Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Організація нарад та брифінгів
Забезпечення співробітників офісу всім необхідним для їхньої роботи.
Контроль витрат на офісні потреби.
Розподіл документації по відділам.
Оформлення заявок постачальникам в 1С.
Організація закупівлі матеріалів та техніки.
Пошук, аналіз та обробка інформації, підготовка матеріалів.
Робота з встановлення обладнання та забезпечення його технічного обслуговування.
Контроль стану офісного обладнання та засобів комунікації.
Ревізія, інвентаризація матеріальних цінностей.
Ведення каледаря керіника.
Cтворення та просування нових ідей, реалізація їх у вигляді готового продукту.
Аналітика діяльності конкурентів та сегменту ринку.
Розробка пропозицій по налагодженню та оптимізації бізнес-процесів.
Написання навчально-допоміжного матеріалу для персоналу компанії.
Збір та комплектування замовлень;
Перевірка належної якості товарів згідно встановлених норм та класифікацій;
Сортування та відвантаження готових замовлень.
Організація і документальне забезпечення управлінської діяльності.
Планування робочого дня керівника.
Обробка пошти.
Ведення табеля обліку робочого часу співробітників
Ведення протоколів загальних зборів.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Помічник керівника в Києві"