UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Одесі
  4. Резюме Head of marketing в
  5. Head of marketing
Запропонувати вакансію
Резюме Head of marketing
Нємцева Анастасія

Head of marketing

Заблоковано
  7 червня  Місто: Одеса
Вік:27 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, часткова зайнятість
Рубрики: Консалтинг; Реклама, маркетинг, PR; Керівництво
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Chief Marketing Officer
Адвокат Народу (Юриспруденція), Одеса
10.2023 − 05.2024 (7 місяців)

Team Management
1. Управління командою: маркетолог, SMM-спеціаліст, R&D у напрямку партнерства та корпоративних продажів, керівник відділу продажів, менеджери з продажів (команда з 3-х людей), дизайнер, копірайтер, web-дизайнер
2. Взаємодія з командою: розробники, digital-спеціалісти: digital-маркетолог, ppc, таргетолог, email-маркетолог.


Strategic Planning and Marketing Strategy
1. Розробка та впровадження стратегії розвитку проєкту на рік з щоквартальною адаптацією.
2. Розробка плану роботи на місяць для спеціалістів команди за напрямками.
3. Розробка та впровадження маркетингової стратегії.
4. Розробка акційних пропозицій: планування та бюджетування акційної пропозиції/складання медіа плану, опрацювання смислової складової акції, постановка задач та контроль роботи команди, розрахунок ефективності роботи акції.
5. Розробка та впровадження нових цифрових продуктів, в т.ч. підготовка продукту до виходу на міжнародний ринок.


Analytical Skills
1. Аналіз локального та міжнародного legal ринку, конкурентів, цифрових продуктів, пошук точок росту проєкту.
2. Аналіз вхідних звернень за каналами, розрахунок ефективності кожного каналу (його конверсія), формування та впровадження пропозицій щодо поліпшення.
3. Аналіз сайту, його трафіку та ефективності кожного каналу.
4. Аналіз ефективності рекламних кампаній, проведених протягом місяця з поданням наступної звітності (воронка Ліди-Клієнти, % конверсії).


Budgeting
Розробка бюджетів за статтями доходу та витрат:
1. планування грошових надходжень за маркетинг-каналами та каналами продажів;
2. планування операційних витрат: маркетингових та адміністративних;
3. формування маркетингового бюджету за каналами комунікацій.

Middle Marketing Specialist
ARMAR Solutions (IT, digital marketing), Одеса
11.2022 − 05.2024 (1 рік 5 місяців)

Team Management and Marketing Management
Взаємодія з командою: маркетологи, SMM-спеціалісти, дизайнери та web-дизайнери, копірайтери, розробники, digital-спеціалісти: digital-маркетолог, ppc, таргетолог, email-маркетолог, project-менеджери.


Strategic Planning and Marketing Strategy in the local and international markets
1. Розробка та впровадження маркетингової та комунікаційної стратегії для компаній: start up, діючий бізнес на ринку від 5 до 25+ років.
2. Розробка та впровадження Growth Hacking стратегій.
3. Створення та реалізація плану маркетингу за каналами комунікацій.
4. Розробка та впровадження нових цифрових продуктів, в т.ч. підготовка продукту до виходу на міжнародний ринок.
5. Розробка маркетингових воронок: залучення, утримання та повернення клієнтів.
6. Розробка акційних пропозицій: планування та бюджетування акційної пропозиції/складання медіа плану, опрацювання смислової складової акції, постановка задач та контроль роботи команди, розрахунок ефективності роботи акції.


Analytical Skills
1. Аналіз локального та міжнародного ринку, конкурентів, цифрових продуктів, пошук точок росту для клієнта, формування ідей для бенчмарку.
2. Аналіз вхідних звернень за маркетинговими каналами, розрахунок ефективності кожного каналу (його конверсія), формування та впровадження пропозицій щодо поліпшення.
3. Аналіз сайту, його трафіку та ефективності кожного каналу.
4. Аналіз ефективності рекламних кампаній, проведених протягом місяця з поданням наступної звітності (воронка Ліди-Клієнти, % конверсії).


Budgeting
Формування маркетингового бюджету за каналами комунікацій.


Presales
1. Підготовка презентацій.
2. Аналіз потреб клієнта: проведення детального аналізу потреб клієнта та його реалізуємості з допомогою запропонованого продукту чи послуги.
3. Підготовка пропозицій та комерційних кейсів: розробка комерційних пропозицій, які відповідають потребам клієнтів.
4. Проведення презентацій та ведення демонстрацій.
5. Аналіз ринку та конкурентного середовища.

Провідний маркетолог
Медичний центр "Центр.Мед" (Медицина), Одеса
01.2022 − 10.2022 (8 місяців)

1. Управління командою на аутсорсі:
- дизайнер:
= моя робота: написання брифів для створення макетів для web та pos-матеріалів, контроль дедлайну та запуск готового продукту.
- підрядники: SMM, розробники сайту - моя робота:
= постановка планів з прописанням загальної стратегії просування за напрямками на квартал/місяць/тиждень;
= написання КМП для соціальних мереж та передача в роботу SMM;
= постановка ТЗ для розробника сайту по: створенню нових сторінок, зміни структури сторінки;
= вичитка готового матеріалу від підряду з SMM, коригування та запуск у роботу;
= аналіз звітності та коригування стратегії просування.


2. Розробка:
- бюджетів та планів на місяць/квартал;
- акційних пропозицій: планування та бюджетування акційної пропозиції/складання медіа плану, опрацювання смислової складової акції, написання текстової складової, постановка задач та контроль роботи підрядників з розробки візуалу до акційної пропозиції, розрахунок ефективності роботи акції;
- календарю розсилок за напрямами залучення нових клієнтів та утримання існуючих. Розробка текстової складової та технічна розсилка за допомогою сервісу GMS;
- нових продуктів: генерація ідей щодо запуску нового продукту або перепакування старого;
- текстового матеріалу для: POS-матеріалів, рекламних розсилок.


3. Аналіз:
- конкурентів;
- вхідних звернень за каналами, розрахунок ефективності кожного каналу (його конверсія), формування пропозицій щодо поліпшення;
- сайту, його трафіку та ефективності кожного каналу;
- інформації, наданої від лікарів для розробки нових продуктів, акційних пропозицій, планування активностей;
- ефективності РК, проведених протягом місяця з поданням наступної звітності (воронка Ліди-Клієнти, % конверсії).

Провідний маркетолог
Агенція Безпеки "Центр" (Охорона, безпека), одеса
06.2020 − 10.2022 (2 роки 3 місяці)

1. Управління командою на аутсорсі
- дизайнери - моя робота:
= написання брифів для створення макетів для web та pos-матеріалів;
= контроль дедлайну та запуск готового продукту.
- підрядники: SEO, PPC, SMM, розробники сайту - моя робота:
= постановка планів з прописанням загальної стратегії просування за напрямками на квартал/місяць/тиждень;
= написання КМП для соціальних мереж та передача в роботу SMM;
= постановка ТЗ для розробника сайту по: створенню нових сторінок, зміни структури сторінки, доданню нових лід-магнітів;
= вичитка готового матеріалу від підряду з SEO, PPC, SMM, коригування та запуск у роботу;
= аналіз звітності та коригування стратегії просування.


2. Розробка
- бюджетів та планів на місяць/квартал;
- акційних пропозицій: планування та бюджетування акційної пропозиції/складання медіа плану, опрацювання смислової складової акції, написання текстової складової, постановка задач та контроль роботи підрядників з розробки візуалу до акційної пропозиції, розрахунок ефективності роботи акції;
- календарю розсилок за напрямами залучення нових клієнтів та утримання існуючих. Розробка текстової складової та технічна розсилка за допомогою сервісу GMS;
- нових продуктів: генерація ідей щодо запуску нового продукту або перепакування старого;
- текстового матеріалу для: новин на сайті, POS-матеріалів, комерційних пропозицій.


3. Аналіз
- конкурентів;
- вхідних звернень за каналами, розрахунок ефективності кожного каналу (його конверсія), формування пропозицій щодо поліпшення;
- сайту, його трафіку та ефективності кожного каналу;
- інформації, наданої від відділу продажу для розробки нових продуктів, акційних пропозицій, планування активностей;
- ефективності РК, проведених протягом місяця з поданням наступної звітності (воронка Ліди-Клієнти, % конверсії).

Менеджер з реклами
Парк розваг "Планета" (Розваги), одеса
06.2019 − 05.2020 (10 місяців)

1. Viber, sms, e-mail розсилки зі створенням віжуалу для е-mail кампаній.
2. Запуск реклами у новинних Telegram-каналах, на сайтах новин та форумах по всій Україні.
3. Робота з дизайнером: написання брифів, подача ТЗ для додрукарської підготовки макетів.
4. Робота з підрядниками: комунікація з друкарнями, супровід повного циклу виготовлення POS-матеріалів та брендованої продукції.
5. Участь у розробці акцій: брейншторм ідей зі структуруванням інформації "хто за що відповідає", написання механік до акцій та спуск їх на регіональні парки, контроль за виконанням механік, написання розгорнутих медіа планів до акцій.
6. Запуск аудіореклами: написання текстів, контроль її запису та розміщення аудіо реклами на регіональних парках мережі.
7. Написання статей з подальшим розміщенням на медіаканалах.
8. Планування роботи pr-менеджерів згідно з івентами на квартал/півріччя.
9. Аналіз інформації, що надається регіональними pr-менеджерами та зведення інформації в єдиний звіт.
10. Участь у розробці та просуванні івентів: написання механік, підготовка поліграфічної продукції до тематичних івентів, розробка РК, що супроводжує івент.
11. Створення КП для партнерів.
12. Аналіз ефективності РК протягом місяця та зведення даних у єдиний звіт.
13. Робота з рахунками та іншою документацією, пов'язаною із запуском реклами.

Фахівець з маркетингу та зв'язків з громадськістю
Sky Park, дитячий розважальний центр (Розваги), Одеса
12.2018 − 06.2019 (6 місяців)

1. Ведення сторінок компанії у соціальних мережах Facebook та Instagram, YouTube: створення КМП, візуалів для постів та сторіз, зйомка відеоконтенту.
2. Розробка та впровадження контент плану, а також плану заходів.
3. Розробка та використання рекламних кампаній.
4. Організація viber та sms розсилок.
5. Організація та проведення заходів (пошук партнерів, анонсування, фото- та відео супровід, організація співробітників).
6. Налагодження співпраці з одеськими компаніями.
7. Фото- та відео зйомка матеріалу для залучення нових клієнтів,
РR-кампаній у мережі Інтернет.
8. Ведення сайту на базі WordPress.

маркетолог
Odesa National Economic University (Освіта), Одеса
11.2017 − 02.2019 (1 рік 3 місяці)

1. Просування навчального закладу в соціальних мережах (Facebook, Instagram): створення КМП, візуалів для постів та сторіз, зйомка відеоконтенту.
2. Адміністрування корпоративного сайту на базі WordPress: створення нових сторінок (на базі конструктора).
3. Розробка макетів для реклами в Інтернет-середовищі та друкованої продукції.
4. Створення рекламних роликів з наступним розміщенням на майданчиках університету: сайті, соціальних мережах, YouTube-каналі.
5. Робота з документами: договорами з реклами, комерційними пропозиціями щодо співпраці (університет-рекрутингові агентства).
6. Організація та супровід заходів (фото-, відео-супровід, організація співробітників, оформлення презентаційних столів).

Освіта

Odesa National Economic University  (Одеса)
Міжнародної економіки, маркетинг
повна вища, 09.2014 − 12.2019 (5 років 2 місяці)

Знання мов:

Англійська - Нижче середнього, Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Володіння програмами: MS Office CorelDRAW WordPress Бітрікс24 Notion Canva
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Основні навички: Team Management Sales Management Public Relations Budgeting Strategic Planning Project Management Marketing Management Email Marketing Product Marketing Market Research Social Media Marketing Marketing Strategy Marketing POS Material Presales Advertising Analytical Skills Цифровий маркетинг Коммунікабельність Креативність Відповідальність Командна робота Пунктуальність

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору