Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- Встановлення контакту з клієнтами та виявлення їхніх потреб
- Операційний супровід клієнтів, надання інформації, підключення клієнтів та розв'язання проблем, які можуть виникати у клієнтів у процесі роботи
- Опрацювання звернень клієнтів по органічному траффіку з сайту UAPAY
- Постановка задач в Worksection
- Обробка задач від фінансового відділу (Фінансовий моніторінг)
- Підтримання комунікації з існуючими клієнтами та їх розвиток.
- Утримання клієнтів і збільшення продажів компанії
- Взаємодія з іншими відділами для організації ефективної роботи з мерчантами (sale, операційний відділ, фінансовий відділ, технічний відділ)
Обов’язки:
-прийом та обробка клієнтських запитів (телефон, поштові листи)
-консультування клієнтів
-фіксування в CRM предмету та історії звернення клієнта, передача запиту до відповідного підрозділу/особи
-аналіз проблем, що виникають у клієнта та узгодження варіантів вирішення
-комунікація з іншими відділами компанії та формування звітності
Досягнення:
-якісне опрацьовування запитiв клієнта
-вміння якісно будувати комунікацію
-вмiння орієнтовтисяі на позитивний результат
-грамотне усне та письмове мовлення
-здатність швидко навчатися
- логічне мислення
- вміння працювати в команді
- відстеження запитів клієнтів
- діагностування та збір інформації для вирішення проблеми
- організація ефективної комунікації
- контролювання процесів та результатів
- підготовка альтернативних способів вирішення запитів
- усунення проблем клієнтів
- аналіз ступеня задоволеності клієнтів
- удосконалення внутрішніх процесів
- здійснення внутрішніх операцій з метою покращення якості обслуговування
- сare-calls
- створення та відстеження виконання завдань у Jira
- створення тикетів та супровід клієнтів через OTRS
- ведення щомісячної звітності
- ведення бази клієнтів
- підтримка існуючих клієнтів
- виявлення потенційних клієнтів
- консультування по телефону
- підготовка індивідуальних пропозицій виходячи з переваг клієнтів
- робота із претензіями клієнтів
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер по роботі з клієнтами в Києві"