Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Маркетинговий менеджер
з 08.2023 по 02.2024 (6 місяців)
Marketing Blendz, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)
На даній посаді працюю менеджером з маркетингу. Основне завдання - системно налаштувати залучення нових клієнтів і забезпечити високий рівень їхньох задоволеності на ринках США та Канади.
Методи, які я використовую:
- Сегментація та спілкування з сегментами цільової аудиторії через цільові сторінки, сторінки в соціальних мережах і контент.
- Розробка маркетингових стратегій та звернення до кожного сегмента, щоб максимізувати залучення та конверсію.
- Проведення комплексного аналізу маркетингових стратегій, повідомлень і позиціонування конкурентів.
- Визначення сильних та слабких сторін, можливості та загрози для прийняття стратегічних рішень.
- Управління командою: включаючи підбір, структурування, нагляд і сприяння розвитку маркетингових відділів.
- Оцінка ефективності існуючих рекламних кампаній і маркетингових каналів.
- Аналіз трафіку веб-сайту, цільових сторінок та контактних форм, щоб виявити вузькі місця конверсії.
- Розробка стратегії для покращення коефіцієнтів конверсії, зосереджуючись на оптимізації взаємодії з користувачем
- Налагодження співпраці з відділом продажів, визначення та опис цільових потенційних клієнтів, придатних для продажу
- Налагодження координації та систематичного обміну даними та комунікації з відділом продажів.
У результаті я підвищив рентабельність інвестицій у рекламу на 30% у 50 компаніях за допомогою сегментації аудиторії: успішно впровадив стратегії сегментації аудиторії та створив індивідуальні воронки для кожної цільової аудиторії, що призвело до значного збільшення прибутковості реклами.
Директор з маркетингу
з 04.2022 по 08.2023 (1 рік 4 місяці)
iT-Outstaffing™, Дистанційно (IT)
На цій посаді я працював менеджером з цифрового маркетингу. Основним завданням було системно налаштувати залучення нових клієнтів і забезпечити високий рівень задоволеності шляхом ефективного просування продукту на ринках США, Канади, Австралії, Англії, Німеччини, Франції та Скандинавії. Завдяки наступтим методам:
- Сегментація та стратегії ефективного використання інструментів, суперуспішна компанія на LinkedIn.
- Управління командою: включаючи підбір, структурування, нагляд і сприяння розвитку маркетингових відділів.
- Розробка маркетингових стратегій та воронок для кожного сегмента, щоб максимізувати залучення та конверсію.
- Проведення комплексного аналізу маркетингових стратегій конкурентів.
- Налагодження співпраці з відділом продажів, визначення та опис цільових потенційних клієнтів, придатних для продажу
- Покращення коефіцієнтів конверсії та залучення кваліфікованих потенційних клієнтів
- Систематичний аналіз та дослідження потенційних клієнтів
- Просування продукції в США, Канаді, Австралії, Англії, Німеччині, Франції, Скандинавії.
- Налагодження систематичного керування клієнтами, обробки відмов і керування зворотним зв’язком.
Як наслідок, компанія почала перевиконувати свою ціль щодо кваліфікованих цільових потенційних клієнтів лише через 3 місяці після початку кампанії.
Директор з маркетингу
з 05.2017 по 02.2022 (4 роки 9 місяців)
Franklin Finance, Вся Україна (Фінанси, банки, страхування)
На цій посаді я приєднався на рівні ідеї та допоміг побудувати успішний фінансовий бізнес, зосереджений на інвестиціях, кредитах і фінтех-рішеннях. Основною метою було створення системи просування та збільшення прибутку від інвестицій. Ми досягли результату завдяки:
- Сегментації та систематичного залучення клієнтів через маркетинг, насамперед через розробку продукту на основі даних відділу продажів та опитувань клієнтів.
- Управління командою: включаючи підбір, структурування, нагляд і сприяння розвитку маркетингових відділів
- Сегментації аудиторії
- Розробці і реалізації стратегії цифрового маркетингу для створення та просування продуктів і послуг компанії
- Комплексного аналізу маркетингових стратегій конкурентів
- Оцінці ефективності існуючих рекламних кампаній і маркетингової воронки.
- Системному аналізу і дослідженням.
- Налагодженню систематичного планування та перевірки фактів
- Ефективним комунікаційним стратегіям з відділом продажів, суттєві покращення показників конверсії
- Налагодженню систематичного керування клієнтами, обробки відмов і керування зворотним зв’язком.
- Оптимізація управління часом
- Запуску і оптимізації рекламних кампаній
У результаті я успішно досяг 300% збільшення рентабельності інвестицій протягом 2 років завдяки оптимальному просуванню, створенню лінійки продуктів і показникам розвитку.
Директор з маркетингу
з 03.2011 по 05.2017 (6 років 2 місяці)
PCM company, Вся Україна (Маркетинг, реклама, PR)
Я приєднався до цієї ролі на етапі стартапу. Основним завданням було системно налагодити залучення нових клієнтів і забезпечити високий рівень їхньої задоволеності. Досягнув мети через:
- Залучення клієнтів офлайн та онлайн організували:
- Аналіз результатів просування та сегментація цільової аудиторії.
- Розробку стратегії і тактичного плану
- Побудову команди з необхідними функціями
- Контроль виконання завдань і управління
- Проведення систематичних опитувань клієнтів
- Налагодження обміну інформацією з відділами продажу та підтримки
- Запуск і оптимізація рекламних кампаній
- Оптимізацію офлайн-рекламних каналів, таких як телебачення, радіо, рекламні щити та вивіски
- Налагодження систематичного планування та перевірки фактів
- Ефективні комунікаційні стратегії призводять до підвищення коефіцієнтів конверсії
- Оптимізацію управління часом
В результаті 80% зі 100 компаній досягнули верхніх позицій у своїх нішах. Оскільки вони мають здатність залучати клієнтів і керувати ними за потреби, досягаючи бажаних цілей.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Маркетинговый директор в Києві"