UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер по роботі з клієнтами в Києві
  5. Менеджер по роботі з клієнтами
Запропонувати вакансію
Резюме Менеджер по роботі з клієнтами
Москаленко Ольга

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяМенеджер по роботі з клієнтами

Заблоковано
40 000 грн.
 29 липня  Місто: Київ
Вік:50 років
Режим роботи:повний робочий день, часткова зайнятість
Рубрики: HR, управління персоналом; Готельний бізнес; Робота за кордоном
Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Менеджер із супроводу клієнтів
Національний платіжний сервіс UAPAY (Фінансові послуги), Київ
12.2022 − 04.2023 (4 місяці)

- Встановлення контакту з клієнтами та виявлення їхніх потреб
- Операційний супровід клієнтів, надання інформації, підключення клієнтів та розв'язання проблем, які можуть виникати у клієнтів у процесі роботи
- Опрацювання звернень клієнтів по органічному траффіку з сайту UAPAY
- Постановка задач в Worksection
- Обробка задач від фінансового відділу (Фінансовий моніторінг)
- Підтримання комунікації з існуючими клієнтами та їх розвиток.
- Утримання клієнтів і збільшення продажів компанії
- Взаємодія з іншими відділами для організації ефективної роботи з мерчантами (sale, операційний відділ, фінансовий відділ, технічний відділ)

Акаунт менеджер
ТОВ "Локал Експрес", Київ (IT), Київ
08.2021 − 07.2022 (10 місяців)

Обов’язки:
-прийом та обробка клієнтських запитів (телефон, поштові листи)
-консультування клієнтів
-фіксування в CRM предмету та історії звернення клієнта, передача запиту до відповідного підрозділу/особи
-аналіз проблем, що виникають у клієнта та узгодження варіантів вирішення
-комунікація з іншими відділами компанії та формування звітності
Досягнення:
-якісне опрацьовування запитiв клієнта
-вміння якісно будувати комунікацію
-вмiння орієнтовтисяі на позитивний результат
-грамотне усне та письмове мовлення
-здатність швидко навчатися
- логічне мислення
- вміння працювати в команді

Операційний менеджер
Newtrex ((Сфера обслуговування, сервіс, послуги, продаж)), Київ
01.2019 − 02.2021 (2 роки 1 місяць)

- відстеження запитів клієнтів
- діагностування та збір інформації для вирішення проблеми
- організація ефективної комунікації
- контролювання процесів та результатів
- підготовка альтернативних способів вирішення запитів
- усунення проблем клієнтів
- аналіз ступеня задоволеності клієнтів
- удосконалення внутрішніх процесів
- здійснення внутрішніх операцій з метою покращення якості обслуговування
- сare-calls
- створення та відстеження виконання завдань у Jira
- створення тикетів та супровід клієнтів через OTRS
- ведення щомісячної звітності

 Є рекомендації з даного місця роботи
Менеджер клієнтського відділу
Newtrex (Послуги, сервіс, підтримка), Київ
08.2014 − 12.2018 (4 роки 3 місяці)

- ведення бази клієнтів
- підтримка існуючих клієнтів
- виявлення потенційних клієнтів
- консультування по телефону
- підготовка індивідуальних пропозицій виходячи з переваг клієнтів
- робота із претензіями клієнтів

 Є рекомендації з даного місця роботи

Освіта

Університет туризму, економіки та права (Київ)
Спеціальність "Менеджмент організацій" кваліфікація менеджер-економіст, Київ
повна вища, 09.2000 − 06.2003 (2 роки 9 місяців)
Київський технікум готельного господарства (Київ)
Організація обслуговування в готелях та туристичних комплексах
середньо-спеціальна, 09.1991 − 02.1994 (2 роки 5 місяців)

Знання мов:

Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно), Англійська - Середній

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Професійний менеджер по роботі з клієнтами з досвідом вирішення складних завдань та надання першокласного cервісу протягом понад 8 років. Відкрита новим процесам та змінам..
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Реалізувати свій потенціал на 100%. Розвиток. Отримувати задоволення від роботи. Поліпшувати якість життя та підвищувати свій дохід.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору