розробка локальних нормативних актів щодо впровадження та функціонування системи контролю якості;
- Внутрішнє юридичне консультування ведення діяльності;
- Розрахунок собівартості послуг, в т.ч. для клієнтів;
- Побудова ефективної взаємодії між підрозділами компанії;
- Переговори з ключовими клієнтами (локальні та національні);
- Переговори із потенційними клієнтами;
- Автор статей та коментарів в професійних друкованих та електронних виданнях і засобах масової інформації.
- Розробка внутрішніх стандартів контролю якості надання юридичних та консультаційних послуг;
- Організація ефективної віддаленої роботи департаменту у найкоротші терміни після запровадження військового стану;
- У період воєнного стану залучено нових клієнтів та укладені договори про надання послуг.
Директор департаменту аудиту / Директор департаменту консалтингу
ТОВ «Міжнародна аудиторська група» (Аудиторська діяльність), Київ
10.2008 − 11.2018 (10 років 1 місяць)
- Партнер з завдання аудиту фінансової та податкової звітності (понад 150 проектів), аудиту звітності спеціального призначення (проекти МТД, ПП);
- Контроль роботи департаменту, дотримання стандартів якості;
- Аудит контрактів на постачання товарів (робіт, послуг) в т.ч. ЗЕД;
- Проведення, нагляд та координація консалтингових проектів для місцевих та міжнародних організацій;
- Інтегрований юридичний супровід суб'єктів господарювання України у сфері роздрібної торгівлі, виробничих, державних підприємств, підприємств з іноземними інвестиціями та дочірніх підприємств іноземних компаній тощо;
- Надання консультаційних послуг у сфері бухгалтерського обліку, податкового, митного, трудового, цивільного, господарського, адміністративного права та з інших питань дотримання законодавства;
- Юридичний супровід M&A та ліквідація підприємств;
- Переговори з ключовими клієнтами (локальні та національні);
- Переговори із потенційними клієнтами;
- Контроль роботи департаменту, дотримання стандартів якості.
- Впровадження програмного забезпечення для комплексного планування ресурсів підприємства (ERP-система);
- Налагодження ефективної взаємодії між підрозділами фірми при наданні аудиторських та супутніх послуг;
- Значне зниження вартості активів за процедурами Due Diligence.
директор
ВАТ «Засільське хлібоприймальне підприємство» (Зберігання зернових культур, виробництво борошна), Миколаївська область
10.2007 − 03.2008 (4 місяці)
- Організація та контроль за виробничим процесом переробки, приймання, зберігання та відвантаження зернових культур;
- Розробка та контроль за виконання плану ремонтів матеріально-технічної бази;
- Розробка та впровадження положення про пропускний режим та контроль за його виконанням;
- Розробка та впровадження оновлених договорів на зберігання та переробку зернових культур з урахуванням НТД;
- Організація закупівлі зернових культур;
- Укладання та контроль виконання ЗЕД контрактів;
- Взаємодія з державними органами нагляду (охорона праці, енергонагляд, СЕС, МНС, ДПІ, ДХІ;
- Контроль підготовки управлінської звітності.
- Впровадження та контроль за виконанням плану ремонтів матеріально-технічної бази та складських приміщень;
- Вдосконалення схеми охорони та режиму;
- Впровадження системи відеоспостереження;
- Вдосконалення системи внутрішнього контролю придбання, використання та списання ТМЦ.
головний бухгалтер
ТОВ "Алінда" (Закупівля, реалізація, переробка зернових культур, надання послуг вантажного та морського транспорту), Миколаїв
12.2004 − 10.2007 (2 роки 10 місяців)
- Відновлення бухгалтерського обліку майже за всіма видами діяльності;
- Ведення бухгалтерського та податкового обліку, складання та подання фінансової, статистичної та податкової звітності;
- Своєчасний облік закупівлі та переробки зерна пшениці в борошно (ф. 117-а, ф. 34, ф. 36)
- Калькулювання планової та фактичної собівартості готової продукції (борошно, зернові відходи), робіт та послуг (орендна плата за нерухоме майно);
- Калькулювання планової та фактичної собівартості послуг наземного вантажного транспорту та морського транспорту;
- Супровід ЗЕД, реєстрація ЗЕД контрактів на товарній біржі;
- Оформлення документів на отримання кредитів від банків резидентів;
- Оформлення кредитів від нерезидентів (не банківські фінансові установи), їх реєстрація в територіальному відділенні НБУ;
- Ведення діловодства (кореспонденція), справ відділу кадрів;
- Використання дистанційної системи обслуговування Клієнт-Банк у різних банках;
- Страхування морського та автомобільного транспорту;
- Відкриття рахунків у цінних паперах;
- Виконання розрахунків для інших підрозділів холдингу (розподіл витрат, формування плану завантаження та оборотності елеваторів);
- Розрахунок планової та фактичної прибутковості експортних контрактів;
- Відновлення обліку зернових культур та продуктів переробки за місцями зберігання та виробництва;
- Калькулювання собівартості послуг вантажного та морського транспорту;
- Оптимізація виробничих та адміністративних витрат.
Бухгалтер з основних засобів та капітального будівництва
ЗАТ Морський спеціалізований порт «Миколаївський калійний термінал» (Надання портових послуг, перевалка мінеральних добрив та генеральних вантажів), Миколаїв
01.2004 − 11.2004 (10 місяців)
- Відновлення бухгалтерського та податкового обліку основних засобів, перерахунок амортизації;
- Відновлення та формування первинної вартості об’єктів незавершеного капітального будівництва;
- Проведення річної інвентаризації основних засобів та незавершеного будівництва, нематеріальних активів, малоцінних необоротних матеріальних активів;
- Контроль формування витрат за об’єктами незавершеного будівництва;
- Проведення звірок взаємних розрахунків з постачальниками та підрядними організаціями;
- Реєстрація іноземних інвестицій в органах державної влади (Податкова інспекція, Облдержадміністрація);
- Страхування рухомого та нерухомого майна;
- Ведення книги обліку придбання та продажу, складання декларацій з ПДВ;
- Контроль виконання договорів про спільну діяльність (будівництво).
- Впровадження шифрування інвентарних номерів основних засобів, нематеріальних активів;
- Розробка внутрішнього положення про проведення інвентаризації з урахуванням особливостей ведення спільної діяльності;
- Складання управлінської звітності для власника;
-
Впровадження системи бухгалтерського обліку на базі програми 1С.
Головний бухгалтер / Бухгалтер - аудитор
ПАФП "ТАВЕС" (Аудиторська діяльність), Миколаїв
07.2001 − 01.2004 (2 роки 6 місяців)
- Ведення бухгалтерського та податкового обліку;
- Складання та подання фінансової, статистичної та податкової звітності;
- Участь в проведені аудиторських перевірок підприємств різних форм власності (послуги морського транспорту, торгівля, будівництво, послуги населенню, агентські послуги, транспортно-експедиторська діяльність);
- Ведення діловодства (відділ кадрів, кореспонденція);
- Складання договорів про надання аудиторських послуг;
- Внутрішнє юридичне консультування ведення аудиторської діяльності та під час проведення перевірок;
- Юридичний аналіз договорів, статутних та установчих документів;