Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
МАЗУР ОЛЬГА
Мета: отримати гідну роботу в сфері управління та розвитку підприємства для перспективи розвитку своїх професійних якостей, реалізації потенціалу
КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ
Я висококваліфікований фахівець з успішним досвідом роботи в сфері продажів (оптових та роздрібних товарів). Величезний досвід в організації виробничих процесів (планування, аналіз, контроль). Вмію вивести компанію на новий етап (збільшити долю ринка). Навички в підборі кадрів (вмію створити сильну команду), управляти персоналом (готова стати лідером команди). Знання успішної техніки роботи на всіх етапах (повне супроводження клієнта). Володію комунікативними навичками, з легкістю встановлюю контакти, підтримую розмову, вмію домовлятися і наполягати на своєму. Легко орієнтуюся в великих обсягах інформації, можу виділяти головне, робити висновки. Вмію працювати в високому темпі та вкладатися в стислі терміни, можу сконцентруватися на поставленій задачі задля досягнення результату. Спроможна швидко зорієнтуватись та знайти вихід в складних ситуаціях, здатна налагодити роботу колективу. Ініціативна, працюю на результат, не відступаю перед труднощами.
ДОСВІД РОБОТИ
• Планування та координація всіх етапів виготовлення продукції та контроль роботи виробництва;
• Якісне забезпечення безперебійного постачання комплектуючих та запчастин;
• Контроль фінансової звітності, взаєморозрахунків з контрагентами, формування цінової політики;
• Контроль за здійсненням зовнішньоекономічної діяльності (міжнародні договори та митне оформлення);
• Планування та відстеження термінів виготовлення продукції;
• Переговори з замовниками: вибудовування партнерських відносин з
ключовими партнерами;
• Визначення цінової політики підприємства, переговори з ключовими
постачальниками та клієнтами;
• Повний контроль функціонування виробництва, забезпечення
виконання зобов’язань перед клієнтами;
• Управління персоналом 28 осіб (підбір, навчання, формування
системи мотивації);
• Участь у формуванні та контроль виконання бюджету, фінансових
планів.
Досягнення:
• Розробка стратегії розвитку підприємства / системи оцінки діяльності підприємства;
Приватний підприємець (1993 – 2022)
Сфера діяльності: виробництво в’язаного трикотажу на японському промисловому обладнанні «Shima Seiki»
• Планування та координація всіх етапів виготовлення продукції та контроль роботи виробництва;
• Якісне забезпечення безперебійного постачання комплектуючих та запчастин;
• Контроль фінансової звітності, взаєморозрахунків з контрагентами, формування цінової політики;
• Контроль за здійсненням зовнішньоекономічної діяльності (міжнародні договори та митне оформлення);
• Планування та відстеження термінів виготовлення продукції;
• Переговори з замовниками: вибудовування партнерських відносин з
ключовими партнерами;
• Визначення цінової політики підприємства, переговори з ключовими
постачальниками та клієнтами;
• Повний контроль функціонування виробництва, забезпечення
виконання зобов’язань перед клієнтами;
• Управління персоналом 28 осіб (підбір, навчання, формування
системи мотивації);
• Участь у формуванні та контроль виконання бюджету, фінансових
планів.
Досягнення:
• Розробка стратегії розвитку підприємства / системи оцінки діяльності підприємства;
• Успішно поєднувала дану роботу з роботою байєра в Італії з оптової закупівлі жіночого одягу для замовників з України та інших країн світу;
• За час мого керівництва прибуток компанії виріс на 43 %;
• Підвищення рентабельності роботи виробництва;
• Підбір та навчання молодої професійної команди.
ОСВІТА
Курський державний університет, юридичний факультет,
Художня школа з відзнакою
КУРСИ
Пройшла ряд тренінгів для підвищення власної кваліфікації на теми:
управління персоналом, розвиток бізнесу, ведення переговорів на ТОП рівні, тощо.
Вивчала курс програмування японського промислового обладнання «Shima Seiki».
ОСОБИСТІ ДАНІ
Громадянинка: українка Проживаю: м.Хмельницький, Україна
НАВИЧКИ
Системний підхід до роботи Управління підприємством / колективом
Лідерські якості та вміння мотивувати співробітників Хороші організаторські якості Здатність критично мислити та ефективно вирішувати проблеми Налагодження торгових процесів Стратегічний менеджмент Планування і самоорганізація Технічна грамотність (усна і письмова)
Психологічна стабільність в екстрених ситуаціях
ОСОБИСТІ НАВИЧКИ
Здатність знаходити, пропонувати, захищати і втілювати в життя нестандартні рішення
Володіння навичками ведення особистих переговорів на ТОП рівні Навички в галузі планування, управління і розвитку підприємства Націленість на результат, як власний, так і командний
Уміння брати відповідальність на
себе і свою команду
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Робота з комп'ютером: впевнений користувач Microsoft Office (Word, Excel)
Водій категорії «В» до відряджень готова, стаж водіння 30 років
ВОЛОДІННЯ МОВ
Англійська – А1
Італійська – А1
Угорська – А1
Російська – вільно
Українська – рідна
ЗАХОПЛЕННЯ
Подорожі
Читання
Гірські лижі
Відпочинок з родиною
Підписатись на розсилку нових резюме: "Керівник в Хмельницькому"