Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
КОМПЕТЕНЦІЇ:
Більше 2-х років на керівних посадах здійснюю контроль за своєчасним та оперативним виконанням доручень підлеглими працівниками, а також навчанням і розвитком персоналу, завдяки чому покращую якість роботи компанії.
Організовую роботу та ефективну взаємодію всіх структурних підрозділів спрямовуючи їх діяльність на розвиток і стабільну роботу компанії.
Проводжу роботу щодо зміцнення трудової дисципліни, сприяю розвитку творчої ініціативи і трудової активності працівників.
Забезпечую поєднання економічних та адміністративних методів керівництва для підвищення ефективності праці, а також підсилення відповідальності кожного працівника за доручену йому справу та результати всього колективу.
Працюю в команді для досягнення єдиної мети.
КАР’ЄРА:
Квітень 2019 – січень 2020 (9 місяців)
ТОВ "ЕЙДІКОМ"
Посада: Керівник служби технічної підтримки
Функції:
координація роботи партнерських організацій та підлеглих працівників;
взаємодія з контролюючими органами;
контроль процесів розробки, створення і впровадження автоматизованої системи передачі та обробки інформації;
розробка та підготовка документів щодо побудови комплексної системи захисту інформації (КСЗІ) для проходження державної експертизи у сфері технічного захисту інформації;
документальне супроводження проекту компанії;
контроль за виконанням регламентних робіт щодо належного функціонування автоматизованої системи передачі та обробки інформації.
Лютий 2018 – березень 2019 (1 рік 1 місяць)
ПП "ВІ АЙ ПІ ДЕПАРТАМЕНТ"
Посада: Керівник служби технічної підтримки
Функції:
участь в робочих групах з підготовки та розробки щодо питань роботи алгоритму взаємодії з користувачами автоматизованої системи передачі та обробки інформації;
контроль процесів розробки, створення і впровадження автоматизованої системи передачі та обробки інформації;
підготовка внутрішніх регламентів, нормативної документації та аналіз поточної діяльності підприємства;
розробка та підготовка документів щодо побудови комплексної системи захисту інформації (КСЗІ) для проходження державної експертизи у сфері технічного захисту інформації;
розробка та організація програм навчання персоналу щодо надання якісної технічної підтримки користувачам автоматизованої системи передачі та обробки інформації;
контроль за своєчасним та оперативним виконанням доручень підлеглими працівниками;
взаємодія з контролюючими органами.
Грудень 2015 – лютий 2016 рр. (2 місяці)
Філія «Київська» Приватного підприємства «Таврія Плюс»
Посада: оператор з введення даних в ЕОМ
Функції:
внесення даних про товар з первинних документів (видаткові накладні, накладні внутрішнього переміщення, акти списання та інше) в облікову систему магазину (1C);
оформлення внутрішнього переміщення готової продукції або сировини в 1С (між підрозділами, магазином і складом);
проведення переоцінки та формування цінників.
Січень 2012 – липень 2015 рр. (3 роки 7 місяців)
ТОВ «Інформ трейд Україна»
Посада: консультант з економічних питань
Функції:
інформаційні послуги у сфері державних закупівель (допомога в оприлюдненні інформації, передбаченої Законом України «Про здійснення державних закупівель» на веб-порталі Уповноваженого органу та в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель);
підготовка проектів документів, пов’язаних із проведенням процедур державних закупівель;
реєстрація документів та складання інформаційних таблиць;
аналіз поточної діяльності компанії, формування і здача щотижневої звітності про виконану роботу;
прийом, обробка і розподіл вхідних дзвінків.
Червень 2009 - серпень 2010 рр. (1 рік 3 місяці)
ТОВ «Оператор електронної реєстрації та звітності»
Посада: спеціаліст відділу консультаційної підтримки (Call-центр)
Функції:
інформування клієнтів про послуги організації та нововведення;
прийом, обробка і розподіл вхідних дзвінків;
здійснення вихідних дзвінків клієнтам організації та потенційним клієнтам;
прийом та реєстрація заявок від користувачів;
контроль та розширення бази знань співробітників відділу;
консультації та навчання користувачів роботі з СПЗ («Бест звіт», WEB-портал «zvitoperator.com.ua»);
вирішення проблем користувачів по телефону, електронною поштою.
Серпень 2007 – березень 2008 років (8 місяців)
ТОВ «АПЦ, Лтд»
Посада: менеджер з адміністративної діяльності
Функції:
реєстрація документів та складання інформаційних таблиць;
ведення архіву документів;
прийом, обробка і розподіл вхідних дзвінків;
кадрова робота.
Жовтень 2006 – липень 2007 років (10 місяців)
ТОВ «Агентство торгових консультантів»
Посада: спеціаліст інформаційного відділу
Функції:
реєстрація документів та складання інформаційних таблиць;
ведення архіву документів;
прийом, обробка і розподіл вхідних дзвінків;
кадрова робота.
ОСВІТА:
2006-2010 рр. – Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв України (м. Київ)
(спеціальність «Документознавство та інформаційна діяльність», кваліфікація «Документознавець фінансових, банківських та підприємницьких структур», диплом магістра).
2005-2006 рр. – Міжрегіональне вище професійне училище зв’язку (м. Київ).
(спеціальність «Діловодство», кваліфікація «Діловод», диплом з відзнакою).
2004-2005 рр. – Міжрегіональне вище професійне училище зв’язку (м. Київ).
(спеціальність «Секретар, асистент референта», диплом з відзнакою)
ДОДАТКОВА ОСВІТА, КУРСИ:
2019 р. – ТОВ "Александров" (Автошкола), водійські права категорії "В" (м. Київ)
2020 р. – Katran Dive Centre (PADI), сертифікат Open Water Diver (м. Київ)
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:
впевнений користувач ПК та прикладних програм;
досвід оперативного пошуку і систематизації даних;
практичні навички роботи з 1С 8.2 Підприємство;
розробка та підготовка документів;
підбір, навчання, адаптація та мотивація персоналу.
ІНОЗЕМНІ МОВИ:
English Elementary
ІНТЕРЕСИ/ХОББІ:
Кулінарія, тренажерний зал, дайвінг, катання на сноуборді, музика.Підписатись на розсилку нових резюме: "Керівник проекту, Project manager в Києві"