UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві, Резюме в Івано-Франковому, Резюме в Харкові, Резюме в Львові
  4. Резюме Керівник call-центра, Администратор в Києві
  5. Керівник call-центра, Администратор
Запропонувати вакансію
Резюме Керівник call-центра,  Администратор
Лебедєва Наталі

Керівник call-центра, Администратор

Заблоковано
 15 грудня 2022  Місто: Київ
 Готова до переїзду в: Івано-Франкове, Харків, Львів
Вік:38 років
Режим роботи:віддалена робота
Рубрики: Медицина, фармацевтика; Офісний персонал; Керівництво
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Головний адміністратор
Німецька Стоматологія (Стоматологічні послуги), Харків
03.2012 − По теперішній час (12 років 1 місяць)

Пошук та навчання нових співробітників. Створення командного духу. Розвиток нових проектів в роботі Організація роботи колл- центра та контроль якості.  Профілактика конфліктів та регулювання існуючих Продаж послуг.  Сторення бази постійних клієнтів, аналіз та удосконалення методів роботи з нею. Ведення звітностіта його аналіз. 

Особисті досягення

Створення дістанційної школи "Ідеальний медичний сервіс"

Освіта

Харківский медичний колледж №1 (Харків)
Медична сестра
середньо-спеціальна, 09.2002 − 06.2004 (1 рік 9 місяців)

Додаткова освіта

 2014 Курси «Реанімаційні заходи у стоматологічній клініці»
 2015 «Школа для адміністраторів», Академія Заблоцького
 2016 Medical Business Forum
 2018 "Правові питання надання медичної допомоги (послуг) у сучасних умовах"
  2019 Курси Надання першої допомоги, всеукраїнське товариство парамедиків "Ukrainian Paramedic Group"

Знання мов:

Українська - Вище середнього, Англійська - Початковий, Румунська - Початковий, Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Впевнений користувач . Працювала з Lakmus (спільно з розробниками створювала модули під кліента),Dental4Windows,Denta. Microsoft Word ,Excel, PowerPoint
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Про себе Вважаю, що одна з головних якостей адміністратора – швидке та адекватне реагування на індивідуальність кожного клієнта. Незалежність від системи, вміння шукати та знаходити унікальні рішення ситуацій. Висока компетенція, концентрація сил та найголовніше, на мій погляд, душевна щедрість – запорука продуктивної роботи адміністратора. Хоббі - не уявляю своє життя без подорожей. Це вдохновляє. Поповнює внутрішній потенціал. Також дуже люблю спорт. Останне захоплення - біг. Мотивувала нашу команду бігти марафон разом. Остання дистанція склала 10 км, теперь мрію взяти відстань у 20 км
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Шукаю роботу ,від якоі будуть сяяти очі. Розвиток нових проєктів. Створення сильноі команди, яка буде працювати злагожденно та приносити фантастичні результати

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору