Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Освіта:
- 1993-2003 рік – Авторський навчально – виховний комплекс «ДВЗ-ЗОШ» Ι –ΙΙΙ ступенів міста Ужгорода Закарпатської області;нагороджена золотою медаллю «За особливі успіхи в навчанні».
- 2003-2008 рік – Закарпатський державний університет, економічний факультет, спеціальність «Облік і аудит». Кваліфікація – магістр з обліку і аудиту.
Досвід роботи:
- Вересень 2005 року - травень 2007 року – промоутер - консультант рекламних акцій в торгових центрах Закарпатської області;
Функціональні обов’язки:
- здійснення мерчандайзингу;
- консультування покупців;
- проведення дегустацій та тестування продукції;
- складання звітів про здійснену роботу.
Досягнення:
Вирішення поставлених керівництвом задач в проведенні акцій; створення позитивного враження клієнтів про компанію, товари якої я представляю; усунення конкурентів аналогічної продукції; залучення широкого кола споживачів і в кінцевому результаті-підвищення попиту на рекламовану продукцію.
- Жовтень 2005 року – травень 2007 року – лаборант інженерно – технічного факультету Ужгородського національного університету, кафедра міського будівництва та господарства;
Функціональні обов’язки:
- виконання разом з викладачами планової навчальної роботи, участь у підготовці і проведенні лабораторних робіт, підготовці наочних посібників, естетичному оформлені робочих місць;
- надання допомоги викладачам у підготовці необхідного ілюстративного матеріалу та наочного приладдя для практичних і лабораторних робіт та участь в їх проведенні;
- надання допомоги науковим співробітникам кафедри, аспірантам, магістрам у підготовці та проведенні заліків та іспитів.
Досягнення:
Надання ефективної та швидкої допомоги викладачам та науковим співробітникам в проведенні навчального процесу та контролю знань студентів.
- грудень 2007 року – методист методичного кабінету при управлінні культури Закарпатської обласної державної адміністрації;
- Жовтень 2008 року – листопад 2010 – провідний економіст та бухгалтер Ι категорії при централізованій бухгалтерії управління культури Закарпатської ОДА;
Функціональні обов’язки:
- фінансове планування, складання кошторисів для низки підвідомчих установ (бібліотек, театрів, філармоній);
- бюджетування;
- аналіз фінансової діяльності;
- контроль за діяльністю підвідомчих установ;
- оформлення касових документів та проведення розрахунків;
- складання договорів.
Досягнення:
Покращення роботи підвідомчих установ в зв’язку з ефективною організацією робочого процесу, швидким реагуванням на проблеми, що виникають. Удосконалення та систематизація економічної інформації в комп’ютеризованому вигляді. Відмінна оцінка моєї роботи керівництвом.
- Січень 2013 року – червень 2015 року – бібліотекар та вчитель недільної школи при Посольстві України в Туркменістані.
Функціональні обов’язки:
- ведення обліку книг та періодичних видань в бібліотеці Посольства;
- організація та реалізація навчального процесу з учнями різних вікових категорій;
- режисування, організація та проведення тематичних музично-драматичних концертів та вистав.
Досягнення:
Залучення нових учнів до навчального процесу, поширення української мови та культури українського народу серед російськомовного населення.
- Квітень 2016 року – жовтень 2016 року - Провідний економіст методичного кабінету та централізованої бухгалтерії;
-
- 2017 – 2019 р.р. - ТОВ «Провідент Фінанс» економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності.
Функціональні обов’язки: фінансове планування, оформлення касових документів та договорів тощо.
Інші навики та знання:
- ПК на рівні досвідченого користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Access, Internet);
- Вільно володію українською та російською мовами; англійська та словацькі мови - середній рівень.
- Водій категорії «В».
Особисті якості:
Аналітичний склад розуму, працьовитість, наполегливість, бажання до навчання, цілеспрямованість, комунікабельність, енергійність, ініціативність, відповідальність, наполегливість, активна життєва позиція.
Шукаю віддалену роботу на неповний робочий день.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер в Києві"