UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Генеральній директор АПК, Генеральній директор групи виробничих підприємств, Керуючий мережею АЗС в Києві
  5. Генеральній директор АПК, Генеральній директор групи виробничих підприємств, Керуючий мережею АЗС
Запропонувати вакансію
Даний шукач вважав за краще приховати свої власні дані

Генеральній директор АПК, Генеральній директор групи виробничих підприємств, Керуючий мережею АЗС

Заблоковано
  5 вересня 2023  Місто: Київ
Вік:54 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Виробництво; Керівництво; Сільське господарство, агробізнес
 Перебуваю в шлюбі  Готовий до відряджень

Досвід роботи

Керівник напряму "Бізнес-проект мережа АЗС" (продовження "Пілотний проект АЗС") ГК ПрАТ Олімп, радник голови правління ГК ПрАТ Олімп з економічних питань.
Назву компанії приховано (Нафта і газ ПММ, паливо (роздрібна торгівля)), Покровськ
05.2013 − По теперішній час (11 років 7 місяців)

Керівництво проектом "Бізнес-проект мережа АЗС" щодо підвищення доходів від діяльності у сфері виробництва готової продукції (біопаливо). Розширення існуючого бізнесу "Виробництво та оптовий продаж біопалива" у напрямі організації роздрібного продажу продукції власного біоетанольного заводу компанії, створення мережі автозаправних станцій з метою популяризації даного виду палива серед автомобілістів шляхом продажу на власних АЗС.

• Розробив бізнес-план проекту
• Здійснив підбір, аренда та придбання 5х АЗС'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''' 

• Розробив стратегію виведення на ринок нового продукту.
• Розробив та реалізував маркетингову стратегію із закріплення та розвитку нової ніші (автомобільне спиртове паливо) сегменту ринку автомобільного палива.
 • Розробив концепцію продажу біопалива. '''''''''''''''''''''''''                                                            •  Розробив і реалізував розширення асортименту (до 11) марок палива.
• Розробив та зареєстрував нові марки палива власного бренду для мережі АЗС.

• Провів реконструкцію всіх АЗС під розширений асортимент марок палива до 11шт (на стелі).
• Створив міні-мережу АЗС, провів брендування мережі АЗС.
• Розробив власну ексклюзивну програму лояльності клієнтам.
• Розробив та впровадив KPI.
• Здійснив впровадження "5S" з переходом до адаптації інших елементів концепції "ощадливе виробництво" до поточних умов (канбан, кайзен, доки-еке).

Безпосередньо у підпорядкуванні 7 співробітників.
Звітність перед Власником.
Загальна кількість АЗС – 5 шт.
Деякі показники за 2021 рік:
• оборот напряму "мережа АЗС" ДК ПрАТ ОЛІМП $12,7 млн;
• середньодобовий сумарний продаж усіх видів палива 38,5 м3/добу (вкл. LPG);
• ROE Return On Equity: 17,8%;

• штат: 67 працівників.

Посадові обов'язки:
• бюджетування та планування діяльності бізнес-напряму (БН) "Бізнес-проект мережа АЗС", розробка, подання та затвердження річного бізнес-плану розвитку БН "Бізнес-проект мережа АЗС" Власником;
• розробка перспективних інвестиційних планів розширення мережі мережі автозаправних станцій, їх технічного переозброєння та реконструкції;
• контроль за поточною господарською діяльністю мережі автозаправних станцій, контроль виконання поточних планів продажу палива та СТіУ та маржинальної складової прибутку;

• організація фінансового обліку, здійснення контролю за виконанням ключових показників річного бізнес-плану БН "Бізнес-проект мережа АЗС" за допомогою компонентів управлінської звітності:
-Управлінського обліку.
- фінансового аналізу.
- фінансового моделювання.
- фінансового планування.
- управління витратами.
- управління активами та пасивами.
- Контролінгу P&L, Cash Flow.

• розробка і реалізація стратегії розвитку БН "Бізнес-проект мережу АЗС" в рамках загальної стратегії розвитку холдингової компанії;
• організація діяльності структурних підрозділів БН "Бізнес-проект мережу АЗС" по розробці і впровадженню заходів щодо підвищення рентабельності;
• управління персоналом і оптимізація чисельності персоналу БН "Бізнес-проект мережу АЗС";
• керівництво директором мережі азс, фінансовим директором БН "Бізнес-проект мережу АЗС" і гл.економістом БН "Бізнес-проект мережу АЗС".

 Є рекомендації з даного місця роботи
Керівник напрямку "Пілотний проект АЗС" ГК ПрАТ ОЛІМП, радник голови правління ГК ПрАТ ОЛІМП з економічних питань.
ГК ПрАТ Олімп (Нафта і газ ПММ, паливо (роздрібна торгівля)), Покровськ
05.2011 − 05.2013 (2 роки )


Керівництво пілотним проектом "Бізнес-проект АЗС" з метою оцінки привабливості даного бізнесу для компанії.

досягнення:

• розробив бізнес-план проекту;

• здійснив підбір і взяття в оренду АЗС;''''''''''''''''''''''''''''''

• провів реконструкцію АЗС під розширений асортимент марок палива до 11шт ( на стелі );

• розробив і впровадив програму лояльності для клієнтів;

• провів брендування АЗС;'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

• за результатами господарської діяльності провів оцінку привабливості ніші ринку - роздрібний продаж спиртового палива ( виробленого власним заводом ГК ПрАТ ОЛІМП "Біохімгрупп" );

• визначив чисельні показники підвищення прибутковості існуючого бізнесу "Виробництво і оптовий продаж біопалива" при організації роздрібного продажу продукції власного біоетанольного заводу компанії в мережі власних АЗС;

• провів дослідження для оцінки можливості підвищення затребуваності продукції "Біохімгрупп" на ринку шляхом популяризації при роздрібних продажах в мережі власних АЗС;

• розробив програму лояльності для клієнтів;

• розробив і впровадив KPI; ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

• впровадив "5S".

Безпосередньо в підпорядкуванні 3 співробітника.
Звітність перед Власником.
Загальна кількість АЗС - 1 шт.

При реалізації кожного нового бізнес-проекту в мої обов'язки, як керівника, входило керівництво підлеглими структурами мого бізнес-напрямку ГК ПрАТ ОЛІМП по реалізації плану проекту ( прикладний перелік ):

1. Вибір ключової технології.
2. Проведення маркетингового дослідження ( визначення оптимальних характеристик продукту ( ов ) ).
3. Оцінка технологічної, технічної, інфраструктурної, маркетингової, трудової та фінансової можливості реалізації бізнес-проекту на підставі вимог ключової технології.
4. Вибір розміру проекту ( за тими ж параметрами ) з урахуванням рентабельності і термінів окупності.
5. Ухвалення Власником рішення про доцільність / недоцільності реалізації бізнес-проекту, формулювання пріоритетних цілей проекту.
6. Розробка технологічної, технічної, виробничої, кадрової, маркетингової та фінансової стратегії.
7. Створення оптимального бізнес-плану і його таймінгу, з урахуванням прийнятих пріоритетних цілей проекту в т.ч. розробка:
-плану реконструкції, ремонту, будівництва, замовлення і закупівлі обладнання, апаратури, інструментів і т.п.;
-фінансового плану ( в т.ч. плану руху грошових коштів );
-технологіческого плану;
-плану з трудових ресурсів ( на основі розробленої кадрової структури і стратегії, тимчасово'й затребуваності персоналу, особливо ключових фахівців );
-організаціонного плану ( дозволу, узгодження, ліцензування, юридичний супровід );
-маркетінгового плану ( в т.ч. створення бренду і проектування фірмових відділів і / або магазинів ( при необхідності ) ) на основі затвердженої маркетингової стратегії;
-плану брендингу;
-плану закупівлі сировини;
-план підготовки виробничої бази та поетапного запуску виробничого процесу;
-об'едінённого календарного плану.
8. Затвердження бізнес-плану Власником.
9. Реалізація бізнес-плану проекту.

 Є рекомендації з даного місця роботи
Керівник напрямку "Виробництво і оптовий продаж біопалива" ГК ПрАТ ОЛІМП, радник голови правління ГК ПрАТ ОЛІМП з економічних питань
ГК ПрАТ ОЛІМП (Нафта і газ Нафтохімія ( просування, оптова торгівля ) Нафтопереробка, нафтохімія ( виробництво ) ПММ, паливо ( роздрібна торгівля ) ПММ, паливо ( просування, оптова торгівля )), Донецьк
06.2008 − 11.2012 (4 роки 5 місяців)



Виконані завдання:

• розробив інвестиційний і бізнес план проекту;

• здійснив реалізацію проекту "Виробництво і оптовий продаж біопалива" від ідеї Власника до побудови заводу ( в т. Ч. Здійснив вибір ніші ринку, оцінив її привабливість з точки зору ведення довгострокового бізнесу, провів маркетингові дослідження ринку автомобільних палив і розробив маркетингову стратегію бізнес-проекту ), запуск біоетанольного / біопаливного виробництва в місті Донецьк потужністю 7300 т / г і організацію оптових продажів;

• власноруч розробив і провів дослідження залежності витрати палива і впливу на двигун автомобіля різних концентрацій біоетанолу в автомобільному бензині;

• керував вивченням властивостей і споживчих якостей різних складів біопалива для оптимізації асортименту заводської продукції;

• розробив характеристики оцінки якості біопалива.

• першим на ринку розробив концепцію розвитку продажів біопалива.

Безпосередньо в підпорядкуванні 4 співробітника.

Звітність перед Власником.

 Є рекомендації з даного місця роботи
Керівник напрямку "Пілотний проект" Теплий ДІМ "ГК ПрАТ ОЛІМП, радник голови правління ГК ПрАТ ОЛІМП з економічних питань
ГК ПрАТ Олімп (ЖКГ енергопостачання Ремонт будівель і споруд Енергетика Консалтинг в області енергоефективності Теплопостачання ( ТЕЦ )), Бахмут
04.2007 − 02.2013 (5 років 10 місяців)



Реалізував проект "теплий ДІМ" шляхом створення приватної теплогенеруючої компанії в місті Артемівськ Донецької області, виконуючи поставлену Власником завдання зі створення нових напрямки бізнесу. У неймовірно короткі терміни:

початок реалізації проекту – липень 2007;

початок опалення об'єктів – жовтень 2007; документальне введення в експлуатацію – грудень 2007, здійснив:

• розробку та затвердження інвестиційного проекту та бізнес-плану Власником;

• вибір об'єктів міста для теплопостачання та промислових майданчиків для розміщення 4х котелень;

• вибір і наймання підрядних організацій;

• підготовку проектної та дозвільної документації по розміщенню і будівництва 4х котелень, підведенню мереж і реконструкції теплових трас;

• вибір котельного обладнання, укладання контрактів на його поставку і його отримання;

• проведення будівельних робіт з будівництва будівель для котелень і монтажних робіт по монтажу котельного обладнання;

• проведення робіт по заміні 2,5 км теплових трас;

• укладення договорів на водо-, газо-, електропостачання;

• запуск обладнання і висновок його на проектну потужність.

• документальне введення об'єктів в експлуатацію.

Суттю проекту "теплий ДІМ" була реалізація пілотного проекту з комплексного зниження енерговитрат на опалення житлового фонду та адміністративних будівель міста для подальшого залучення коштів державних програм по впровадженню в інфраструктуру міста енергоефективних технологій. Проект, включав в себе здійснення високоякісного утеплення будівель, установку високоефективних газових котелень максимально наближених до споживачів і керованих автоматизованої кліматичної системою, прокладку енергозберігаючих теплотрас з використанням труб з ППУ теплоізоляцією.

Виконані завдання:

• здійснив розробку та затвердження інвестиційного проекту та бізнес-плану Власником;

• організував проектування, будівництво будівель, прокладку теплотрас, вибір і закупівлю обладнання, запуск і роботу 4х котелень;

• створив трудовий колектив;

• розробив структуру підприємства і посадові обов'язки;

• розробив і впровадив систему мотивації персоналу, впровадив окремі елементи концепції "Бережливе виробництво".

Чисельність персоналу 16 осіб.

Безпосередньо в підпорядкуванні 3 співробітника.

Звітність перед Власником.

Загальна опалювальна площа проекту "теплий ДІМ" - 450 тис. Кв. М.

Досягнення отримані від реалізації проекту "теплий ДІМ":

• витрата газу на опалення і гаряче водопостачання знижений на 29,19% / 16,4% відповідно;

• витрата ЕЕ на передачу 1Гвт теплової енергії знижений на 47,3%;

• витрата води на підживлення системи знижений на 89%.

 Є рекомендації з даного місця роботи
Глава Добропольської районної державної адміністрації, Донецька область
Добропольська районна державна адміністрація Донецької області (Державні організації державні організації), Добропілля
07.2006 − 04.2008 (1 рік 9 місяців)





Запропонував, розробив і реалізував інвестиційний проект на території району. Виконання службових обов'язків відповідно до посадової інструкції.

Безпосередньо в підпорядкуванні 7 співробітників.

Кандидат в депутати Верховної Ради України
Блок "Бориса Олійника і Михайла Сироти", Трудова партія України (Громадська діяльність, партії, благодійність, НКО Громадська, політична організація), Київ
01.2004 − 07.2006 (2 роки 5 місяців)



Кандидат в депутати Верховної Ради України

Організаційно-політична діяльність

1-й заступник начальника Головного управління сільського господарства і агропромислового розвитку Донецької обласної державної адміністрації.
Донецька обласна державна адміністрація (Державні організації), Донецьк
06.2003 − 07.2006 (3 роки )




Розробив і запропонував губернатору Донецької області комплекс заходів і механізм їх реалізації за ринковим регулювання закупівельних цін на зернові в період збирання врожаю для фінансової підтримки виробників зернових.

Безпосередньо в підпорядкуванні 9 співробітників.

Посадові обов'язки. Перший заступник начальника Головного управління сільського господарства і агропромислового розвитку Донецької обласної державної адміністрації:

• здійснює розпорядчі, що регулюють, організаційно-контрольні функції в межах своєї компетенції;

• вносить пропозиції, бере участь у визначенні та реалізації державної політики, стратегії розвитку з проблем, що є предметом діяльності Головного управління сільського господарства і агропромислового розвитку Донецької обласної державної адміністрації. Керує розробкою технічного, економічного, організаційного, правового механізму реалізації державної політики;

• ставить перед колективом конкретні цілі і завдання, керує і безпосередньо бере участь в розробці прогнозів, довгострокових програм, планів, заходів, проектів законів, інструктивних і методичних документів, тарифних угод і т.п., прийнятих ( затверджуються ) Донецької обласної державної адміністрацією; організовує підготовку висновків ( відгуків, рецензій ) по проектам документів, що надходять в Головного управління сільського господарства і агропромислового розвитку Донецької обласної державної адміністрації для узгодження;
• забезпечує методичне керівництво управліннями сільського господарства і агропромислового розвитку районних Державних адміністрацій. Координує діяльність Головного управління сільського господарства і агропромислового розвитку Донецької обласної державної адміністрації з іншими підрозділами Донецької обласної державної адміністрації;
• забезпечує участь з підрозділами інших органів державного управління в підготовці матеріалів, що носять комплексний характер;
• керує підготовкою управлінських рішень, прийнятих вищим керівництвом, аналізом ходу їх реалізації;
• вносить пропозиції про організацію конференцій, семінарів, нарад, виставок, конкурсів і керує їх проведенням; про розгляд питань на колегіях, науково-практичних радах і т.п. Підтримує зв'язок із засобами масової інформації, інформує населення про стан процесів і явищ, які є предметом діяльності підрозділу;
• визначає потреби в матеріально-технічних, фінансових та кадрових ресурсах і вносить пропозиції ( заявки, плани і т.п. ) для їх задоволення, а також створює працівникам необхідні умови праці. В межах своєї компетенції вирішує питання формування колективу, вносить пропозиції про прийом, звільнення, переміщення, заохочення, покарання працівників;
• організовує в межах своєї компетенції, контроль за дотриманням і виконанням організаціями законодавства, дотриманням ними ( організаціями ) прав і гарантій громадян;
• безперервно підвищує свій професійно-кваліфікаційний рівень, забезпечує систематичне підвищення професійно-кваліфікаційного рівня працівників через спеціальну систему підвищення кваліфікації та перепідготовки державних службовців;
• забезпечує своєчасний розгляд звернень громадян та юридичних осіб;
• виконує обов'язки начальника Головного управління сільського господарства і агропромислового розвитку Донецької обласної державної адміністрації в його відсутність.

Керівник агропромислового комплексу ГК ПрАТ ОЛІМП, радник голови правління ГК ПрАТ ОЛІМП з економічних питань.
ГК ПрАТ ОЛІМП (Продукти харчування Масложирова продукція ( виробництво ) Борошно, крупи ( виробництво ) Хлібобулочні вироби ( виробництво ) Борошно, крупи ( просування, оптова торгівля ) Сільське господарство Землеробство, рослинництво, тваринництво), Донецьк
06.2000 − 06.2003 (3 роки )



Керівництво проектом по розширенню існуючого бізнесу ( Добропольскй КХП, що складається з млинового комплексу "BAKER'S FAVORITE" ( Данія ), маслоекстракційного виробництва, комбікормого заводу "Van Aarsen" ( Голландія ), хлібозаводу на базі двох тунельних і восьми конвекційних печей ( виробництва Польща ) ) і створення більш повного циклу переробки зернових і відходів млинового комплексу шляхом організації виробництва яєць.

Розробив бізнес-план проекту.

Здійснив підбір підприємств для їх придбання на замовлення Власника з метою розширення агропромислового бізнесу на основі оптимальної самодостатності і замкнутого циклу виробництва яєць. Розробив структуру агропромислового комплексу ( АК ) ГК ПрАТ ОЛІМП. Провів реконструкцію Волновахской ( Донецька обл ) птахофабрики ( обладнання Big Dutchman ( Голландія ) ) і Волновахського КХП ( в т.ч. закупівля і установка комбікормового заводу і маслоекстраційного заводу. Забезпечив запуск всіх виробництв і висновок їх на планові показники.

Розробив мотиваційні механізми для різних категорій персоналу АК.

Кінцевий склад АК холдингової компанії ГК ПрАТ ОЛІМП:

Харківська птахофабрика ( 1 млн.голов несушек ),

Волновахская ( Донецька обл ) птахофабрика ( 380 тис. Голів несучок ),

Волновахскій КХП -пріёмка, сушка і зберігання зернових - 45 тис тонн.

Волновахскій комбікормовий завод - виробництво гранульованих комбікормів 3 тис тонн / міс, для власних потреб компанії.

Волновахскій маслоектракційний цех-1500 т / міс, для власних потреб компанії, оптові та роздрібні продажі;

Добропольський КХП - приймання, сушка і зберігання зернових - 75 тис тонн

Добропольський МЕЗ, 15 тис т / міс, власне і давальницьке сировину, отходи- для власних потреб, продукт-оптові продажу;

Добропольський комбікормовий завод-виробництво гранульованих комбікормів 6 тис тонн / міс, для власних потреб компанії, оптові продажі.

Добропольський млиновий комплекс - 1,8 тис т / міс по зерну, для власних потреб компанії, оптові продажі.

Добропольський хлібозавод ТМ "Добре поле" -виробництво хліба і хлібобулочних виробів - 450 тонн / міс, асортимент - 18 найменувань, оптова та роздрібні продажі.

Безпосередньо в підпорядкуванні 13 співробітників.

Звітність перед Власником.

Оборот АК за 2002 рік $ 62,7млн; штат: 1536 співробітників.

Посадові обов'язки:

• розробка структури і складу агропромислового комплексу ( АК ), керівництво господарською діяльністю АК в період розширення, організації нових виробництв;

• бюджетування і стратегічне планування діяльності бізнес-напрямки "АК", розробка, подання та затвердження річного бізнес-плану розвитку АК у власника;

• формування бюджету, контроль за дотриманням виконання бюджету, поточне планування діяльності АК;

• організація виробництва і контроль виконання поточного плану виробництва, виконання ключових показників річного бізнес-плану АК;

• розробка і реалізація стратегії агропромбізнесу в рамках загальної стратегії холдингової компанії;

• взаємодія з державними структурами і органами влади;

• формування та оптимізація бізнес-процесів АК, підвищення ефективності взаємодії всіх структурних підрозділів, і АК в цілому;

• організація і керівництво діяльності директорів виробництв по веденню господарської діяльності, розробці та впровадженню заходів щодо підвищення рентабельності всіх підприємств АК і зниження собівартості продукції;

• управління персоналом і оптимізація чисельності персоналу АК.

 Є рекомендації з даного місця роботи
Керівник агропромислового напрямки ГК ПрАТ ОЛІМП, Голова правління / Виробничий директор ВАТ Добропольський комбінат хлібопродуктів.
ГК ПрАТ ОЛІМП (Продукти харчування Масложирова продукція ( виробництво ) Макаронні вироби ( виробництво ) Хлібобулочні вироби ( просування, оптова торгівля ) Борошно, крупи ( просування, оптова торгівля ) Корми для тварин ( виробництво )), Донецьк
09.1997 − 06.2000 (2 роки 9 місяців)



Керівництво проектом по реконструкції КХП, монтажу і запуску на його площах борошномельного виробництва 2 тис т / міс по зерну, розширенню існуючого бізнесу і створення більш повного циклу - зберігання зернових ( 75 тис. Тонн, переробка, виготовлення проміжної ( шрот, комбікорм, борошно ) і кінцевої продукції ( соняшникова олія, хліб, хлібобулочні і макаронні вироби ).

• Розробив бізнес-план проекту;

• Здійснив підбір підприємства Добропольський комбінат хлібопродуктів на замовлення Власника з метою реконструкції та організації нових виробництв, вкладення коштів в нові напрямки бізнесу.

• Реалізував взяття під контроль компанії ВАТ Добропольський комбінат хлібопродуктів шляхом придбання контрольного пакету акцій,.

• Провів реконструкцію, технічне переозброєння і, фактично запустив заново Добропольський комбінат хлібопродуктів,

• Керував створенням, оснащенням і атестацією лабораторії і запуском нового автоматизованого обладнання приймання та зважування сировини ( об'єм зберігання 75 тис. Тонн ) .

• Самостійно розробив проект реконструкції і розміщення на підприємстві Добропольскй КХП борошномельного комплексу, маслоекстракційного заводу, комбікормового заводу VAN AARSEN ( виробництва Голландія ) з власним цехом з виготовлення преміксів, хлібозаводу на базі двох тунельних ( виробництва Польща ) і восьми конвекційних печей ( виробництва Італія )

• Керував проектуванням, вибором, придбанням, установкою обладнання, запуском всіх виробництв, висновком їх на планові потужності.

• Керував розробкою ТМ "Добре поле", організацією продажу всієї виробленої продукції і її експансії на ринок. Звітність перед Власником.

Потужності виробництв:

Мукомольний комплекс - 2 тис т / міс по зерну. Оптові та роздрібні продажі.

Зберігання зернових - 75 тис тонн

Виробництво гранульованих комбікормів 6 тис тонн / міс, оптові продажі.

Маслоекстракційний завод-потужність переробки 15 тис т. / Міс по соняшнику

Виробництво хліба і хлібобулочних виробів - 450 тонн / міс, асортимент - 18 найменувань, оптова та роздрібні продажі.

Загальна чисельність персоналу 450 осіб.

Безпосередньо в підпорядкуванні 9 співробітників.

За результатами реалізації даного проекту Власником було прийнято рішення про розширення даного бізнесу і організації виробництва яєць.

 Є рекомендації з даного місця роботи

Освіта

Донецький політехнічний інститут (Донецьк)
Энергетический, электроснабжение городов и предприятий
повна вища, 09.1984 − 06.1991 (6 років 9 місяців)

Додаткова освіта

 1996-2003, 2007-2016 рік ежег-е курси організаційного та кадрового консалтингу методом соціального інжинірингу в ДК ПрАТ ОЛІМП.

Знання мов:

Українська - Середній, Англійська - Початковий, Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Microsoft Office
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Трудова діяльність велася в одній компанії. Великий досвід у розробці та реалізації різних за напрямом бізнес-проектів від ідеї до готового продукту. Універсальність. Досвід роботи в органах державної влади на керівних посадах. Висока технічна компетентність. Аналітичний склад розуму, досвід науково-дослідної діяльності, розвинені навички використання аналізу та синтезу при розгляді складних явищ та процесів в економічній, організаційній та господарській сферах. Вміння створювати згуртовані, мотивовані на результати трудові колективи. Найбільш сильний у вирішенні технічних питань, конфлікт-менеджмент і криза-менеджмент. На кожному з вищеперелічених виробництв: я особисто розробляв технологічну схему, виробляв вибір виробника та номенклатуру обладнання, розробляв проект розміщення обладнання, технологічні та експлуатаційні регламенти, здійснював набір управлінського, технічного персоналу та фахівців виробництва, організовував навчання та проводив атестацію виробничого персоналу для роботи , проводив налагодження та налаштування обладнання, виводив виробництва на планові показники якості та продуктивності, розробляв штатні розклади, розробляв та впроваджував диференційовану систему оплати праці залежно від кваліфікації персоналу, обсягів виконуваної роботи, рівня її відповідальності та умов праці. Мій коник: розробка та впровадження заходів щодо підвищення продуктивності праці та її ефективності (таймінг, фотографування робочого часу, нормування праці, НОП, ощадливе виробництво , підвищення мотивації та навчання (T&D та L&D-менеджмент) персоналу. Маю здатність перманентного підвищення ефективності довіреного напряму роботи.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Генеральній директор АПК (елеваторн, олійножир., комбікорм., млинів., хлібопекарн. виробництва), генеральній директор групи виробничих підприємств, керуючий мережею АЗС

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору