Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Охремчук Андрій Борисович
(Andriy Ohremchuk)
Дата народження: 13.08.1983
Місто: Рівне
Ціль: Заміщення вакантної посади.
Досвід роботи:
Заступник керуючого магазином.
30.10.2023 р. – , Магазин сімейного шопінгу «Юкі» м. Рівне.
Функціональні обов’язки:
-управління персоналом магазину;
-навчання адаптація співробітників;
-підбір персоналу;
-аналіз основних показників роботи магазину та оперативне реагування;
-забезпечення безперебійної роботи магазину;
-забезпечення високого рівня обслуговування покупців;
-навчання, контроль виконання стандартів компанії;
-облік та безпека ТМЦ;
-організація та проведення прийому товару в магазині;
-коректне проведення обліку та руху товару по магазину;
-контроль наявності товару у магазині та облік товарних залишків;
-контроль наявності коректних цінників на товарах;
-контроль проведення зміни ціни на товар;
-заміщення обов’язків керуючого магазином під час його відсутності.
Комерційний агент Jacobs.
12.09.2023 р. – 13.10.2023, ТОВ «Спринтер-центр»), м. Рівне.
Функціональні обов’язки:
-Забезпечення ефективної представленості торгових марок компанії у торгових точках;
-Проведення переговорів;
-Робота з клієнтською базою;
-Виконання планів продажу продукції;
-Аналіз та контроль дебіторської заборгованості;
-Аналіз показників виконання плану продажу продукції;
-Ведення звітності.
Керуючий магазином в роздрібній мережі Філії 1.
02.06.2014 р. – 08.09.2023, ТОВ «Дієса»(ТМ ‘Ельдорадо’), м. Рівне.
Функціональні обов’язки:
– Керування продажами (аналіз KPI, робота з показниками персоналу, розробка плану підвищення ефективності, аналіз та покращення NPS);
- керування персоналом (до 20 людей);
– планування продажів в розрізі день, тиждень, місяць;
– робота з зверненнями клієнтів відповідно до ЗУ «Прав споживачів»;
– підбір, адаптація, навчання нових співробітників;
– навчання, контроль виконання стандартів по роботі персоналу;
– розвиток співробітників (забезпечення проф, зростання, оцінка компетенцій, делегування);
– робота з асортиментом, правилами викладки, розміщення товару;
– навчання та робота з замовленнями через різні платформи інтернет;
– моніторинг ринку та конкурентів;
– робота з маркетинговими активностями, контроль виконання;
– забезпечення взаємодії між усіма відділами (бухгалтерія, склад, безпека);
– ведення внутрішньої звітності;
– планування та оперативне корегування робочих графіків співробітників;
– контроль виконання обов’язків персоналу;
– виконання особистих доручень керівника.
Адміністратор торгівельного залу
01.04.2014 р. – 01.06.2014 р. ТОВ «Дієса»(ТМ ‘Ельдорадо’), м. Рівне.
Функціональні обов’язки:
– перевірка знань персоналу;
– консультування клієнтів, здійснення продажів;
– моніторинг конкурентів;
– контроль за дотриманням мерчандайзингу залу;
– проведення опитувань відвідувачів;
– проведення презентацій;
– контроль чистоти та порядку в торговому залі;
- контроль дотримання графіків персоналу;
– навчання продавців (товар, техніка продажу);
Технік з налагоджування та випробувань
01.11.2013 р. – 01.04.2014 р. ТОВ «Дієса»(ТМ ‘Ельдорадо’), м. Рівне.
- консультація клієнтів по використанню побутової техніки;
- навчання продавців, допомога в роботі з клієнтами на залі;
- виконання налагодження, першого старту, підготовка до роботи різної побутової техніки;
- налаштування програмного забезпечення на техніці побутового використання;
- навчання та робота з ліцензійним ПЗ;
- виконання стандартів обслуговування;
Продавець непродовольчих товарів
01.03.2012 р. – 01.11.2013 р. ТОВ «Дієса»(ТМ ‘Ельдорадо’), м. Рівне.
– дотримання стандартів обслуговування;
– виконання планів продажів;
– консультування клієнтів, здійснення продажів, супровід клієнта;
– виставка товарів, дотримання чистоти;
– оформлення поточних акцій;
– навчання, відвідування спец семінарів;
Технік з налагоджування та випробувань
03.10.2011 р. – 01.03.2012 р. ТОВ «Дієса»(ТМ ‘Ельдорадо’), м. Рівне.
Продавець непродовольчих товарів
02.08.2009 р. – 03.10.2011 р. ТОВ «Торгова компанія Ельдорадо», м. Рівне.
Продавець непродовольчих товарів
09.06.2008 р. – 01.08.2009 р. ТзОВ «Ельдорадо Захід», м. Рівне.
Викладач кафедри менеджменту організацій та міжнародної економічної діяльності
01.09.2005 р. – 30.06.2008 р. Рівненський інститут слов’янознавства Київського славістичного Університету, м. Рівне.
Освіта:
вересень 2000 р. – липень 2004 р., Вищий навчальний заклад «Рівненський інститут слов’янознавства» Київського славістичного університету (денна форма навчання). Бакалавр з менеджменту, спеціальність Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності.
вересень 2004 р. – червень 2005 р., Приватний Вищий навчальний заклад «Рівненський інститут слов’янознавства» Київського славістичного університету (денна форма навчання). Спеціаліст за напрямком «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»
вересень 2006 р. – червень 2007 р., ., Національний університет водного господарства та природокористування. (заочна форма навчання). Магістр за напрямком Менеджмент/ Менеджмент організацій / Управління проектами
Професійні навички:
– володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет);
– вміння користуватися офісною технікою;
– проходив різні тренінги по підвищенню ділових навичок, навичок особистих продажів, організації роботи, роботи з персоналом;
Знання мов: українська – вільно володію; англійська – початкова.
Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, ініціативність, порядність. Врівноважений, стресостійкий, відповідальний, пунктуальний, вміння працювати в команді, здатний до самостійного прийняття рішень та вирішення поточних питань, здатність швидко навчатися, націленість на результат.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружений, двоє дітей
Власне авто: водійські права категорії «В», наявний власний автомобіль.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Керівник в Рівному"