Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Керівництво проектом "Бізнес-проект мережа АЗС" щодо підвищення доходів від діяльності у сфері виробництва готової продукції (біопаливо). Розширення існуючого бізнесу "Виробництво та оптовий продаж біопалива" у напрямі організації роздрібного продажу продукції власного біоетанольного заводу компанії, створення мережі автозаправних станцій з метою популяризації даного виду палива серед автомобілістів шляхом продажу на власних АЗС.
• Розробив бізнес-план проекту
• Здійснив підбір, аренда та придбання 5х АЗС'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' ''''''''''''''''''
• Розробив стратегію виведення на ринок нового продукту.
• Розробив та реалізував маркетингову стратегію із закріплення та розвитку нової ніші (автомобільне спиртове паливо) сегменту ринку автомобільного палива.
• Розробив концепцію продажу біопалива. ''''''''''''''''''''''''' • Розробив і реалізував розширення асортименту (до 11) марок палива.
• Розробив та зареєстрував нові марки палива власного бренду для мережі АЗС.
• Провів реконструкцію всіх АЗС під розширений асортимент марок палива до 11шт (на стелі).
• Створив міні-мережу АЗС, провів брендування мережі АЗС.
• Розробив власну ексклюзивну програму лояльності клієнтам.
• Розробив та впровадив KPI.
• Здійснив впровадження "5S" з переходом до адаптації інших елементів концепції "ощадливе виробництво" до поточних умов (канбан, кайзен, доки-еке).
Безпосередньо у підпорядкуванні 7 співробітників.
Звітність перед Власником.
Загальна кількість АЗС – 5 шт.
Деякі показники за 2021 рік:
• оборот напряму "мережа АЗС" ДК ПрАТ ОЛІМП $12,7 млн;
• середньодобовий сумарний продаж усіх видів палива 38,5 м3/добу (вкл. LPG);
• ROE Return On Equity: 17,8%;
• штат: 67 працівників.
Посадові обов'язки:
• бюджетування та планування діяльності бізнес-напряму (БН) "Бізнес-проект мережа АЗС", розробка, подання та затвердження річного бізнес-плану розвитку БН "Бізнес-проект мережа АЗС" Власником;
• розробка перспективних інвестиційних планів розширення мережі мережі автозаправних станцій, їх технічного переозброєння та реконструкції;
• контроль за поточною господарською діяльністю мережі автозаправних станцій, контроль виконання поточних планів продажу палива та СТіУ та маржинальної складової прибутку;
• організація фінансового обліку, здійснення контролю за виконанням ключових показників річного бізнес-плану БН "Бізнес-проект мережа АЗС" за допомогою компонентів управлінської звітності:
-Управлінського обліку.
- фінансового аналізу.
- фінансового моделювання.
- фінансового планування.
- управління витратами.
- управління активами та пасивами.
- Контролінгу P&L, Cash Flow.
• розробка і реалізація стратегії розвитку БН "Бізнес-проект мережу АЗС" в рамках загальної стратегії розвитку холдингової компанії;
• організація діяльності структурних підрозділів БН "Бізнес-проект мережу АЗС" по розробці і впровадженню заходів щодо підвищення рентабельності;
• управління персоналом і оптимізація чисельності персоналу БН "Бізнес-проект мережу АЗС";
• керівництво директором мережі азс, фінансовим директором БН "Бізнес-проект мережу АЗС" і гл.економістом БН "Бізнес-проект мережу АЗС".
Керівництво пілотним проектом "Бізнес-проект АЗС" з метою оцінки привабливості даного бізнесу для компанії.
досягнення:
• розробив бізнес-план проекту;
• здійснив підбір і взяття в оренду АЗС;''''''''''''''''''''''''''''''
• провів реконструкцію АЗС під розширений асортимент марок палива до 11шт ( на стелі );
• розробив і впровадив програму лояльності для клієнтів;
• провів брендування АЗС;'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
• за результатами господарської діяльності провів оцінку привабливості ніші ринку - роздрібний продаж спиртового палива ( виробленого власним заводом ГК ПрАТ ОЛІМП "Біохімгрупп" );
• визначив чисельні показники підвищення прибутковості існуючого бізнесу "Виробництво і оптовий продаж біопалива" при організації роздрібного продажу продукції власного біоетанольного заводу компанії в мережі власних АЗС;
• провів дослідження для оцінки можливості підвищення затребуваності продукції "Біохімгрупп" на ринку шляхом популяризації при роздрібних продажах в мережі власних АЗС;
• розробив програму лояльності для клієнтів;
• розробив і впровадив KPI; ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
• впровадив "5S".
Безпосередньо в підпорядкуванні 3 співробітника.
Звітність перед Власником.
Загальна кількість АЗС - 1 шт.
При реалізації кожного нового бізнес-проекту в мої обов'язки, як керівника, входило керівництво підлеглими структурами мого бізнес-напрямку ГК ПрАТ ОЛІМП по реалізації плану проекту ( прикладний перелік ):
1. Вибір ключової технології.
2. Проведення маркетингового дослідження ( визначення оптимальних характеристик продукту ( ов ) ).
3. Оцінка технологічної, технічної, інфраструктурної, маркетингової, трудової та фінансової можливості реалізації бізнес-проекту на підставі вимог ключової технології.
4. Вибір розміру проекту ( за тими ж параметрами ) з урахуванням рентабельності і термінів окупності.
5. Ухвалення Власником рішення про доцільність / недоцільності реалізації бізнес-проекту, формулювання пріоритетних цілей проекту.
6. Розробка технологічної, технічної, виробничої, кадрової, маркетингової та фінансової стратегії.
7. Створення оптимального бізнес-плану і його таймінгу, з урахуванням прийнятих пріоритетних цілей проекту в т.ч. розробка:
-плану реконструкції, ремонту, будівництва, замовлення і закупівлі обладнання, апаратури, інструментів і т.п.;
-фінансового плану ( в т.ч. плану руху грошових коштів );
-технологіческого плану;
-плану з трудових ресурсів ( на основі розробленої кадрової структури і стратегії, тимчасово'й затребуваності персоналу, особливо ключових фахівців );
-організаціонного плану ( дозволу, узгодження, ліцензування, юридичний супровід );
-маркетінгового плану ( в т.ч. створення бренду і проектування фірмових відділів і / або магазинів ( при необхідності ) ) на основі затвердженої маркетингової стратегії;
-плану брендингу;
-плану закупівлі сировини;
-план підготовки виробничої бази та поетапного запуску виробничого процесу;
-об'едінённого календарного плану.
8. Затвердження бізнес-плану Власником.
9. Реалізація бізнес-плану проекту.
Виконані завдання:
• розробив інвестиційний і бізнес план проекту;
• здійснив реалізацію проекту "Виробництво і оптовий продаж біопалива" від ідеї Власника до побудови заводу ( в т. Ч. Здійснив вибір ніші ринку, оцінив її привабливість з точки зору ведення довгострокового бізнесу, провів маркетингові дослідження ринку автомобільних палив і розробив маркетингову стратегію бізнес-проекту ), запуск біоетанольного / біопаливного виробництва в місті Донецьк потужністю 7300 т / г і організацію оптових продажів;
• власноруч розробив і провів дослідження залежності витрати палива і впливу на двигун автомобіля різних концентрацій біоетанолу в автомобільному бензині;
• керував вивченням властивостей і споживчих якостей різних складів біопалива для оптимізації асортименту заводської продукції;
• розробив характеристики оцінки якості біопалива.
• першим на ринку розробив концепцію розвитку продажів біопалива.
Безпосередньо в підпорядкуванні 4 співробітника.
Звітність перед Власником.
Реалізував проект "теплий ДІМ" шляхом створення приватної теплогенеруючої компанії в місті Артемівськ Донецької області, виконуючи поставлену Власником завдання зі створення нових напрямки бізнесу. У неймовірно короткі терміни:
початок реалізації проекту – липень 2007;
початок опалення об'єктів – жовтень 2007; документальне введення в експлуатацію – грудень 2007, здійснив:
• розробку та затвердження інвестиційного проекту та бізнес-плану Власником;
• вибір об'єктів міста для теплопостачання та промислових майданчиків для розміщення 4х котелень;
• вибір і наймання підрядних організацій;
• підготовку проектної та дозвільної документації по розміщенню і будівництва 4х котелень, підведенню мереж і реконструкції теплових трас;
• вибір котельного обладнання, укладання контрактів на його поставку і його отримання;
• проведення будівельних робіт з будівництва будівель для котелень і монтажних робіт по монтажу котельного обладнання;
• проведення робіт по заміні 2,5 км теплових трас;
• укладення договорів на водо-, газо-, електропостачання;
• запуск обладнання і висновок його на проектну потужність.
• документальне введення об'єктів в експлуатацію.
Суттю проекту "теплий ДІМ" була реалізація пілотного проекту з комплексного зниження енерговитрат на опалення житлового фонду та адміністративних будівель міста для подальшого залучення коштів державних програм по впровадженню в інфраструктуру міста енергоефективних технологій. Проект, включав в себе здійснення високоякісного утеплення будівель, установку високоефективних газових котелень максимально наближених до споживачів і керованих автоматизованої кліматичної системою, прокладку енергозберігаючих теплотрас з використанням труб з ППУ теплоізоляцією.
Виконані завдання:
• здійснив розробку та затвердження інвестиційного проекту та бізнес-плану Власником;
• організував проектування, будівництво будівель, прокладку теплотрас, вибір і закупівлю обладнання, запуск і роботу 4х котелень;
• створив трудовий колектив;
• розробив структуру підприємства і посадові обов'язки;
• розробив і впровадив систему мотивації персоналу, впровадив окремі елементи концепції "Бережливе виробництво".
Чисельність персоналу 16 осіб.
Безпосередньо в підпорядкуванні 3 співробітника.
Звітність перед Власником.
Загальна опалювальна площа проекту "теплий ДІМ" - 450 тис. Кв. М.
Досягнення отримані від реалізації проекту "теплий ДІМ":
• витрата газу на опалення і гаряче водопостачання знижений на 29,19% / 16,4% відповідно;
• витрата ЕЕ на передачу 1Гвт теплової енергії знижений на 47,3%;
• витрата води на підживлення системи знижений на 89%.
Запропонував, розробив і реалізував інвестиційний проект на території району. Виконання службових обов'язків відповідно до посадової інструкції.
Безпосередньо в підпорядкуванні 7 співробітників.
Кандидат в депутати Верховної Ради України
Організаційно-політична діяльність
Розробив і запропонував губернатору Донецької області комплекс заходів і механізм їх реалізації за ринковим регулювання закупівельних цін на зернові в період збирання врожаю для фінансової підтримки виробників зернових.
Безпосередньо в підпорядкуванні 9 співробітників.
Посадові обов'язки. Перший заступник начальника Головного управління сільського господарства і агропромислового розвитку Донецької обласної державної адміністрації:
• здійснює розпорядчі, що регулюють, організаційно-контрольні функції в межах своєї компетенції;
• вносить пропозиції, бере участь у визначенні та реалізації державної політики, стратегії розвитку з проблем, що є предметом діяльності Головного управління сільського господарства і агропромислового розвитку Донецької обласної державної адміністрації. Керує розробкою технічного, економічного, організаційного, правового механізму реалізації державної політики;
• ставить перед колективом конкретні цілі і завдання, керує і безпосередньо бере участь в розробці прогнозів, довгострокових програм, планів, заходів, проектів законів, інструктивних і методичних документів, тарифних угод і т.п., прийнятих ( затверджуються ) Донецької обласної державної адміністрацією; організовує підготовку висновків ( відгуків, рецензій ) по проектам документів, що надходять в Головного управління сільського господарства і агропромислового розвитку Донецької обласної державної адміністрації для узгодження;
• забезпечує методичне керівництво управліннями сільського господарства і агропромислового розвитку районних Державних адміністрацій. Координує діяльність Головного управління сільського господарства і агропромислового розвитку Донецької обласної державної адміністрації з іншими підрозділами Донецької обласної державної адміністрації;
• забезпечує участь з підрозділами інших органів державного управління в підготовці матеріалів, що носять комплексний характер;
• керує підготовкою управлінських рішень, прийнятих вищим керівництвом, аналізом ходу їх реалізації;
• вносить пропозиції про організацію конференцій, семінарів, нарад, виставок, конкурсів і керує їх проведенням; про розгляд питань на колегіях, науково-практичних радах і т.п. Підтримує зв'язок із засобами масової інформації, інформує населення про стан процесів і явищ, які є предметом діяльності підрозділу;
• визначає потреби в матеріально-технічних, фінансових та кадрових ресурсах і вносить пропозиції ( заявки, плани і т.п. ) для їх задоволення, а також створює працівникам необхідні умови праці. В межах своєї компетенції вирішує питання формування колективу, вносить пропозиції про прийом, звільнення, переміщення, заохочення, покарання працівників;
• організовує в межах своєї компетенції, контроль за дотриманням і виконанням організаціями законодавства, дотриманням ними ( організаціями ) прав і гарантій громадян;
• безперервно підвищує свій професійно-кваліфікаційний рівень, забезпечує систематичне підвищення професійно-кваліфікаційного рівня працівників через спеціальну систему підвищення кваліфікації та перепідготовки державних службовців;
• забезпечує своєчасний розгляд звернень громадян та юридичних осіб;
• виконує обов'язки начальника Головного управління сільського господарства і агропромислового розвитку Донецької обласної державної адміністрації в його відсутність.
Керівництво проектом по розширенню існуючого бізнесу ( Добропольскй КХП, що складається з млинового комплексу "BAKER'S FAVORITE" ( Данія ), маслоекстракційного виробництва, комбікормого заводу "Van Aarsen" ( Голландія ), хлібозаводу на базі двох тунельних і восьми конвекційних печей ( виробництва Польща ) ) і створення більш повного циклу переробки зернових і відходів млинового комплексу шляхом організації виробництва яєць.
Розробив бізнес-план проекту.
Здійснив підбір підприємств для їх придбання на замовлення Власника з метою розширення агропромислового бізнесу на основі оптимальної самодостатності і замкнутого циклу виробництва яєць. Розробив структуру агропромислового комплексу ( АК ) ГК ПрАТ ОЛІМП. Провів реконструкцію Волновахской ( Донецька обл ) птахофабрики ( обладнання Big Dutchman ( Голландія ) ) і Волновахського КХП ( в т.ч. закупівля і установка комбікормового заводу і маслоекстраційного заводу. Забезпечив запуск всіх виробництв і висновок їх на планові показники.
Розробив мотиваційні механізми для різних категорій персоналу АК.
Кінцевий склад АК холдингової компанії ГК ПрАТ ОЛІМП:
Харківська птахофабрика ( 1 млн.голов несушек ),
Волновахская ( Донецька обл ) птахофабрика ( 380 тис. Голів несучок ),
Волновахскій КХП -пріёмка, сушка і зберігання зернових - 45 тис тонн.
Волновахскій комбікормовий завод - виробництво гранульованих комбікормів 3 тис тонн / міс, для власних потреб компанії.
Волновахскій маслоектракційний цех-1500 т / міс, для власних потреб компанії, оптові та роздрібні продажі;
Добропольський КХП - приймання, сушка і зберігання зернових - 75 тис тонн
Добропольський МЕЗ, 15 тис т / міс, власне і давальницьке сировину, отходи- для власних потреб, продукт-оптові продажу;
Добропольський комбікормовий завод-виробництво гранульованих комбікормів 6 тис тонн / міс, для власних потреб компанії, оптові продажі.
Добропольський млиновий комплекс - 1,8 тис т / міс по зерну, для власних потреб компанії, оптові продажі.
Добропольський хлібозавод ТМ "Добре поле" -виробництво хліба і хлібобулочних виробів - 450 тонн / міс, асортимент - 18 найменувань, оптова та роздрібні продажі.
Безпосередньо в підпорядкуванні 13 співробітників.
Звітність перед Власником.
Оборот АК за 2002 рік $ 62,7млн; штат: 1536 співробітників.
Посадові обов'язки:
• розробка структури і складу агропромислового комплексу ( АК ), керівництво господарською діяльністю АК в період розширення, організації нових виробництв;
• бюджетування і стратегічне планування діяльності бізнес-напрямки "АК", розробка, подання та затвердження річного бізнес-плану розвитку АК у власника;
• формування бюджету, контроль за дотриманням виконання бюджету, поточне планування діяльності АК;
• організація виробництва і контроль виконання поточного плану виробництва, виконання ключових показників річного бізнес-плану АК;
• розробка і реалізація стратегії агропромбізнесу в рамках загальної стратегії холдингової компанії;
• взаємодія з державними структурами і органами влади;
• формування та оптимізація бізнес-процесів АК, підвищення ефективності взаємодії всіх структурних підрозділів, і АК в цілому;
• організація і керівництво діяльності директорів виробництв по веденню господарської діяльності, розробці та впровадженню заходів щодо підвищення рентабельності всіх підприємств АК і зниження собівартості продукції;
• управління персоналом і оптимізація чисельності персоналу АК.
Керівництво проектом по реконструкції КХП, монтажу і запуску на його площах борошномельного виробництва 2 тис т / міс по зерну, розширенню існуючого бізнесу і створення більш повного циклу - зберігання зернових ( 75 тис. Тонн, переробка, виготовлення проміжної ( шрот, комбікорм, борошно ) і кінцевої продукції ( соняшникова олія, хліб, хлібобулочні і макаронні вироби ).
• Розробив бізнес-план проекту;
• Здійснив підбір підприємства Добропольський комбінат хлібопродуктів на замовлення Власника з метою реконструкції та організації нових виробництв, вкладення коштів в нові напрямки бізнесу.
• Реалізував взяття під контроль компанії ВАТ Добропольський комбінат хлібопродуктів шляхом придбання контрольного пакету акцій,.
• Провів реконструкцію, технічне переозброєння і, фактично запустив заново Добропольський комбінат хлібопродуктів,
• Керував створенням, оснащенням і атестацією лабораторії і запуском нового автоматизованого обладнання приймання та зважування сировини ( об'єм зберігання 75 тис. Тонн ) .
• Самостійно розробив проект реконструкції і розміщення на підприємстві Добропольскй КХП борошномельного комплексу, маслоекстракційного заводу, комбікормового заводу VAN AARSEN ( виробництва Голландія ) з власним цехом з виготовлення преміксів, хлібозаводу на базі двох тунельних ( виробництва Польща ) і восьми конвекційних печей ( виробництва Італія )
• Керував проектуванням, вибором, придбанням, установкою обладнання, запуском всіх виробництв, висновком їх на планові потужності.
• Керував розробкою ТМ "Добре поле", організацією продажу всієї виробленої продукції і її експансії на ринок. Звітність перед Власником.
Потужності виробництв:
Мукомольний комплекс - 2 тис т / міс по зерну. Оптові та роздрібні продажі.
Зберігання зернових - 75 тис тонн
Виробництво гранульованих комбікормів 6 тис тонн / міс, оптові продажі.
Маслоекстракційний завод-потужність переробки 15 тис т. / Міс по соняшнику
Виробництво хліба і хлібобулочних виробів - 450 тонн / міс, асортимент - 18 найменувань, оптова та роздрібні продажі.
Загальна чисельність персоналу 450 осіб.
Безпосередньо в підпорядкуванні 9 співробітників.
За результатами реалізації даного проекту Власником було прийнято рішення про розширення даного бізнесу і організації виробництва яєць.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Генеральній директор АПК, Генеральній директор групи виробничих підприємств, Керуючий мережею АЗС в Києві"