UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Полтаві
  4. Резюме Менеджер з адміністративної діяльності, менеджер з персоналу в
  5. Менеджер з адміністративної діяльності, менеджер з персоналу
Запропонувати вакансію
Резюме Менеджер з адміністративної діяльності, менеджер з персоналу
Глушич Наталія

Менеджер з адміністративної діяльності, менеджер з персоналу

Заблоковано
15 000 грн.
  3 травня 2022  Місто: Полтава
Вік:44 роки
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: HR, управління персоналом; Офісний персонал
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

ОСВІТА:


Вересень 2020 - Грудень 2021 року

Диплом магістра

Вищий навчальний заклад Укоопспілки

«Полтавський університет економіки і торгівлі»

Спеціальність: 073 Менеджмент

Кваліфікація: Магістр Управління та адміністрування


Вересень 1998 – Червень 2003 року

Диплом спеціаліста

Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г. Короленка

Філологічний факультет

Спеціальність: Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова і література, мова і література (англійська)

Кваліфікація: Учитель української мови і літератури, іноземної мови (англійська) та зарубіжної літератури


ДОСВІД РОБОТИ:


Вересень 2021 - Квітень 2022 року

ТОВ «ТерраЛаб Ай Ті» м. Хмельницький

(виробник програмного продукту для медичних лабораторій)

Відділ впровадження

Фахівець з консультування по програмному забезпеченню

  • навчала персонал медичних закладів (лабораторій), які впроваджували в роботі підприємства Лабораторно-інформаційну програму (ЛІС) «ТERRALAB» з метою автоматизації лабораторних бізнес-процесів;
  • консультувала персонал медичних закладів (лабораторій) щодо роботи функціоналу й модулів ЛІС «ТERRALAB»;
  • розробляла та начитувала відео-інструкції про роботі модулів ЛІС «ТЕRRALAB».


  • Вересень 2021- Лютий 2022 року
  • ТОВ «ЛАБ24» м. Київ
  • (приватний медичний заклад,
  • надання виїзних послуг по забору біологічного
  • матеріалу для виконання лабораторних досліджень)
  • Участь у проекті команди «ЛАБ24» – будь-які аналізи там, де тобі зручно»:
  • брала участь в організації роботи лабораторних бізнес-процесів сервісу з надання лабораторних послуг, які замовляють клієнти, користуючись сайтом «ЛАб24»;
  • координувала та супроводжувала роботу медичних реєстраторів пункту сортування біологічного матеріалу;
  • контактувала з лабораторіями-виконавцями.

Травень 2019 - Вересень 2021

ТОВ «МЕДИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ» м. Полтава

(приватна клініко-діагностична лабораторія)

заступник директора з адміністративних питань

  • відповідала за пакет документів щодо Ліцензування закладу охорони здоров’я та своєчасне подання до МОЗ інформації щодо змін в роботі медичного закладу;
  • відповідала за ведення внутрішньої документації підприємства:
  • внесення змін до існуючих документів згідно змін в законодавстві (Положення, Кодекси);
  • складання протоколів (рішень), положень;
  • складання наказів з основної діяльності підприємства;
  • участь у складанні штатного розпису підприємства;
  • подовження різного роду дозвільних документів;
  • була відповідальною за підтримку та ведення зовнішньої документації підприємства:
  • листування з органами місцевого самоврядування, підрядниками (контрагентами) та партнерами;
  • договори оренди, страхування та інші види договорів;
  • відповідала за організацію робіт щодо відкриття нових кабінетів (лабораторних офісів) підприємства:
  • пошук приміщення;
  • пошук підрядників, поетапний контроль виконання робіт;
  • отримання дозвільних документів відповідних служб;
  • запуск нового кабінету;
  • організовувала та контролювала підготовчі роботи по впровадженню програм для автоматизації лабораторних бізнес-процесів підприємства (ЛІС «ТERRALAB», Лабораторна програма «Medcloud»);
  • відповідала за запуск ЛІС «ТERRALAB»;
  • навчала персонал, розробляла інструкції та алгоритми для персоналу по роботі з новим програмним забезпеченням;
  • брала участь у робочій групі з ребредингу закладу під бренд лабораторії «CSD»;
  • брала участь у проведенні організаційних заходів, ділових зустрічей та переговорів за участю адміністрації підприємства;
  • супроводжувала корпоративних клієнтів лібораторії.

Грудень 2018 - Квітень 2019 року

ФОП «Кожан В.Ю.» м. Полтава

(приватний заклад харчування)

інспектор з кадрів

  • відповідала за пошук та підбір персоналу;
  • вела кадрову документацію ФОП.

Квітень 2018 – Грудень 2018 року

ТОВ «Студія «Місто» м. Полтава

(місцевий телеканал)

інспектор з кадрів

  • відповідала за кадрову документацію підприємства;
  • брала участь у складанні виробничого документообігу, пов’язаного з діяльністю підприємства (плани, інструкції, алгоритми дій, протоколи);

ТОВ «МЕДИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ» м. Полтава

(приватна клініко-діагностична лабораторія)


Січень 2017 року – Березень 2018 року

заступник директора з управління персоналом

Червень 2013 – Січень 2017 року

головний адміністратор

На обох займаних посадах обов’язки, що виконувала, були тотожні:

  • відповідала за кадрову документацію підприємства (прийняття, переведення та звільнення працівників, штатний розпис, графіки змінності, табель, відпустки, особові справи, посадові інструкції, трудові книжки);
  • розробляла Колективний договір і ПВТР підприємства;
  • складала та розробляла внутрішні локальні документи підприємства (Кодекси, правила, інструкції, алгоритми та порядки дій, прейскуранти на послуги);
  • займалась пошуком персоналу, організовувала навчання, стажування та адаптацію персоналу;
  • готувала документи з пакету нормативно-правових актів з питань охорони праці;
  • вела ділову переписку з органами місцевого самоврядування, постачальниками та партнерами;
  • контактувала з органами місцевого самоврядування, постачальниками та партнерами щодо діяльності підприємства та надання медичних послуг;
  • брала участь у підготовці підприємства та документації до планових перевірок з боку контролюючих органів;
  • готувала пакет документів для Акредитації закладу;
  • слідкувала за вчасним проходженням медичних оглядів персоналу та проходженням атестації та курсів підвищення кваліфікації;
  • займалась поточною організацією роботи структурних підрозділів підприємства (кабінетів забору біологічного матеріалу), координувала та забезпечувала їх життєдіяльність;
  • контролювала роботу персоналу, дотримання робочих інструкцій та дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку;
  • спілкувалась з клієнтами (пацієнтами) та допомагала у розв’язанні проблемних ситуацій;

Грудень 2008 – Червень 2013 року

менеджер з адміністративної діяльності

  • зустрічала клієнтів (пацієнтів) та консультувала щодо графіку роботи підприємства, правил підготовки, умов забору біологічного матеріалу, видавала готові бланки результатів лабораторних досліджень;
  • надавала інформацію щодо медичних послуг, переліку лабораторних досліджень та їх вартості, строків виконання;
  • виконувала реєстрацію пацієнтів та замовлених послуг за допомогою лабораторного програмного забезпеченням «Медучет»;
  • виконувала функції кол-центру: прийом телефонних дзвінків та надання необхідної інформації щодо роботи та послуг підприємства;
  • координувала робочі питання кабінету забору біологічного матеріалу;
  • відповідала за стажування та навчання нових працівників;
  • складала звітну документацію для бухгалтерії, вела касові операції;

Липень 2007- Листопад 2008 року

ТОВ «ПОЛТАВАСЬКА ІНВЕСТЕЦІЙНА КОМПАНІЯ»

(кінотеатр імені І.П. Котляревського) м. Полтава

старший адміністратор

  • вела виробничий документообіг, пов’язаний з діяльністю підприємства (планування показу фільмів, ведення договорів з дистриб’юторами, ведення листування з дистриб’юторами, партнерами, органами місцевого самоврядування);
  • планувала репертуар кінотеатру згідно графіку виходу кінострічок;
  • відповідала за ведення кадрового документообігу підприємства;
  • займалась пошуком персоналу, організацією навчання та стажування.

ДОСВІД РОБОТИ НА ГРОМАДСЬКИХ ЗАСАДАХ:

2010 рік - 2015 рік - Депутат Полтавської міської ради шостого скликання.


ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:

Досвід роботи:

  • з організації роботи персоналу, ведення кадрової документації, роботи з клієнтами;
  • з організації роботи підрозділів підприємства;
  • з відкриття медичного кабінету та отримання дозвільних документів;
  • з лабораторним програмним забезпеченням «TERRLAB», «Медучет»;
  • знання мов: українська — рідна; англійська – середній рівень;

ОСОБИСТІ НАВИЧКИ:

  • відповідальність, ініціативність, працездатність, послідовність у виконанні поставлених задач, здатність до самоосвіти;
  • комунікабельність, позитивний погляд на життя, вміння встановлювати взаємовідносини з колегами та клієнтами.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору